Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران با اشاره به استقبال جامعه پزشکی از انتخابات هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی از احتمال تمدید ساعت انتخابات خبر داد. - اخبار اجتماعی -

دکتر جلیل کوهپایه زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا با بیان این‌که انتخابات نظام پزشکی تهران در 6 گروه پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، علوم آزمایشگاهی، مامایی، کارشناسان پروانه‌دار در تهران و 9 شهرستان استان تهران امروز برگزار شده است، اظهار کرد: مشارکت در هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی نسبت به دوره قبل بیشتر بوده است و  شاهد استقبال جامعه پزشکی از انتخابات سازمان نظام پزشکی هستیم؛ هشتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی ایران در تهران تا ساعت 20 امشب ادامه دارد و در صورت لزوم، تمدید خواهد شد و هیئت نظارت آن را اعلام خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران افزود: در تهران حدود 187 نفر کاندیدای واجد شرایط داریم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران در پاسخ به سؤالی درباره میزان رعایت پروتکل‌ها در برگزاری این انتخابات تصریح کرد: تلاش خود را برای رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی داریم و با حفظ فاصله گذاری، استفاده از ماسک، تهویه هوا و افزایش تعداد شعب رای و تفکیک فضاهای فیزیکی تلاش کردیم تا میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی به حد مطلوبی برسد. در برخی ساعات شلوغ نیز ممکن است این رعایت‌ها به طور کامل صورت نگرفته باشد‌ اما در بقیه ساعات، وضعیت خوب است.

کوهپایه‌زاده با اشاره به این‌که کارت ملی و کارت نظام پزشکی به منظور احراز هویت و دریافت برگ تعرفه رأی الزامی است، خاطرنشان کرد:  شمارش آرا بلافاصله بعد از اتمام رسمی انتخابات، انجام و نتایج آن شنبه بیست و ششم تیر ماه اعلام می‌شود.

سازمان نظام پزشکی به جای "تامین منافع بخشی" به فکر حل مشکلات کل صنف پزشکی باشد/ "پرونده الکترونیک سلامت" یکی از راهکارهای مقابله با تقاضای القاییانتخابات نظام پزشکی و چالش‌های توانبخشی در نظام سلامت

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پروتکل های بهداشتی بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران پزشک سازمان نظام پزشکی پروتکل های بهداشتی بهداشت و درمان دانشگاه علوم پزشکی ایران پزشک هشتمین دوره انتخابات انتخابات نظام پزشکی سازمان نظام پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۰۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار

به گزارش خبرگزاری مهر، پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسؤولان در گرگان رونمایی شد.

این رویداد ملی با حضور هنرمندانی از سراسر کشور و به همت اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان و همکاری و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان، با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

«جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب و دفاع مقدس»، «جلوه‌های ایثار و شهادت در زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای محور مقاومت (شهدای مدافع حرم)، شهدای امنیت، سبک زندگی ایثارگرانه و ایثار اجتماعی در دوران معاصر»، «جلوه‌های ایثار و از خودگذشتگی همسران معظم جانبازان، آزادگان و خانواده‌های معظم شهدا در دوره معاصر» و «جلوه‌های ایثار و شهادت در مقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب» از مهمترین موضوعات این دوره از جشنواره است.

هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با دبیری محمد کرم‌الهی در ۲ بخش صحنه ای و خیابانی از روز سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ به مدت ۴ روز در تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار خواهد شد.

کد خبر 6093882 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • عقب‌ماندگی تعرفه‌های پزشکی نسبت به رشد قیمت تمام شده خدمات
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • رشد تعرفه های پزشکی نسبت به قیمت تمام شده خدمات عقب است
  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • لیست حزب باهنر در انتخابات دور دوم مجلس؛ از حسین نجابت و جراره تا پورمحمدی، نظام الدین موسوی و ...
  • کدام نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه تهران سابقه‌ نمایندگی دارند؟+ جدول
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • ضرورت حفظ کرامت جامعه‌ پزشکی/ رسیدگی به وضعیت دستیاران
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است