Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@23:23:30 GMT

غرق شدن کودک ۴ساله در زاینده‌رود

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۰۱۷۹

غرق شدن کودک ۴ساله در زاینده‌رود

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد حیدری رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی چهارمحال و بختیاری از غرق‌شدگی یک کودک چهارساله در زاینده‌رود خبر داد و اظهار کرد: این کودک در حوالی روستای مارکده از توابع شهرستان سامان (واقع در استان چهارمحال و بختیاری) در رودخانه افتاد و دچار غرق‌شدگی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او خاطرنشان کرد: این کودک پس از افتادن در رودخانه دچار ایست قلبی تنفسی کامل شده بود و متاسفانه تلاش‌های تکنسین‌های اورژانس برای احیای وی نتیجه‌ای نداشت و کودک جان خود را از دست داد.

به گزارش هشهری آنلاین، چهار محال و بختیاری با وجود دوری از دریا اما به دلیل داشتن رودخانه‌های پر آب و خروشان همه ساله شاهد غرق شدن تعدادی از مردم این استان به ویژه در فصول گرم سال است. غرق‌شدگی از چالش‌های پیش‌ روی استان است که هر سال تلفات قابل توجهی را روی دست استان می‌گذارد. براساس آمار منتشرشده ازسوی سازمان پزشکی قانونی کشور، سال گذشته ۲۰ نفر از مردم استان به دلیل غرق‌شدگی جان خود را از دست دادند که از این تعداد ۲ نفر زن  و ۱۸ نفر مرد بودند.

بیشتر بخوانید

افزایش شمار غرق شدگان چهار محال و بختیاری در اوج خشکسالی

کد خبر 614786 برچسب‌ها رودخانه زاینده رود استان چهار محال و بختیاری رودخانه

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رودخانه زاینده رود استان چهار محال و بختیاری رودخانه غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۰۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما چهارمحال و بختیاری، رئیس جمعیت هلال احمر در تماس تلفنی با مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ضمن بررسی روند جست وجوی پیکر کودک ۵ ساله غرق شده در رودخانه خرسان شهرستان لردگان، تاکید کرد که با توجه به درخواست‌های متعدد مردمی و چشم‌انتظاری خانواده این کودک، از تمام امکانات موجود و حداکثر توان عملیاتی، برای جست‌وجوی "سبحان هنرمند" استفاده شود.
١٤ روز از ناپدید شدن سبحان ۵ ساله در رودخانه خرسان گذشته و خانواده او همچنان چشم انتظار خبری از او هستند. 

دیگر خبرها

  • عملیات جست‌وجو برای پیدا کردن «سبحان» ادامه پیدا می‌کند
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • ببینید | تصاویر تازه از عملیات جستجوی کودک ٥ ساله غرق‌شده در رودخانه خرسان
  • غرق شدگی کودکی تیرانی در کانال آب
  • صدور هشدار هواشناسی نارنجی در چهار محال و بختیاری
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان
  • غرق شدن کودک کامفیروزی در رودخانه کر
  • تقویت جست وجو‌ها برای پیدا کردن پیکر کودک غرق شده لردگانی
  • پوشش تحصیلی ۹۹.۸ درصدی مقطع ابتدایی در چهارمحال و بختیای