Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@20:01:50 GMT

شریفی و اولین تجربه دربی که تلخ بود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۸۹۳۱

شریفی و اولین تجربه دربی که تلخ بود

محمد شریفی هافبک دفاعی جوان تیم پرسپولیس روز گذشته اولین تجربه حضور در دربی را به دست آورد که به واسطه شکست پرسپولیس در ضربات پنالتی برای او تلخ بود.

به گزارش "ورزش سه"، هافبک 21 ساله پرسپولیس که از سایپا به جمع سرخپوشان ملحق شد در بازی های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در یکی دو بازی در ترکیب ثابت تیم به میدان آمد اما در ادامه و در بازی های لیگ برتر فرصت زیادی برای حضور در میدان پیدا نکرد به این خاطر که رقبای سر سخت و باتجربه ای چون احمد نورالهی – میلاد سرلک و کمال کامیابی نیا دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال در دربی و در دقیقه 112 به توجه به مصدومیت میلاد سرلک این فرصت را پیدا کرد که بازی در دربی را هم در سن 21 سالگی تجربه کند؛ تجربه ای که البته برای او تلخ بود به این خاطر که در پایان پرسپولیس در ضربات پنالتی شکست خورد و از صعود به مرحله نیمه نهایی بازی ها باز ماند. حضور هر چند اندک در ترکیب پرسپولیس در بازی های لیگ قهرمانان آسیا و دربی برای محمد شریفی 21 ساله غنیمت است و این بدین معنی است که یحیی گل محمدی به او اعتماد دارد و تنها باید منتظر زمان برای فرا رسیدن بازی کامل باشد.

 

این هافبک جوان که حضور در جام جهانی نوجوانان را تجربه کرده امیدوار است در آینده توامان با حضور در ترکیب تیم پرسپولیس در ترکیب تیم ملی امید هم روزهای خوبی را سپری کند.

محمد شریفی پرسپولیس تهران استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمد شریفی پرسپولیس تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۸۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس

به گزارش ورزش سه با اینکه ترکیب اصلی پرسپولیس در اراک تقریبا قابل پیش بینی بود و حتی از چند روز قبل به نظر می‌رسید محمد خدابنده لو جای عالیشاه بازی کند اما در مورد نیمکت سرخ‌ها شرایط غیر قابل پیش بینی بود.

با مصدومیت امید عالیشاه و علیرضا بیرانوند که مشخص بود به اراک نخواهند رفت و سپس غیبت عجیب سعید صادقی و سپس خط خوردن نام وحدت حنانوف از لیست جا برای جوان ها باز شد تا  به لیست بیست نفره تیم‌شان در این مسابقه برسند.

در حالی که امیررضا رفیعی تنها بازیکن زیر 23 سال ترکیب اصلی سرخ هاست این تیم روی نیمکت پنج بازیکن زیر 23 سال دارد که مهرشاد اسدی دروازه بان ذخیره، میلاد سورگی وینگر، علیرضا بابایی مدافع راست و محمد بادپا و ابوالفضل بابایی در نقش مهاجم این پنج بازیکن جوان هستند.

محمد مهدی احمدی 24 ساله هم روی نیمکت پرسپولیس دیده می شود ضمن اینکه محمد خدابنده لو هم از بین بازیکنان اصلی پرسپولیس 24 سال سن دارد و حضور او در ترکیب اصلی و نیمکت نشینی وحید امیری باعث شده تا میانگین سنی سرخ‌ها در این بازی در ترکیب اصلی هم تا حدودی پائین بیاید.

علی نعمتی، وحید امیری،سینا اسدبیگی، فرشاد فرجی  و محمد مهدی احمدی پنج بازیکن بزرگسال نیمکت پرسپولیس در اراک هستند.

دیگر خبرها

  • گلزنی یک جوان دیگر در ترکیب هوادار
  • پنج بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • چهار بازیکن زیر 23 سال روی نیمکت پرسپولیس
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با آلومینیوم مشخص شد
  • ترکیب پرسپولیس در بازی حساس جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!