Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «پرانتز باز» رادیو نمایش ‌جمعه ـ ۲۵ تیر ماه ـ با موضوع «مهمانی ادبیات در سینما و تلویزیون» روی آنتن می‌رود.

به گزارش ایسنا، «پرانتز باز» در قسمت چهارم از سری جدید، با موضوع «مهمانی ادبیات در سینما و تلویزیون» از شبکه نمایش رادیو پخش خواهد شد. این برنامه در هر قسمت موضوع ویژه‌ای دارد و برای ادای احترام به سینمای ایران موضوع هر هفته را با نام یک فیلم سینمایی پیوند می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در قسمت جدید این برنامه که در یک ماهگی آن به روی آنتن می‌رود، ادای احترامی هم می‌شود به فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» از ساخته‌های نرگس آبیار.

علیرضا بهرامی، نغمه دانش و احسان رضایی کارشناسان برنامه در این قسمت از «پرانتز باز» هستند و مارال دوستی (تهیه کننده و سردبیر) را که اجرای قسمت چهارم را هم عهده دار است، همراهی می‌کنند. در سه قسمت نخست این برنامه، مجید واشقانی اجرای آن را برعهده داشت و طبق اعلام، اجرای این برنامه به‌صورت چرخشی توسط افراد مختلف انجام خواهد شد.

«پرانتز باز» که در گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی نمایشی رادیو نمایش تولید می‌شود، از موزه سینما به صورت زنده و هفتگی ساعت ٢١:٠٠ تا ٢٣:٠٠ پخش می‌شود.

مهران مدیری، علی نصیریان، محمود پاک‌نیت، فرشته صدر عرفایی، میلاد کی‌مرام، علی سرتیپی، سجاد نوروزی و مسعود نجفی تاکنون میهمانان این برنامه بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پرانتز باز فیلم شبی که ماه کامل شد پرانتز باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو

به گزارش خبرگزاری صداوسیما،  مسعود اسکویی قدیمی‌ترین مجری _ کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما، مدتی به علت شکستگی ناحیه لگن و پا در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان لاله بستری بود.

زنده یاد اسکویی دوره تهیه‌کنندگی برنامه‌های تلویزیونی را در تلویزیون آلمان گذراند و یکسال در شهر‌های زونه گورگ و ماینس با تلویزیون همکاری کرد. یکی از شاخصه‌های او در اجرا، ارائه گزارش مسابقات ورزشی بدون داشتن نگاه جانبدارانه بود

 

دیگر خبرها

  • این گزارشگر تا آخر عمر گاف نداد!
  • این گزارشگر تاکنون گاف نداده است!
  • مسعود اسکویی درگذشت + سوابق
  • مسعود اسکویی، گوینده پیشکسوت رادیو درگذشت
  • درگذشت مسعود اسکویی گوینده و مجری رادیو
  • خداحافظی با مرد خوش صدای رادیو/ مسعود اسکویی درگذشت
  • سینما بدون چهره کارگر ایرانی
  • کارگردان مشهور ایرانی: تلویزیون نمی‌بینم!
  • بدهکاری سینما و تلویزیون به روز معلم
  • موزه نادر، خانه‌ای برای ادب‌ورزی/ مهمانی هر روز هفته با یار مهربان