Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-07@02:52:22 GMT

نهمین دربی بی شکست متوالی برای سرخپوشان!

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۱۵۱۲

نهمین دربی بی شکست متوالی برای سرخپوشان!

به گزارش طرفداری از روز ۱۰ اسفند ماه سال ۱۳۹۶ که استقلال با تک گل وریا غفوری پرسپولیس را شکست داد، در جریان ۱۲۳۳ روز اخیر، پرسپولیس و استقلال روی هم ۹  دربی داشته اند که در جریان مجموع این مسابقات تیم پرسپولیس در هیچ دیداری در وقت قانونی بازنده نبوده است.

در مجموع نتایج این مسابقات تیم پرسپولیس یک بار با رای انضباطی و ۳ بار با نتیجه ۱-۰ برنده دربی شده است و ۳ بار هم نتیجه بازیهای برگزار شده بین ۲ تیم با تساوی ۲-۲ و بالاخره ۲ بار هم با تساوی ۰-۰ همراه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در تاریخ بازیهای خود برابر استقلال صاحب رکورد بی شکستی در بازیهای متوالی است، رکوردی که در دهه ۷۰ با خلق ۱۰ بازی متوالی بی شکست برابر استقلال ثبت شده است.

حالا پرسپولیس تلاش دارد که به این رکورد شایسته برسد هر چند عملا پرسپولیس در ۲ سال اخیر ۲ بار برابر استقلال در جام حذفی ناکام شده است اما در آمار رسمی چنان که گفتیم نتایج ضربات پنالتی شکست محسوب نمی شود.

امروز پرسپولیس با ۹ بازی تنها یک بازی با رکورد قبلی خود فاصله دارد.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص

به گزارش ورزش سه، سرخپوشان پایتخت تمرین امروز خود را از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کردند. 
ندا نویدی نسب، از بانوان هوادار که در حمایت از تیم محبوب خود در ورزشگاه حضور پیدا می‌کند به دعوت تیم، میهمان امروز تمرین بود. 
این بانوی هوادار با روحیه‌ای بالا، در حال مبارزه با سرطان است و در آخرین بازی سرخپوشان نیز در ورزشگاه حضور داشت. او در جریان تمرین امروز مورد استقبال اعضای تیم از جمله اوسمار ویه‌را قرار گرفت. 

سرمربی پرسپولیس، ضمن آرزوی سلامتی برای این هوادار از او تشکر کرد که به اتفاق دیگر هواداران برای حمایت از تیم‌شان در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند. 
ندا نویدی‌نسب نیز با اشاره به این که از کودکی هوادار پرسپولیس بوده از آرزوی حضور در ورزشگاه برای تماشای بازی‌های فوتبال و اسطوره‌های پرسپولیس گفت. 
حضور این بانوی پرسپولیسی در تمرین سرخپوشان واکنشی جالب از سوی این باشگاه به اتفاقات روز بازی با سپاهان نیز محسوب میشود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با رکورد 17 گل در شهر قهرمانی به میدان می‌رود
  • آخرین وضعیت اورونوف برای همراهی پرسپوليس
  • استقلال و پرسپولیس در ایستگاه بیست و ششم؛ نوبت جبران سرخابی‌ها رسید
  • داداش زاده: سرخپوشان باید مراقب حاشیه‌های سرمربی نساجی باشند
  • سرخپوشان به دنبال بردن نساجی در شهر خسته/ استقلالی ها درصدد تثبیت صدرنشینی
  • مدعیان بی‌رمق؛ خیابانی درست گفت!
  • رافت: خیلی ها دوست دارند تمرکز پرسپولیس بهم بخورد/ سرخپوشان نباید برابر نساجی اسیر حواشی شوند
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!