Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:27:54 GMT

چهره جنجالی یورو در رونمایی کیت آرسنال (عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۹۳۷۶

چهره جنجالی یورو در رونمایی کیت آرسنال (عکس)

باشگاه آرسنال با انتشار تصاویری از اوبامیانگ و ساکا و سایر بازیکنان، از کیت های جدید خود برای فصل جدید رونمایی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه آرسنال از پیراهن های جدید خود برای فصل 2021-2022 رونمایی کرد. کیت جدید توپچی ها همچون همیشه با رنگ قرمز طراحی شده است و آستین ها و قسمت های جانبی این کیت با رنگ سفید دوخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شورت ها و جوراب های آرسنالی ها نیز به رنگ سفید است.


این پیراهن همچنین دارای سه نوار دریایی روی شانه ها و یقه سرمه ای است که در قسمت داخلی آن شعار "آرسنال برای همه" وجود دارد. پیراهن آرسنال همانطور که انتظار می رفت، دارای نشان اسپانسر این باشگاه یعنی "Emirates Fly Better" ، تاج آرسنال و آرم آدیداس است.

 


نکته جالب درخصوص معرفی کیت جدید آرسنالی ها، حضور باکایو ساکا چهره جنجالی روزهای اخیر فوتبال انگلیس است. بازیکن جوان توپچی ها در فینال یورو 2020 پشت ضربه پنالتی پنجم سه شیرها ایستاد و دوناروما ضربه او را مهار کرد تا ایتالیا عنوان قهرمانی را از آن خود کند.


توپچی ها روز شنبه برای اولین بار پیراهن قرمز و سفید را بر تن می کنند تا در یک بازی دوستانه پیش فصل در ایبروکس به مصاف رنجرز بروند.


کیران تیرنی مدافع آرسنال گفت: من این کیت ها را دوست دارم. این یک طراحی هوشمندانه است و من نمی توانم صبر کنم تا یک بار دیگر آن را بر تن کنم و نماینده این باشگاه در مقابل طرفدارانمان باشم.

 


او ادامه داد: ما نمی توانیم انتظار ورود هواداران به ورزشگاه ها را بکشیم. بازی بدون آنها ساده نبوده است و ما منتظریم تا آنها را یک بار دیگر در ورزشگاه ببینیم.


کیت های جدید آرسنال را، بانوان این باشگاه نیز بر تن می کنند. چند نفر از بازیکنان تیم فوتبال زنان آرسنال نیز به نمایندگی از تیم بانوان توپچی ها، در مراسم معارفه پیراهن جدید این باشگاه حضور داشتند.

آرسنال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال توپچی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران پس از چند بازی استفاده از پیراهن سفید رنگ حتی در بازی‌های خانگی در نیم فصل دوم، دوباره از رنگ اصلی خود در بازی‌های اخیر استفاده می‌کند.

سفید پوشیدن نساجی باعث ایجاد حواشی و سوال برای هواداران شده بود و حالا شاگردان ساکت با لباس قرمز خود مقابل رقیبان قرار می‌گیرند.

بنابراین در جلسه هماهنگی دیدار نساجی مازندران و ذوب‌آهن به میزبانی اصفهانی‌ها مقرر شد نساجی با لباس یک دست قرمز پا به زمین مسابقه بگذارد.

آنها در بازی برابر سپاهان و تراکتور نیز با لباس اصلی خود ۴ امتیاز کسب کردند و به نظر می‌رسد دیگر تا میزبانی قرمزپوش مقابل‌شان نباشد این پیراهن را عوض نمی‌کنند.

دیگر خبرها

  • اولین گل لیونل مسی با پیراهن بارسلونا (1 می، 2005) / فیلم
  • در صورت دریافت پیشنهاد مناسب؛ آمادگی آرسنال برای فروش گابریل ژسوس
  • نساجی با رنگ قرمز برای بقا می‌جنگد
  • هیچ آسمانی زیر آتش توپچی‌ها امن نیست!
  • سوپرگل آلوارو رکوبا با پیراهن اینتر مقابل پروجا (2000/4/30) / فیلم
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • دخیا همراه با ولا و ماتا به دنبال یک تجربه جدید
  • بازگشت چهره جنجالی به تیم ملی
  • طرح لو رفته از پیراهن خارج از خانه منچستریونایتد برای فصل 25-2024 / عکس
  • طرح پیراهن خارج از خانه آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس