Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جورکش روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: پویش نذر آب با توجه به مشکلاتی که در زمینه وضعیت آب آشامیدنی در تعدادی از روستاهای سیستان و بلوچستان وجود دارد، توسط مجمع خیران بیمارستان ساعی خمینی شهر راه اندازی شد.

وی با بیان اینکه در این پویش اقشار مختلف مردم و خیران کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای تهیه اقلام ضروری و مورد نیاز به منظور تامین آب آشامیدنی روستاییان سیستان و بلوچستان هدیه می کنند، اظهار داشت: این پویش بر اساس آموزه های انسانی و دینی و بنا به درخواست مردم خمینی شهر راه اندازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جورکش با اشاره به اینکه مردم و خیران خمینی شهر از جمله مجمع خیران بیمارستان ساعی در سال‌های گذشته در حوادث مختلف و همچنین در دوران کرونا به یاری هموطنان خود شتافتند، گفت: در زلزله کرمانشاه مردم این شهر حدود ۱۵۰ کانکس و چندین میلیارد تومان کمک کردند.

وی اضافه کرد: در پویش نذر آب نیز تاکنون حدود ۸۰ دستگاه تانکر آب و هزاران بطری آب معدنی به‌همراه تعدادی کپسول اکسیژن و اقلام بهداشتی مانند ماسک به روستاییان سیستان و بلوچستان اهدا شد.

جورکش درباره آخرین وضعیت بیمارستان ساعی خمینی شهر خاطرنشان کرد: این بیمارستان از سال ۹۲ توسط خیران خمینی شهر در حال نوسازی است و حدود ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد تومان توسط خیران برای این بیمارستان هزینه شده است، افزود: این مرکز دارای ۳۵ هزار متر مربع زیربناست و دانشگاه علوم پزشکی اصفهان وعده داده است که تا سال آینده مرحله نخست آن شامل سه طبقه با ۶۶ تخت ، تجهیز و راه اندازی شود.

بیمارستان ساعی خمینی شهر در سال ۱۳۴۷ به‌عنوان زایشگاه تاسیس شد اما پس از انقلاب اسلامی از آن به‌عنوان بیمارستان استفاده می‌شد تا اینکه از سال ۹۲ با کمک خیران، نوسازی این بیمارستان شروع شد.

شهرستان خمینی شهر با ۳۲۰ هزار نفر جمعیت در ۱۲ کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خمینی شهر اصفهان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خمینی شهر اصفهان سیستان و بلوچستان خمینی شهر اصفهان سیستان و بلوچستان بیمارستان ساعی خمینی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سیستان و بلوچستان به علت داشتن شمار بالای بیماران تالاسمی و هموفیلی نیاز به فرآورده‌های خونی فراوانی دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای پویش سلامت دهان و دندان در شمال سیستان وبلوچستان
  • جلوه‌ای از نقش و رنگ در سیستان و بلوچستان + فیلم
  • خوشحالی وصف‌ناپذیر مردم سیستان و بلوچستان از پر آبی هامون + تصاویر
  • کمبود روزانه ۲۰۰ واحد خونی در سیستان و بلوچستان
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • احیای تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان
  • (ویدئو) نقش سد‌ها در کنترل سیل اخیر سیستان بلوچستان
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • (ویدئو) حضور اکرم خدابنده به همراه رسول خادم، در کمک‌رسانی به مردم سیستان و بلوچستان
  • نقش مهم سد‌ها در کنترل سیلاب سیستان و بلوچستان