Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-27@23:26:35 GMT

زن کلاهبردار درتله پلیس کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۸۵۷۹

زن کلاهبردار درتله پلیس کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری زن کلاهبرداری خبر داد که به بهانه پیدا کردن کار و شغل مناسب برای راننده جوان اسنپ در کرمانشاه ۲۲۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بود.

سرهنگ کاراگاه "پرویز نظری"  بیان کرد: پس از اعلام شکایت پسر جوانی از یک خانم مبنی بر اینکه از سوی او مورد کلاهبرداری قرار گرفته است، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق اظهارت این پسر جوان، زمستان سال قبل به عنوان راننده اسنپ یک زن را به عنوان مسافر سوار خودرو کرده که در میانه راه به او اعلام می کند می تواند شغل مناسبی برای وی پیدا کند و متعاقب آن چند بار هم در تماس های مختلف به وی گفته که این کار نیازمند پرداخت مبالغی است.

سرهنگ نظری ادامه داد: به دنبال ادعای زن کلاهبردار، پسر جوان نیز فریب سخنان وی را خورده و در چند مرحله مبلغ ۲۲۰ میلیون ریال به شماره کارتی که اعلام شده بود پرداخت می کند اما پس از آن گوشی تلفن همراه آن زن خاموش می شود.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه افزود: با تلاش ماموران، صاحب کارت بانکی که پول به حساب آن وایز می شده شناسایی می شود اما اعلام می کند این کارت در اختیار همسر موقت او قرار دارد و از ماجرا بی اطلاع است.

وی گفت: با همراهی این شخص و در تحقیقات گسترده به عمل آمده، کاراگاهان موفق به شناسایی و دستگیری زن کلاهبردار شده و پس از انجام بازجویی های تخصصی وی در نهایت به جرم خود و دریافت پول از راننده اسنپ اعتراف می کند.

سرهنگ نظری گفت: در خلال رسیدگی به پرونده، پسر دیگری هم با مراجعه به پلیس آگاهی از زن کلاهبردار به خاطر جعل و سرقت دسته چک شکایت می کند.

رئیس پلیس آگاهی استان خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی کاراگاهان در خصوص زن کلاهبردار به خاطر اینکه احتمال دارد وی جرائم دیگری هم مرتکب شده باشد، ادامه دارد.همشهری آنلاین 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: زن کلاهبردار پلیس آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل عضو یک خانواده در شادگان
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن