Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیر اجرایی آستان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان جزئیات ویژه برنامه شهادت پدر بزرگوار آن حضرت را اعلام کرد. - اخبار استانها -

محمد خیرخواه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  کاشان ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: آستان علی بن امام محمد باقر(ع) فرزند بلافصل امام محمدباقر به مناسبت شهادت پدر این امامزاده واجب‌التعظیم مراسم عزاداری را در شب شهادت آن حضرت برگزار می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شب شب مراسم شهادت همراه با نماز مغرب و عشاء در آستان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان برگزار می‌شود، افزود: سخنران ویژه این مراسم حجت‌الاسلام مهدی بصیرتی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کاشان بوده و حاج محمود اسماعیلی نیز مداح این مراسم است.

شهید مدافع حرم: در عالم آخرت یقه بی‌حجاب‌ها را می‌گیرم/برای شهادت چه کاری باید انجام دهیم؟+فیلماولین تصاویر از شهدای ناجا که مظلومانه در کهنوج به شهادت رسیدند+عکس و فیلم3 مامور ناجا در کهنوج به شهادت رسیدند

مدیر اجرایی آستان علی بن امام محمد باقر(ع) مشهد اردهال کاشان ضمن اشاره به وضعیت قرمز منطقه کاشان ابراز داشت: با توجه به وضعیت قرمز این منطقه و به منظور حفظ سلامت زائران و مجاوران آستان علی بن امام محمد باقر(ع) و جلوگیری از گسترش ویروس کرونا مراسم بدون حضور زائر برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه امروز نیز مراسم دعای ندبه در آستان علی بن امام محمد باقر(ع) صبح امروز برگزار شد، گفت: حجت‌الاسلام و‌المسلیمن علی پناه سخنران ویژه این مراسم بوده و حاج محمود شریفی نیز از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت نیز روح معنوی را در مراسم پخش کرد و از شبکه اول سیما نیز پخش زنده شد.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آستان علی بن امام محمد باقر ع مشهد اردهال کاشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در دیدار با اعضای قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء ضمن تأکید بر ضرورت حمایت ملی از زیرساخت‌های استان خراسان رضوی و شهرستان مشهد اظهار کرد: برای صیانت از هویت مشهد که منتسب به امام مهربانی‌ها است، شایسته است که تمامی برنامه‌ها به‌ویژه برنامه‌هایی که با حضور زائران و کیفیت سفر آنان ارتباط دارد متناسب با هویت امام هشتم (علیه‌السلام) باشد.

وی با تأکید بر اینکه دولت مهم‌ترین جریانی است که می‌تواند از پیک‌های زیارتی مشهد گره‌گشایی کند، افزود: در ایام نوروز و ایام سوگواری دهه آخر صفر از تمام کشور زائر به مشهد می‌آید که با توجه به تشرف میلیونی این حجم از زائران نیاز به داشتن نگاه ملی و حمایت دولتی نسبت به زیرساخت‌های این شهر بیشتر احساس می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ضروری است تا نواقصی که در مسیر حمل‌ونقل جاده‌ای زائران وجود دارد برطرف شود، ادامه داد: مسئله حمل‌ونقل از جمله عرصه‌های حیاتی و حساس زندگی مردم است. چه حمل‌ونقل هوایی و چه ریلی و جاده‌ای، عمده خانواده‌ها برنامه‌ریزی برای چگونگی رسیدن به مقصد خود در یک سفر را از جمله محورهای تصمیم‌گیری خود در نظر می‌گیرند و در این میان، تردد جاده‌ای از اولویت نخست برخوردار است.

وی با اشاره به نادیده گرفته شدن حضور میلیونی زائران و ترددهای چشمگیر در جاده‌ها در تصمیم‌گیری‌های وزارت راه و شهرسازی افزود: در این راستا ضروری است تا تأمین منابع مالی آزادراه حرم تا حرم هر چه سریع‌تر انجام شود. این جاده که پیرامون آن تلاش‌های بسیاری در حال انجام است همچنان به مرحله اجرا نرسیده است که این موضوع باعث شده رسیدن زائر امام رضا(ع) به مشهد مقدس با گرفتاری و سختی همراه باشد.

امام جمعه مشهد با اشاره به‌ضرورت ایمن‌سازی جاده‌های استان خراسان رضوی ابراز کرد: یکی از نقاط حادثه‌خیز استان جاده سبزوار به شاهرود است که بیشترین تصادفات جاده‌ای نیز در آن رخ می‌دهد، در این خصوص نیز باید راهکاری از سوی وزارت و راه شهرسازی اتخاذ شود تا دیگر شاهد از دست دادن عزیزانمان نباشیم.


آیت‌الله علم‌الهدی با انتقاد از نا به سامانی وضعیت حمل‌ونقل هوایی و ریلی در ایام پیک مسافری خاطرنشان کرد: متأسفانه در این ایام که مسافران زیادی قصد تشرف به مشهدالرضا (علیه‌السلام) را دارند، برخی از شرکت‌های هواپیمایی نرخ بلیت‌های مسافربری را افزایش می‌دهند و یا در حمل‌ونقل ریلی که وسیله تشرف قشر متوسط جامعه است زائران برای تهیه بلیت با مشکلات بسیاری مواجه می‌شوند که گاهی درخواست‌ها برای اضافه کردن یک رام قطار فوق‌العاده نیز در این خصوص بی‌نتیجه مانده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضرورت تسهیل مسیرهای حمل‌ونقل جاده‌ای برای سفر زائران
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • یمن میهمان ویژه نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • ویژه‌برنامه استاد مجتهدی با عنوان «یک‌عمر معلم» برگزار می‌شود
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • بهره برداری ازدومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد
  • سربازی برای امام زمان (عج)بالاترین توفیق طلاب حوزه‌های علمیه است
  • دومین زائرسرای ویژه محرومان کمیته امداد در مشهد بهره برداری شد
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد