Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@19:12:29 GMT

دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت در نقده

تاریخ انتشار: ۲۵ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۱۷۵۷

دستگیری عاملان ایجاد رعب و وحشت در نقده

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از معاونت اجتماعی نیروی انتظامی آذربایجان غربی، سرهنگ پاکدل اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰مبنی بر اخلال در نظم عمومی ، قمه کشی و ایجاد رعب و وحشت، ضرب و جرح در بلوار شهید بهشتی نقده، بررسی موضوع در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت.

 وی تصریح کرد: مأموران انتظامی با توجه به حساسیت موضوع به‌ صورت ویژه وارد عمل شدند که در نتیجه اقدامات اطلاعاتی، عاملان نزاع و درگیری و ایجاد رعب و وحشت  را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پاکدل اضافه کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی اظهار داشت: برقراری امنیت و آرمش شهر جز با همکاری و همراهی مردم حاصل نخواهد شد لذا از همشهریان خواستاریم در صورت مشاهده چنین مواردی چه به صورت حضوری یا از طریق دوربین های مدار بسته، پلیس را امین خود دانسته و موضوع را سریعا به پلیس اطلاع رسانی کنند چه بسا نشر چنین صحنه های دلخراش نه تنها کمکی در پیشگیری از اینگونه ناهنجاری ها نخواهد کرد بلکه ضمن ایجاد تشویش و نگرانی عمومی موجبات تضعیف و کاهش احساس امنیت در جامعه خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دستگیری شهید آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان


به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان ؛فرمانده انتظامی استان لرستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر قتل یک شهروند ۳۲ ساله در شهرستان سلسله موضوع به صورت ویژه در دستور پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.
سردار  یحيی الهی افزود:در تحقيقات پليسی مشخص شد قاتل با برنامه ريزی از پيش طراحی شده مقتول را تحت نظر داشته و با لباس مبدل زباله گردی وی را در جلوی منزل خود با استفاده از تاريکی شب و خالی بودن کوچه از تردد با شليک گلوله به قتل می رساند و سريعا از محل متواری می شود.
وی افزود:مأموران پس هماهنگی قضايی، با اقدامات ميدانی وشگرد های خاص پليسی وی را کمتر از يک هفته شناسايی و طی يک عمليات منسجم دستگير کردند.
فرمانده انتظامی استان لرستان گفت:متهم علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد که برای سير مراحل قانونی به مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم و کابل در شاهرود
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در طرح «امنیت محله محور» در اسفراین
  • دستگيری عاملان نزاع دسته جمعی در کوهدشت
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • دستگیری عاملین نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در پل قویون ارومیه
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش