Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@03:26:26 GMT

استرس مادر قائم‌شهری پشت درهای ورزشگاه(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۱۰۴۶

استرس مادر قائم‌شهری پشت درهای ورزشگاه(عکس)

انتشار ویدیویی از یک هوادار نساجی بسیار مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، تیم نساجی به عنوان یکی از محبوب ترین تیم های فوتبال ایران، فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت؛ فصلی که اتفاقات آن، دوست داران نساجی را بارها تا مرز سکته پیش برد.

 

این تیم با شرایط بدی لیگ بیستم را آغاز کرد و با ده باخت، نیم فصل اول را با رتبه پانزدهم به پایان رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در آن مقطع، هواداران نساجی به طور مستمر با حضور در محل تمرین تیم شان نسبت به شرایط، ابراز نگرانی می کردند تا اینکه با حضور ساکت الهامی اوضاع برای آنها دگرگون شد و نساجی از تیمی که بعد از ماشین بیشترین خطر سقوط را احساس می کرد، به تیمی تبدیل شد که در فاصله 3 هفته به پایان مسابقات، جشن بقا می گیرد.

 

بازیکنان نساجی در طول بازی های این فصل انرژی زیادی از هواداران تیم شان گرفتند؛ هوادارانی که در ورزشگاه غایب بودند اما به هر طریق ممکن انرژی های مثبت خود را به اعضای تیم محبوب شان می رساندند؛ مثل هواداری که انتشار ویدیویی از او در صفحه رسمی باشگاه نساجی بسیار خبرساز شد.

 

در ویدیوی یاد شده که در اینستاگرام رسمی باشگاه نساجی منتشر شده، یک مادر به همراه پسر خردسالش در کنار ورزشگاه محل برگزاری بازی تیم های نساجی و پدیده در حال تماشای بازی از طریق گوشی تلفن همراه خود است؛ در حالی که صدای حاضرین در ورزشگاه هم به وضوح شنیده می شود، این مادر که به گفته خودش عاشق تیم نساجی است، ایستاده و با استرس فراوان در حال لحظه شماری است تا دقایق تلف شده بازی با پدیده به پایان برسد؛ اتفاقی که به یک کابوس چند ماهه در قائمشهر پایان داد و این مادر را مثل هزاران عاشق نساجی خوشحال کرد.

 

 

نساجی مازندران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم

سرمربی تیم پرسپولیس درنشست خبری بعد از بازی به هواداران نساجی تبریک گفت که جو زیبایی در ورزشگاه درست کردند. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس بعد از پیروزی دو بر یک مقابل نساجی در نشست خبری اظهار داشت: شب همگی بخیر! قبل از صحبت در مورد بازی می‌خواهم در مورد سه موضوع حرف بزنم. تشکر می کنم از هواداران تیم مان که تیم را حمایت کردند و به هواداران نساجی هم تبریک می گویم که جو قشنگی در ورزشگاه درست کردند که این باعث می شود فوتبال قشنگ تر دیده شود. 

وی افزود: از کسانی که چندین سال پیش در بازی پرسپولیس و شموشک جان شان را از دست دادند یادی کنم و ما کنارشان هستیم همیشه، از کسانی که در سیل جنوب برزیل جان خود را ازدست دادند تسلیت می گویم آنجا نزدیک محل زندگی من در برزیل است و بخاطر برد خوشحالم اما زیرا بخاطر دوستانم در برزیل ناراحتم و می خواهم از آنها نیز یادی کنم.

وی افزود: امروز بازی بود که می‌توانیم از آن درس بگیریم. در نیمه اول خوب بازی کردیم و فرصت های زیادی برای گلزنی داشتیم اما به خاطر جو ورزشگاه فقط یک گل زدیم . در نیمه دوم به خاطر اخراجی که داشتیم بیشتر دفاعی بازی کردیم، اما به خاطر پتانسیل بازیکنان‌مان توانستیم یک گل بزنیم و بازی را حفظ کنیم و به پیروزی برسیم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد جو ورزشگاه قائمشهر گفت: یکی از مربیان ما قبلا در نساجی حضور داشته قبل از بازی نیز در مورد جو ورزشگاه به ماگفته بود و امروز این جو زیبا را دیدم و به هواداران نساجی تبریک می گویم. سال گذشته دراین شهر جام قهرمانی را گرفتیم و تمامی تماشاگران هواداران پرسپولیس بودند اما امروز هواداران نساجی جو فوق العاده خوبی را به وجود آورده بودند.

اوسمار در مورد شیوه تهاجمی تیمش گفت: از سال 2021 که من به اینجا آمدم همیشه تیم ما رو به جلو بود و این شیوه بازی آقا یحیی بود و ما هم آن را ادامه می دهیم تا بهترش کنیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد قرارداد خودش گفت: الان بیشترین تمرکز ما روی قهرمانی است و می خواهیم قهرمانی فصل گذشته را تکرارکنیم وتمام تمرکزمان روی این مساله است و باشگاه هم باید قدر بازیکنان را بداند و برای حفظ آنها اقدام کند و جلوتر برویم تا ببینیم چه تصمیمی باید بگیریم واگرقرارداد جدید باشد امضا می کنیم.

دیگر خبرها

  • استتار محروم پرسپولیس در ورزشگاه دوران جوانی
  • شادی دیوانه‌وار و پیغام کنعانی در وطنی (عکس)
  • افشین پیروانی: از بازی نساجی و پرسپولیس لذت می برم، ورزشگاه قرمز است / فیلم
  • اوسمار: می‌خواهیم قهرمانی پارسال را تکرار کنیم
  • ورزشگاه وطنی آماده میزبانی از بازی نساجی - پرسپولیس / فیلم
  • اعمال محدودیت ترافیکی در قائم‌شهر
  • نساجی – پرسپولیس بدون حضور زنان؛ چرا؟
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • پرسپولیس - نساجی بدون حضور زنان
  • بازی پرسپولیس-نساجی، بدون حضور بانوان!