Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن کامرانی‌فر، سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال درمورد حضورش در فدراسیون اظهار داشت: کار سختی داریم، اما کارهای سخت را آدم‌های بزرگ انجام می‌دهند. از مسئولان فدراسیون فوتبال تشکر می‌کنم که از جوانان آینده‌دار و تحصیل کرده استفاده می‌کند. افرادی که اضافه شده‌اند بدون لابی و سفارش انتخاب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نگاه فدراسیون است که توجه ویژه‌ای به تخصص دارد. قبل از اینکه انتخاب شوم دوستانم در فیفا برایم پیام ارسال کرده بودند و این یعنی می‌توان ارتباطات را حفظ کرد.

وی درمورد حضور فغانی در دربی ۹۶ و میزان تمکین بازیکنان از وی، خاطرنشان کرد: برای این بازی ما داوران زیادی داشتیم که می‌توانستند این بازی را سوت بزنند، اما حضور فغانی که از بهترین‌های دنیا و افتخار داوری ایران است فرصت خوبی برای ما بود. فدراسیون تلاش کرد تا فغانی بازگردد و در جمع داوران باشد.

سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال گفت: یکی از بحث‌های مهم ما VAR است که پروسه زمان‌بری خواهد بود. ای کاش استارت این کار در گذشته زده می‌شد. ۵۰درصد این پروسه دست فدراسیون است. ضمن اینکه شرایطی داریم که اگر بخواهیم از شرکت‌های داخلی استفاده کنیم آنها باید مورد تایید فیفا باشند، اما این زمان را نداریم. کارگروهی تشکیل شده و تا یک‌شنبه هفته آینده با مدیریت شخص رئیس فدراسیون جلسه‌ای خواهیم داشت. همچنین فغانی هم به بحث VAR اضافه شده است.

کامرانی‌فر گفت: با توجه به زیرساخت‌ها شاید در چند ورزشگاه فقط VAR داشته باشیم. ضمن اینکه این سیستم یک پروسه است که باید زیر نظر فیفا باشد. VAR پنج مرحله دارد و شاید هنوز در مرحله اول و دوم هستیم، اما موضوعی که مهم است اینکه شاید برای تمام بازی‌ها نتوانیم از آن استفاده کنیم. شاید مجبور باشیم در برخی بازی‌ها آفلاین کار کنیم و سپس به سمت آنلاین برویم. رئیس فدراسیون و کارگروه عزم خود را جزم کرده‌اند و امیدوارم در آینده شاهد اجرایی شدن این طرح باشیم. 

وی درمورد شرایط لیگ دسته اول و دوم و گل‌های مشکوکی که به ثمر می‌رسد، ادامه داد: این موضوع به مجموعه داوری مربوط نمی‌شود. کارگروهی تشکیل شده و اتفاقات فوتبال را رصد می‌کند. قطعاً تمام اطلاعات به فدراسیون می‌رسد و ما پیگیری خواهیم کرد. سلامت و درستی سرلوحه فدراسیون است. ریاست فدراسیون هم در حرف‌هایش گفته که سلامت فوتبال از شعارهای فدراسیون است. 

سرپرست دبیر کل فدراسیون فوتبال درخصوص بیانیه باشگاه‌های سرخابی و اخلاق در فوتبال ایران، تصریح کرد: مجری فوتبال کشور، فدراسیون است و ما اجازه نمی‌دهیم این اتفاقات ادامه دار باشد. به گذشته کاری نداریم، اما اجازه نمی‌دهیم بی‌اخلاقی و بی‌احترامی در فوتبال ادامه داشته باشد. هر کسی هر حرفی می‌زند باید پاسخگو باشد و مسئولیتش را بپذیرد. خروجی لیگ‌های ما تیم ملی است و گاهی اتفاقاتی در تیم ملی رخ داده که فوتبال کشورمان متضرر شده است. در این زمینه بسیار تلاش خواهیم کرد تا از ناهنجاری در فوتبال جلوگیری کنیم. از تمام بزرگان فوتبال درخواست می‌کنم که به فکر توسعه فوتبال باشند و از ناهنجاری پرهیز کنند.

کامرانی‌فر درخصوص شرایط لیگ برتر و فشردگی مسابقات افزود: برنامه‌ریزی مسابقات برعهده سازمان لیگ است که افراد باتجربه‌ای آنجا مستقر هستند. در انتهای فصل چون حساسیت‌هایی در بالا و پایین جدول وجود دارد تمام ارکان فدراسیون ورود کردند تا نتایج در زمین رقم بخورد. تمام ارکان دور هم جمع خواهند شد تا اتفاقات را پیگیری کنند و اگر نیاز به تصمیم‌گیری باشد، این کار را بکنند.

ادامه دارد…

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال کامرانی فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی

با حکم عباس اورسجی، صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان فدراسیون کبدی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با حکم عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی صدیقه خادم به عنوان سرپرست نایب رئیسی بانوان این فدراسیون منصوب شد.

خادم دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت و برنامه ریزی بوده و پیش از این معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان را در کارنامه خود دارد.

پیش از این منصوره ابوجعفری به مدت 3 ماه سرپرست نایب رئیسی کبدی بانوان بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ترزیچ: با تمام وجود فینال ومبلی را می‌خواهیم
  • انتخاب صدیقه خادم به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • برتری شمس آذر مقابل پیکان در دیدار تماشایی بدون تماشاگر
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم