Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله حسینی می گوید بازی سختی با نفت داشته اند.

مدافع تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: نفت مسجدسلیمان خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کرد؛ با این حساب چگونه امکان داشت که بازیکنان این تیم کم‌کاری کنند؟ 

به گزارش طرفداری، عبدالله حسینی در گفت‌وگو با تسنیم، در خصوص پیروزی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان گفت:

بازی بسیار سختی برای تیم ما بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین گرمای هوا حریف دیگری بود که باید با آن مبارزه می‌کردیم، البته مجتبی حسینی با توجه به شناختی که از حریف داشت، نفت را به خوبی برای ما آنالیز کرده بود و می‌دانستیم که باید برابر آنها چگونه بازی کنیم. ما یک نیمه فوق‌العاده داشتیم و 3 گل زدیم، اما در نیمه دوم کار ما سخت شد. به هر حال خوشبختانه در نهایت 3 امتیاز را گرفتیم.

حسینی در پاسخ به این پرسش که چرا ذوب‌آهن در نیمه دوم نتوانست مثل نیمه اول ظاهر شود، تاکید کرد:

به هر حال نفت چیزی برای از دست دادن نداشت و تهاجمی بازی می‌کرد و این طبیعی بود که ما هم کمی عقب‌نشینی کنیم، البته گرمای هوا به شدت تیم ما را خسته کرده بود و بچه‌ها از لحاظ بدنی تحلیل رفته بودند و همین موضوع باعث شد که عقب نشینی کنیم. با این حال خدا را شکر می کنم که در نهایت 3 امتیاز مهم  از این بازی گرفتیم.

مدافع ذوب‌آهن در خصوص صحبت‌های محمود فکری سرمربی نفت مسجدسلیمان مبنی بر کم‌کاری برخی از بازیکنان تیمش تصریح کرد:

من بازیکن ذوب‌آهن هستم و دوست ندارم زیاد در مورد این مسائل صحبت کنم اما باید بگویم که بحث کم‌کاری بازیکنان حریف را قبول ندارم. آنها دنبال گرفتن 3 امتیاز بودند، چون خطر سقوط به لیگ دسته اول را احساس می‌کردند و فکر نمی‌کنم چنین مسائلی که مطرح شده است درست باشد.

حسینی در پایان گفت:

تیم ما با این برد تا حدودی به آرامش رسید، هر چند که حق واقعی ذوب‌آهن قرار گرفتن در پایین جدول نیست. ما تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های باقیمانده خوب امتیاز بگیریم و رتبه خودمان را در جدول بهتر کنیم.

اخبار داغ 

فیلم منشوری سارا و نیکا با پسر فامیل! / باز هم حاشیه + عکس ها رکورد علی دایی می شکند؟ / نتایج تیم منتخب قرن (15) مهدی قائدی: ترسیدیم آذری جهرمی اینترنت ها را قطع کند، زود استوری گذاشتیم! ورزشکارانی که باید عملکردشان را در المپیک توکیو دنبال کنید (قسمت اول) کریستیانو رونالدو در یوونتوس ماندنی می شود جنجال های رئیس رئال مادرید تمامی ندارد | پرز: فیگو یک حرام زاده لعنتی است

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس

به گزارش همشهری آنلاین استقلال باید روز چهارشنبه و در دیداری فوق العاده حساس از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر، به مصاف تراکتور برود. آبی‌ها در این بازی، سیدحسین حسینی را به دلیل محرومیت انضباطی در اختیار ندارند و محمدرضا خالدآبادی وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده خواهد داشت.

خالدآبادی که تابستان گذشته و با انتقالی پر سر و صدا از هوادار به استقلال پیوست، تاکنون در این فصل فرصت حضور در میدان را به دست نیاورده و او قرار است که در جدال حساس برابر تبریزی‌ها، با ایستادن در قفس توری تیمش، اولین بازی خود را تجربه کند.

سیدحسین حسینی که در این فصل عملکرد خوبی داشته و در صدر جدول بیشترین کلین شیت در میان گلرهای لیگ برتر قرار دارد، حالا در یکی از تعیین کننده‌ترین مسابقات این فصل، حضور نخواهد داشت و همین موضوع سبب شد تا او از هم تیمی‌اش حمایت کند.

کاپیتان استقلال با انتشار تصویری از تمرین امروز آبی‌ها و عکسی از خودش در کنار خالدآبادی نوشت: "مطمئنم که می‌درخشی و همه ما را خوشحال می‌کنی."

کد خبر 847620 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • استقلال در جست‌وجوی یک آمار ویژه با دروازه‌بان دوم
  • سه مصدوم تراکتور برای استقلال
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • (عکس) حسین حسینی به جانشینش در استقلال؛ مطمئنم که می‌درخشی
  • حمایت بازیکن استقلال از جانشینش؛ از تو مطمئنم + عکس
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • آمادگی اتاق بازرگانی مکه برای گسترش روابط اقتصادی با ایران
  • سومین سفر «شتر و آسیابان» به مراکش
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • تیم حسینی کابوس تیم های سخت لیگ