Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رشیدی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از مرکز ترک اعتیاد ماده ۱۶ و مرکز مثبت زندگی بهزیستی کرمانشاه، اظهار کرد: باید به کارکنان بهزیستی استان کرمانشاه خسته نباشید گفت زیرا بهزیستی مرکز خدمت رسانی بوده که به طیف وسیعی از مردم خدمت رسانی می‌کند.

وی افزود: باید برای کمک به بهزیستی استان کرمانشاه که با مشکلات زیادی درگیر است از ظرفیت‌های مردمی و خیرین برای کمک به مددجویان استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مشکلات اعتباری بهزیستی زیاد بوده اما اکنون مشکل اصلی استان کرمانشاه بیکاری است که سبب بروز بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در استان شده است.

رشیدی با اشاره به افزایش تعداد معتادین متجاهر و کارتون خواب در استان کرمانشاه بیان کرد: متأسفانه در استان کرمانشاه معتادین خیلی سریع به مرحله کارتون خوابی رسیده که این موضوع به صورت کلی در مجلس شورای اسلامی در حال بررسی است.

وی تاکید کرد: بیکاری و کمبود درآمد خانواده‌ها سبب اعتیاد شده که باید تلاش شود اشتغال افزایش پیدا کند و یکی از راهکارهای افزایش اشتغال مشاغل خانگی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مشاغل خانگی مانند درست کردن صنایع دستی که استان کرمانشاه دارای ظرفیت‌های زیادی در این حوزه است به اشتغالزایی و کاهش بیگاری بسیار کمک می‌کند.

رشیدی خاطر نشان کرد: در سال‌های گذشته اعتباراتی به عنوان شکل‌گیری بنگاه‌های زود بازده پرداخت شد که به هدف اصلی منجر نشد و نظارت در این حوزه برای پرداخت اعتبار باید افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: بهزیستی وظایف زیادی در جامعه برعهده دارد که به تنهایی قادر به حل تمامی مشکلات نیست و باید سایر دستگاه‌ها در کنار بهزیستی برای حل مشکلات کمک کنند.

کد خبر 5259175

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه مجلس شورای اسلامی محمد رشیدی اداره کل بهزیستی استان کرمانشاه معتاد صنایع دستی اشتغال زایی بیکاری ویروس کرونا کرمانشاه واکسن کرونا آمار کرونا بوشهر ایلام حجاب و عفاف اردبیل خطبه های نماز جمعه گرگان عکس استانها قوه قضاییه شیوع کرونا اراک استان کرمانشاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • حل معضل کمبود پزشک زن در کشور اولویت مسئولان نیست
  • مهم‌ترین اولویت مجلس آینده از نگاه لاهوتی
  • اثر نامطلوب قطعی برق صنایع بر معیشت مردم
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • موافقت رئیس‌جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات