Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اطلاع رسانی جماران: به مناسبت چهلمین روز ارتحال دوست قدیمی امام خمینی(س) مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، ویژه نامه ای با همکاری موسسه تنظیم و نشر آثار حضرت امام و موسسه جماران منتشر شد.

در این ویژه نامه پیام های تسلیت مقام معظم رهبری، یادگار معزز امام حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی و برخی دیگر از شخصیت ها و مجامع درج شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادداشت ها و گفت و گوهای ارزشمندی از شخصیت های سیاسی و فرهنگی کشور از جمله یادداشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمد خاتمی و گفت و گوی جماران با حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر ناطق نوری از دیگر بخش های خواندنی این ویژه نامه است.

متن یادداشت ها و گفت و گوها در چند روز آینده به تدریج از طریق پایگاه اطلاع رسانی جماران منتشر خواهد شد.

این تلاش ناچیز تقدیم می شود به روح بلند جانباز سرافراز خط امام خمینی، سید علی اکبر محتشمی پور که از ابتدای نهضت به جمع یاران و شاگردان امام پیوست، با رهبر کبیر انقلاب اسلامی راهی نجف در تبعید و نوفل لوشاتو در ماه های منتهی به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد و تا روزهای آخر در خط امام باقی ماند و توفیق ایجاد، بازسازی و مدیریت بیت تاریخی حضرت امام و مدرسه علمی امام خمینی در نجف را عهده دار بود.

 

دانلود علی اکبر محتشمی پور

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 امام خمینی سید حسن خمینی علی اکبر محتشمی پور ناطق نوری مقام معظم رهبرى ویژه نامه حضور سهام عدالت انتخابات 1400 ویروس کرونا لایحه بودجه 1400 لیگ برتر 99 حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر محتشمی پور ویژه نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟

برخی رسانه‌ها مدعی توهین به بنیانگذار رهبر انقلاب اسلامی در کتاب درسی سیستم آموزشی در هندوستان شدند.

به گزارش فارس، طی روز‌های گذشته برخی کانال‌های تلگرامی با انتشار تصویری از یک کتاب مدعی شدند که در کتاب‌های درسی آموزش و پرورش هند به امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب توهین کرده‌اند.

در این کتاب تصویر بنیانگذار انقلاب اسلامی در کنار برخی جنایتکاران منتشر شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد که این کتاب به هیچ وجه کتاب درسی نظام آموزشی هندوستان نیست و یک موسسه خصوصی است.

همچنین مدیر این موسسه با انتشار نامه‌ای ضمن عذرخواهی از این اشتباه و قول اصلاح فوری این اقدام نوشت: «صمیمانه‌ترین پوزش خود را از این اشتباه اعلام می‌داریم و در حال انجام اقدامات فوری برای اصلاح این اشتباه هستیم.»

برخی معتقدند منتشرکنندگان این شایعه در فضای رسانه‌ای، تلاش دارند تا روابط بین دو کشور هند و ایران را تضعیف کنند.

tags # هند سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • اهانت به امام خمینی(ره) در کتاب درسی هند؟
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • آیا می شناسیدش؟
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم عزاداری فوت عروس ارشد امام (ره)