Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از ابرکوه، حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های امروز نماز جمعه با اشاره به حوادث افغانستان، اظهار کرد: آمریکا طی سال ها تصرف سرزمین همسایه های شرقی و غربی ایران با هدف مهار ایران اسلامی با حضور پر تلاطم و خسارت زای خود، برای این دو همسایه ما تلخی های فراوان داشت.

امام جمعه ابرکوه افزود: فرار شبانه آمریکا از افغانستان که اخراجی ناخواسته و نتیجه مقاومت مردم افغانستان در برابر آمریکا و غرب بود، بار دیگر کارآمدی گزینه مقاومت در برابر اشغالگران را ثابت کرد و در عراق نیز مردم با محوریت بسیج مردمی (حشد الشعبی)، مانعی برای آمریکا در دست اندازی به منابع و موقعیت استراتژیک این کشور شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: آمریکا برای حذف نیروی قدرتمند حشد الشعبی از افق سیاسی این کشور تلاش مضاعفی را در عرصه های میدانی، فضای مجازی و تحریک جریان های سیاسی آغاز کرده؛ اما همه شاهدند که به لطف خدا این تیرها کمانه کرده و به خودشان برگشته است.

حسینی افزود: با خروج بزدلانه آمریکا از افغانستان، علاوه بر تأثیر مثبتی که ایران به واسطه پیوندهای عمیق فرهنگی، تاریخی و اعتقادی با ملت افغانستان دارد، کشورهای طماع همچون عربستان، پاکستان، چین، روسیه، ترکیه، امارات و قطر هم تلاش می‌کنند در صحنه این کشور بازیگری کنند و زمینه نفوذشان را توسعه دهند.

وی ادامه داد: در چنین شرایطی می‌طلبد که ایران توسط دستگاه دیپلماسی فعالیت ویژه داشته باشد. زیرا برای ایران، داعش خطرناک تر از دولت فعلی افغانستان و طالبان است و لذا باید تلاش بیشتر را برای انجام گفتگو های بین الافغانی خصوصاً بین طالبان و کابل را فراهم سازد، تا ثبات و امنیت در افغانستان برقرار شود.

خطیب جمعه ابرکوه همچنین به نشست مجازی منافقین اشاره کرد و گفت: در مراسم گروهکی که دستشان تا مرفق به خون ملت ایران آغشته است، شخصیت های آمریکایی و غربی از اروپا و کانادا شرکت کردند تا دین خود را به فرزندان تروریست شان  ادا کنند. بر همگان روشن است که گیاه تلخ و شوم تروریسم در مزرعه شرارت زای  تمدن غرب، آمریکا، اروپا و کانادا روییده و بالیده می شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی ابرکوه خاطرنشان کرد: به همین دلیل است که غربی‌ها برای ملت ایران قابل اعتماد نیستند و نشست هم پیمانان آمریکا و غرب، تلنگری برای ساده لوحان خوش باور بود که با وادادگی و انفعال، دل به وعده های آمریکا و اروپا بسته اند.

حجت الاسلام حسینی در رابطه با مسائل داخلی کشور، ابراز کرد: کشورمان ایام پر دغدعه قطعی برق را با همکاری خوب مردم در کاهش مصرف برق، پشت سر گذاشت و  از گردنه سخت خاموشی ها عبور کرد؛ اما مردم عزیز ما در این ماه نیز باید به ادامه این همکاری در کاهش مصرف برق خصوصاً در ساعات پیک مصرف، جهت رفع مشکل کمبود برق، مشارکت نمایند.

حسینی در خاتمه به کلیه مناسبت های پیش رو در هفته جاری اشاره کرده و این مناست ها را گرامی داشت.

انتهای پیام/ف

منبع: فارس

کلیدواژه: ابرکوه نماز جمعه خروج آمریکا از افغانستان امام جمعه حجت الاسلام حسینی استان یزد خبرگزاری فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۷۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران

ماجرا از این قرار است که در جلسه شب گذشته، ناظر و نماینده فدراسیون تائید کرده بودند که شمس آذر از کیت اول خود به رنگ سبز استفاده کند و گل‌گهر هم به دلیل میزبانی لباس نخست خود را به تن کرده بود، اما با شروع مسابقه و نزدیکی رنگ لباس دو تیم، داور مسابقه (ایمان کهیش) تشخیص می‌دهد که رنگ لباس‌ها به هم نزدیک است.

نکته جالب، اما اینجاست که با وجود اینکه شمس‌آذر لباس دوم خود را نیز به همراه داشت، اما از تیم میزبان خواسته می‌شود که لباس خود را تغییر بدهد. در نتیجه بازیکنان گل‌گهر در نیمه دوم با لباس سفید رنگ، اما با همان شورت ورزشی که مختص لباس قبلی بود وارد میدان شدند و این دیدار در ادامه با لباس‌های سفید و سبز ادامه پیدا کرد.

منبع: ورزش سه

tags # لیگ برتر فوتبال ایران سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حرکت بر لبه فناوری، راهبرد ارتش برای مقابله با تهدیدات مدرن است
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • اعتراف روزنامه غربگرا: ایران  سه بر صفر از آمریکا جلو است
  • اتفاق عجب و باور نکردنی در لیگ برتر ایران
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • کاخ سفید برای تأمین کسری بودجه دست به دامن افزایش مالیات می شود؟
  • توضیح سالیوان درباره کمک‌های جدید آمریکا به اوکراین
  • کاخ سفید: کمک نظامی اخیر به کی‌یف حملات روسیه را متوقف نمی‌کند
  • آیت‌الله حسینی همدانی: هنوز سران بعضی کشورها که باید در خط مقدم مبارزه با اسرائیل باشند خوابند/ دانشجویان باطن حقوق بشر آمریکایی را نمایان کردند/ هیچ‌کدام از رسانه‌هایشان نمی‌توانند برخورد پلیس را عادی جلوه دهند
  • سالیوان: کمک‌های جدید آمریکا شرایط جنگ اوکراین را تغییر نمی‌دهد