Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلیل بالایی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به ویژه نزدن ماسک در دستگاه‌های دولتی و بازار شهرستان پاوه بسیار نگران کننده است.

وی افزود: ائمه جمعه و جماعات، سازمان‌های مردم نهاد و فعالان فرهنگی و اجتماعی باید در تعمیق و معرفی ماسک زدن به عنوان یک معرف در حفظ سلامت عمومی تلاش و از نفوذ اجتماعی خود برای کاهش و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا بهره ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه رؤسای دستگاه‌های اجرایی را مسئول رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در واحد اداری مربوطه دانست و گفت: تیم مشترک فرمانداری و بهداشت این شهرستان بر ماسک زدن در ادارات نظارت می‌کنند.

بالایی با اشاره به نسبت مستقیم شیوع ویروس کرونا با نزدن ماسک تصریح کرد: ادامه روند موجود فضای سخت و نگران کننده‌ای را به تصویر می‌کشد، لذا هر شهروند با خود مدیریتی و زدن ماسک می‌تواند امکان عبور شهرستان پاوه با شیب ملایم در پیک پیش روی ویروس کرونا را فراهم کند.

وی با بیان نگرانی شدید خود از عادی انگاری مردم شهرستان پاوه نسبت به ویروس کرونا به ویژه در بازار گفت: اتاق اصناف و صمت باید نظارت قاطع خود را بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با اولویت ماسک زدن داشته باشند.

بالایی با اشاره به پراکندگی عوامل برگزاری انتخابات در آحاد مختلف مردم تصمیم ستاد کرونا مبنی بر واکسیناسیون این افراد را هوشمندانه و در راستای کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا دانست و افزود: این افراد باید نسبت به تزریق واکسن کرونا اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان پاوه بیان کرد: با توجه به در پیش بودن عید سعید قربان، مردم این شهرستان را به عنوان مقصد گردشگری خود در تعطیلات هفته آینده انتخاب نکنند، زیرا علاوه بر اعمال قانون توسط پلیس از ورود این افراد ممانعت به عمل می‌آید.

وی زمان اعمال محدودیت تردد را از ساعت ۱۲ ظهر روز سه شنبه ۲۹ تیرماه ۱۴۰۰ لغایت هشت صبح روز شنبه دوم مرداد اعلام کرد.

کد خبر 5259030

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه پاوه عید سعید قربان ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا واکسن کرونا ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا واکسن کرونا بوشهر ایلام حجاب و عفاف اردبیل گرگان شیوع کرونا اراک عکس استانها قوه قضاییه مجلس شورای اسلامی شهرستان پاوه ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی شهرستان سمنان گفت: کلاهبرداری که ۱۳ سال قبل از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال، کلاهبرداری کرده و متواری شده بود با اقدام به موقع پلیس دستگیر شد.

سرهنگ عباس عرب 8 اردیبهشت ماه با اعلام این خبر اظهار کرد: فردی به دلیل کلاهبرداری از سال ۱۳۹۰ تحت تعقیب محاکم قضایی بود که دستگیری وی در برنامه کاری ماموران انتظامی شهرستان سمنان قرار گرفت.

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی پلیس سمنان افزود: در پی انجام اقدامات خاص پلیسی متهم به سرعت شناسایی و با عملکرد سریع و به موقع پلیس در مخفیگاهش دستگیر شد.

سرهنگ عرب با بیان اینکه متهم از مردم مبلغ ۵ میلیارد ریال قرض گرفته بود و بعد متواری شده بود، اضافه کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای و فراری برای ادامه رسیدگی به جرائم خود تحویل مراجع قانونی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان سمنان تاکید کرد: پلیس در برخورد با تخلفات جدی است و همه تلاش خود را برای احقاق حقوق مردم به کار می گیرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کشف سکه های دوره اشکانی از مسافر قطار در ایستگاه راه آهن اندیمشک
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • پلمب سه شرکت حمل و نقل بار و مسافر در قروه
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال دستگیر شد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد