Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، خودروهای گروه پراید از جمله خودروهایی بودند که در هفته سوم تیر ماه بیشترین افزایش قیمت ها را تجربه کردند؛ خودرو پراید ۱۱۱ در این مدت با افزایش قیمت ۴ میلیون تومانی به قیمت ۱۳۸ میلیون تومان رسید و پراید ۱۳۱ نیز در هفته سوم تیر ماه یک میلیون تومان گران شد و ۱۲۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد و پراید ۱۳۲ نیز از ۱۱۹ میلیون تومان به قیمت ۱۲۱ میلیون تومان رسیده است و پراید ۱۵۱ نیز در هفته سوم تیر ماه یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۳۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودروهای گروه پژو نیز در هفته سوم تیر ماه نوسانات قیمتی شدیدی را پشت سر گذاشتند؛ پژو ۲۰۶ تیپ ۵ مدل ۱۳۹۹ از ۲۶۷ میلیون تومان در این مدت به قیمت ۲۷۲ میلیون تومان صعود کرده است و پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ نیز در این مدت ۲۰ میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۸۲۰ میلیون تومان قیمت خورده است و مدل ۱۳۹۹ این خودرو نیز از ۸۷۵ میلیون تومان در هفته سوم تیر ماه به قیمت ۸۹۰ میلیون تومان رسیده است. 

در میان خودروهای گروه دنا نیز دنا معمولی مدل ۱۴۰۰ از ۲۹۲ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به قیمت ۳۰۰ میلیون تومان رسیده است. خودرو تیبا ۲ رینگ آلمینیومی از ۱۳۸ میلیون تومان در ابتدای هفته امروز به قیمت ۱۳۹ میلیون تومان رسیده است و تیبا صندوقدار نیز در این مدت یک میلیون تومان گران شده است و در حال حاضر ۱۳۲ میلیون تومان قیمت خورده است.

گفتنی است که در حال حاضر تیبا هاچ بک ای ایکس رینگ فولادی مدل ۱۴۰۰ به مرز قیمتی ۱۴۰ میلیون تومانی رسیده است و پراید وانت مدل ۱۴۰۰ نیز امروزدر بازار ۱۴۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت روز خودرو در جدول زیر آمده است:

۲۲۳۲۲۷

کد خبر 1535745

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خودرو خودروسازان بازار خودرو پراید افزایش قیمت میلیون تومان رسیده تومان قیمت خورده هفته سوم تیر ماه میلیون تومان گران میلیون تومان قیمت میلیون تومان حال حاضر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یک گزارش درباره درصد تغییرات قیمت اقلام خوراکی منتشر شد.

طبق گزارش موسسه بامداد، براساس داده‌های مرکز آمار نسبت به فروردین ۱۳۹۶ پیاز با رشد قیمت ۱۵۹۸ درصدی بیشترین افزایش قیمت را داشته و گوشت قرمز (گوسفند و گوساله) با ۱۵۴۰ درصد افزایش در رده بعدی قرار داد.

بنا به این گزارش، انواع روغن خوراکی که در سال ۱۴۰۱ با آزادسازی قیمت‌ها بیشترین جهش قیمت را داشتند حالا با کاهش قیمت‌های جهانی، حتی کاهش قیمت نیز داشته‌اند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899721

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • پیاز این‌گونه ۱۵۹۸ درصد گران شد/ تغییر ۱۵۴۰ درصدی قیمت گوشت در ۷ سال گذشته
  •  پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت نقره و فلزات گران‌بها امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • لوازم خانگی گران خواهد شد؟
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید؛ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با نرخ جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی قیمت وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش ۵۰ میلیون تومانی وانت پراید!
  • آغاز فروش سایپا ۱۵۱ با قیمت جدید/ افزایش قریب به ۵۰ میلیون تومانی وانت سایپا
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است