Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@03:35:50 GMT

شناسایی10مورد کرونای دلتا درخوزستان

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۳۹۷۱۰

تمامی این ۷ نفری که در استان شناسایی شدند تحت مراقبت قرار دارند و از تمامی اعضای خانواده و افرادی که با این بیماران در ارتباط بودند تست کرونا گرفته شده و تا مشخص شدن جواب نمونه، در قرنطینه قرار گرفتند. ناطقان: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: با بیماریابی فعال، رهگیری موارد مشکوک به بیماری، با تایید انیستیتو پاستور تهران، از میان نمونه‌های ارسالی، جواب تست قطعی ۱۰ نفر به کرونای جهش یافته دلتا محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر فرهاد ابول نژادیان افزود: از این تعداد ۳ مورد در اهواز، ۱ مورد مسجدسلیمان، ۱ مورد ایذه، ۱ مورد رامهرمز و ۱ مورد ماهشهر شناسایی شدند و ۳ مورد از اتباع کشور عراق هم در آزمایشگاه مرزی شلمچه شناسایی شدند که از ورود این افراد به کشور جلوگیری شد.

او با بیان اینکه اولین موردی که شناسایی شد از اتباع یکی از کشور‌های شرقی بوده که وارد استان شده بود گفت: تمامی این ۷ نفری که در استان شناسایی شدند تحت مراقبت قرار دارند و از تمامی اعضای خانواده و افرادی که با این بیماران در ارتباط بودند تست کرونا گرفته شده و تا مشخص شدن جواب نمونه، در قرنطینه قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ادامه داد: با توجه به اهمیت بالای موضوع و خطری که شیوع این ویروس، استان را تهدید می‌کند نیاز است اقدامات مداخله‌ای و پیش گیرانه فوری انجام شود و محدودیت‌ها بصورت تشدید یافته اجرا شوند.

دکتر ابول نژادیان افزود: قدرت سرایت این ویروس بیشتر از نمونه‌های قبلی است و ضروری است مردم تردد‌های بیرون از خانه را به شدت محدود کنند و از شرکت در هرگونه تجمع و مراسمات گروهی و خانوادگی پرهیز کنند.
منبع: عصر ایران برچسب ها: شناسایی ، کرونای دلتا ، خوزستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شناسایی کرونای دلتا خوزستان شناسایی شدند ۱ مورد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور

پس از سال‌ها انتظار پیکر‌های مطهر شهدای گمنام و تازه شناسایی‌شده دفاع مقدس صبح امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تهران و برخی شهر‌ها تشییع شدند.

این مراسم در اجتماع بزرگ صادقیون با حضور قشر‌های مردم، هیات‌ها و موکب‌های عزاداری تهران برگزار شد.

استان‌های قم، کرمان و قزوین میزبان ۱۴ شهید «گمنام» هستند و ۱۲ شهید تازه شناسایی‌شده هم در استان‌های البرز، خراسان جنوبی، اصفهان، فارس، همدان و خوزستان تشییع می‌شوند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • تمام برنج‌های وارداتی در مبادی ورودی کشور و در مبدا تولید نمونه‌برداری می‌شود
  • تجلیل از ۵۳ معلم نمونه چهارمحال و بختیاری
  • ساخت ۱۴۰ هزار واحد مسکونی برای کارگران و صنعتگران کشور آغاز شد
  • برگزیده بنیاد نخبگان کرمان، کارگر نمونه کشور
  • برگزاری مراسم تجلیل از معلمان نمونه بسجی جهادگر استان در تبریز
  • خودکفایی کشور در تأمین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • خودکفایی کشور در تامین نانوکاتالیست ضروری در تولید بنزین
  • شناسایی یک شهاب سنگ از هسته سیارک توسط محققان کشور
  • حمله گازانبری امارت به تعهدات آبی با ایران ؛ همسایه‌آزاری تمامی ندارد
  • تشییع پیکرهای شهدای گمنام در سراسر کشور