Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین چرخابی کارشناس فوتبال در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،گفت: از هفته‌های اولیه راه، مشخص بود که سپاهان شانس زیادی برای قهرمانی دارد و در این هفته‌های آخر دو تیم سپاهان و پرسپولیس با فاصله خیلی کم و میلیمتری روبه جلو حرکت می‌کنند.

او درباره شرایط تیم‌های صدرنشین گفت: سپاهان طبق آمار یک تیم کاملاً هجومی است و می‌تواند در حمله کردن بسیار موفق باشد و همین امر موجب شد که سپاهان رتبه بیشترین گل زده را در فصل ۰۰-۹۹ در کارنامه خود داشته باشد، ولی از طرف دیگر در کار دفاع تیمی کمی ضعف دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر خلاف سپاهان تیم رقیبش پرسپولس هم داخل کار حمله و همچنین دفاع کردن یک تیم متعادل است و در حمله کردن به سپاهان نمی‌رسد. سپاهان در حملات خود از تمام تلاش و تاکتیک‌ها استفاده می‌کند تا به گل برسند.

این کارشناس فوتبال گفت: تیم سپاهان مشکل فنی زیادی ندارد، همچنین بازی این تیم مقابل فولاد در اهواز یک بازی بسیار سخت بود و برای این مساوی حق را به کار فنی و بازیکن‌ها می‌دهیم، همچنین همین مشکل را پرسپولیسی‌ها در اهواز پیدا کردند و نتوانستند امتیاز کامل را از فولاد بگیرند.

چرخابی همچنین راجع به بازی سپاهان مقابل پیکان افزود: سپاهان مقابل پیکان چندان خوب بازی نکرد و همین مساوی راه کورس قهرمانی را برای سپاهان سخت کرد.

او گفت: نمی‌توان به این زودی قهرمان را مشخص کرد، این هفته‌های باقی مانده هفته‌های سخت و سرنوشت سازی برای سپاهان و همچنین برای پرسپولیس است.

این کارشناس فوتبال درباره بازی‌های آینده سپاهان گفت: بازیکن‌ها هماهنگی خوب و شناخت مناسبی از هم دارند و همین امر این تیم را از نظر روانی حمایت می‌کند.

چرخابی بیان کرد: بازیکن‌ها سعی می‌کنند در بازی‌های آخر فصل به خوبی بازی کنند تا خودشان را به خوبی نشان دهند به خصوص بازیکن‌هایی که قراردادشان تمام شده است و یا با یک تیم دیگر قرارداد بسته‌اند.

او در پایان گفت: یک بازیکن وقتی به زمین می‌رود باید با تمام وجود بازی کند تا تیمش را قهرمان کند و ارزش این قهرمانی بیشتر از همه چیز است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان و پرسپولیس بازیکن ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد

به گزارش همشهری آنلاین، رضا اسدی هافبک تیم فوتبال سپاهان بازی با پرسپولیس را هم از دست داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

بر اساس این گزارش، فرشاد احمدزاده هم دیگر مصدوم سپاهان است که برای حضور در بازی با پرسپولیس وضعیت مبهمی دارد. کادر پزشکی سپاهان در تلاش برای رفع مصدومیت این بازیکن است تا به بازی روز چهارشنبه برسد.

فرشاد احمدزاده در دقایق پایانی دیدار روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی وارد زمین شد و سپاهان را همراهی کرد اما ظاهراً بعد از مسابقه مجدداً احساس درد کرده است.

دیدار پرسپولیس - سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد.

کد خبر 847502 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • پرسپولیس - سپاهان؛ آدرس دقیق انگیزه
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • تارتار: درباره قهرمان لیگ برتر حرفی نمی‌زنم!
  • پرسپولیس دست از سر بازیکن سپاهان برنمی‌دارد
  • پرسپولیس برای رامین رضاییان استعلام گرفت
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • دو غایب بزرگ سپاهان در بازی حساس با پرسپولیس
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد