Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-06@23:13:20 GMT

لحظه وحشتناک حمله سارقان ماسک پوش به پزشک داروساز

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۸۸۴۸

لحظه وحشتناک حمله سارقان ماسک پوش به پزشک داروساز

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه حمله دو سارق ماسک پوش به یک پزشک داروساز در پاکستان را به تصویر می‌کشد. این دو سارق ناشناس که یکی از آن‌ها زن بود با ورود به داخل محل کار این پزشک در یک لابراتوار اقدام به سرقت کیف او کردند.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده چگونگی وقوع این سرقت را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای این ویدئو این پزشک در حالی که سرگرم کار با چند محلول و ساخت یک محصول است دیده می‌شود. لحظاتی بعد دو سارق وارد محل کار او شده و با حمله به او کیفش را به سرقت می‌برند. در این ویدئو مشاهده می‌شود سارق مرد با حمله فیزیکی به پزشک او را نقش بر زمین کرده و سارق زن نیز کیف او را می‌رباید.

بیشتر بخوانید

دستگیری سارقان با لباس مبدل بابانوئل!

در این سرقت به غیر از کیف این پزشک داروساز چیز دیگری به سرقت نرفت. ظاهرا سارقان با انگیزه قبلی و فقط برای سرقت کیف این پزشک وارد محل کار او شده بودند. هنوز جزئیات محتوای کیف این پزشک گزارشی منتشر نشده است.

در حالی که پلیس پاکستان جستجو‌های خود را برای شناسایی و دستگیری سارقان آغاز کرده، اما تاکنون سرنخی در مورد آن‌ها بدست نیاورده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سارقان حرفه ای سارقان مسلح پزشک داروساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عباس عرب ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه در پی وقوع سرقت در یک شرکت فعال شهرک صنعتی سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بررسی‌ها حاکی از سرقت مقادیری ضایعات مس، سیم برق و اتصالات در این شرکت لوله بود.

وی ضمن بیان اینکه با تلاش هوشمندانه پلیس هویت سارق شناسایی شد، افزود: متهم در حاشیه شهر سمنان طی عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سمنان ضمن بیان اینکه این سارق از نگهبانان سابق این شرکت بوده است، ابراز داشت: متهم در بازجویی به جرم خود اعتراف کرده است.

عرب ضمن بیان اینکه متهم فرد معتاد است، تصریح کرد: تأمین هزینه تهیه مواد مخدر انگیزه او از این سرقت عنوان شده است.

وی افزود: پرونده متهم تکمیل و برای ادامه سیر مراحل قانونی به دستگاه قضا ارجاع داده شد.

کد خبر 6098056

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ سارق در طرح مبارزه با سرقت‌ منازل در گیلان
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • دانشجوی آمریکایی سارق در فرودگاه به دام افتاد
  • (ویدیو) لحظه وحشتناک ریزش کوه در جاده استان ایلام
  • سیل وحشتناک در برزیل؛ بیش از ۷۰ نفر مفقود شدند (فیلم)
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • دستگیری سارقان به عنف نیسان
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • لحظه وحشتناک خودکشی یک زن با اسلحه
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد