Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین هرمزگان،رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بازدید از بخش های مختلف گمرک و بندر شهید باهنر بندرعباس، دستور داد ۳۰۰۰ کانتینر کالای رها شده در انبارهای این بندر به سرعت ترخیص شوند.

علی صالحی تأکید کرد: این ۳۰۰۰ کانتینر کالا که از اقلام استراتژیک و مورد نیاز صنایع تولیدی و مایحتاج عمومی مردم است باید تا پایان شهریورماه ترخیص شوند و در غیر این صورت عملیات فروش آنها به منظور تأمین نیاز مردم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صالحی اظهار داشت: هم اکنون این حجم زیاد از کالاهای مورد نیاز کشور که واردات آنها مربوط به سال ۱۳۹۷ و پیش از آن است در انبار‌های سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی واقع در بندر شهید باهنر بندرعباس نگهداری می شوند و متأسفانه به دلیل کمبود امکانات نگهداری در معرض تضییع قرار گرفته اند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه با اشاره به ضرورت ساماندهی هرچه سریعتر انبارهای موجود گفت: با توجه به اهمیت ترخیص به موقع کالاهای مورد نیاز کشور ، دستگاه قضایی استان هرمزگان در راستای احقاق حقوق عامه و به منظور رفع موانع ، اقدامات لازم را انجام خواهد داد تا هرچه سریعتر این حجم زیاد از کالاهای وارداتی در اختیار مردم قرار گیرند.
وی در ادامه افزود: در بازدید از این انبارها ، وضعیت خودروهای دپو شده در این بندر نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد در اسرع وقت؛ نسبت به تعیین تکلیف حجم زیاد خودروها و ماشین آلات راهسازی و سوخت‌رسانی موجود در انبارها به منظور تأمین نیاز کشور اقدام شود.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان با بیان این که مسئولین مربوطه مشکل اصلی در روند تعیین تکلیف این کانتینرها را کمبود نیرو و امکانات بیان نموده اند ، تأکید کرد: تعیین تکلیف این حجم وسیع از کالاهای دپو شده و رفع انباشت کالاهای موجود ، نیازمند برنامه ریزی و تلاش مضاعف همه دستگاه های مسئول است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: دادگستری صالحی بندرعباس استان هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس در ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری و اجرای ایست و بازرسی درسطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: مأموران جمعا ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط نموده و ۳ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • تجلیل از ۴۴ مربی عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • بازدید هیات تجاری هرمزگان از بندر کانتینربری شانگهای چین
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس هرمزگان
  • تحویل ۹ شیء تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • تحویل ۹ شئ تاریخی به میراث فرهنگی هرمزگان
  • افزایش ۶۸ درصدی جابه‌جایی کانتینر یخچالی در بنادر شرق هرمزگان
  • صادرات ۶ هزارتن کالای غیرنفتی در بندر جاسک
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان