Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاید شادی گل فرشید اسماعیلی که به سبک شادی گل عیسی آل کثیر بود، برای او دردسر ساز شود.

فرشید اساعیلی شب گذشته دومین پنالتی استقلال را زد و با یک ضربه محکم توپ را به تور چسباند.

اسماعیلی بعد از گل شادی انجام داد و شنیده ها حاکی از آن است خوشحالی اسماعیلی رو به نیمکت پرسپولیس بوده، یعنی همان اتفاقی که پیش از این برای عیسی آل کثیر رقم خورده و باعث شکایت باشگاه استقلال شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شنیدیم ممکن است اسماعیلی بابت این شادی گل که به نوعی جواب حرکت آل کثیر بود، به کمیته انضباطی دعوت شود.

در این بین ذکر این نکته ضروری است آل کثیر با محرومیتی از سوی کمیته انضباطی روبرو نشد و باید دید سرنوشت این شادی گل فرشید اسماعیلی به کجا خواهد رسید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فرشید اسماعیلی عیسی آل کثیر استقلال استقلال باشگاه استقلال دربی حذفی عیسی آل کثیر فرشید اسماعیلی آل کثیر شادی گل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۳۹۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس معتقد است، علی‌رغم نتایج خوب استقلال و صدرنشینی این تیم، اما این پرسپولیس است که در پایان لیگ قهرمان می‌شود. - اخبار ورزشی -

بهروز سلطانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره پیروزی پرسپولیس مقابل نساجی در قائمشهر اظهار داشت: پرسپولیس سه امتیازی مهم را در دیدار مقابل نساجی به دست آورد. با توجه به جو ورزشگاه و اتفاقاتی که در طول بازی رخ داد، ارزش این سه امتیاز خیلی بالاست. پرسپولیس نیمه اول را خیلی خوب شروع کرد و بازی در اختیارش بود و توانست به برتری هم در این نیمه برسد، اما در نیمه دوم این نساجی بود که تا حدودی بازی را در دست گرفت، اخراج سروش رفیعی هم مزید بر علت شد و بعد از اینکه پرسپولیس 10 نفره شد نساجی به گل نیز رسید.

پیروزی سخت پرسپولیسِ 10 نفره با درخشش ستاره ازبک + فیلم

 

وی ادامه داد: خوشبختانه اشتباهاتی که در جام حذفی و بازی‌های دیگر برای پرسپولیس از سوی اوسمار پیش آمده بود، در بازی با نساجی تکرار نشد. بازیکنان هم با درک شرایط جایگاه تیم، پس از 10 نفره شدن سعی کردند بازی را کنترل کنند و با حفظ روحیه‌ خود توانستند گل پیروزی را نیز به ثمر برسانند، ضمن اینکه نباید از درخشش ارونوف غافل شویم.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: من وقتی بازی‌های پرسپولیس را با هدایت اوسمار نگاه می‌کنم، این موضوع را متوجه شده‌ام که او مرد بازی‌های بزرگ نیست. زمانی که پرسپولیس در چند مسابقه ابتدایی بازی‌هایش را با پیروزی پشت سر گذاشت، همه گفتند که پرسپولیس با اوسمار متحول شده است، اما سرمربی برزیلی در بازی‌های بزرگ مانند دربی و بازی با سپاهان نتوانست تأثیرگذار باشد. او حتی در جام حذفی مقابل آلومینیوم هم با اشتباهات مهلک باعث حذف پرسپولیس شد.

سلطانی درباره عملکرد بیرانوند پس از بازگشت از مصدومیت تصریح کرد: به هر حال بیرانوند پس از چند هفته غیبت، دومین بازی‌اش را انجام داد و باید درباره او منصفانه نظر بدهیم. در اینکه علیرضا یک وزنه درون ترکیب پرسپولیس است، شکی وجود ندارد. مطمئناً او در بازی‌های آینده با آمادگی بیشتر عملکرد بهتری خواهد داشت. من معتقدم در کنار استفاده از بیرانوند، باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که بازیکنانی مانند رفیعی هم میدان ببینند و تجربه کسب کنند تا در موقع لزوم جانشین خوبی درون دروازه باشند.

وی در پایان با تمجید از خریدهای خارجی پرسپولیس گفت: پرسپولیس همیشه یکی از تیم‌هایی بوده که خریدهای بی‌کیفیت داشته است، اما در نیم‌فصل دوم برای اولین بار دیدیم که پرسپولیس دو بازیکن باکیفیت خارجی جذب کرد که عملکرد بسیار خوبی داشتند. در جام حذفی وقتی اوسمار عبدالکریم و ارونوف را از بازی بیرون کشید دیدید که چطور وزن تیم پایین آمد و باعث شد آلومینیوم با جسارت بیشتری حمله کند. من معتقدم هرچند که در حال حاضر استقلال تیم خوبی است و با یک امتیاز اختلاف در صدر جدول قرار دارد، اما پرسپولیس شخصیت بیشتری برای قهرمانی دارد و آبی‌ها شرایط قهرمانی را ندارند و این پرسپولیس است که در پایان لیگ جام را بالای سر می‌برد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سلطانی: استقلال خوب است اما پرسپولیس قهرمان می‌شود
  • تاثیر عمیق غیبت سه ستاره روی نمایش مس
  • همه می‌گویند سپاهان سوپر استار دارد/ انگار سپاهان هرسال قهرمان می‌شد
  • مورایس: بیرانوند و کنعانی زادگان که ستاره نیستند، فقط ما ستاره داریم!
  • افشاگری در خصوص حواله‌های خودرو در استقلال و قرادادهایی که نجومی شد | اتهام به فرشید سمیعی و علی خطیر
  • شما مدیرعامل استقلال نخواهی شد! | تصمیم مالک جدید برای آبی ها در پایان فصل
  • بررسی احتمال بازگشت مدیرعامل سابق به استقلال
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا