Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود فکری پس از شکست نفت مسجدسلیمان مقابل ذوب آهن حرف هایی زد که تعبیرش تبانی بازیکنان این تیم با مجتبی حسینی سرمربی اسبق نفت مسجدسلیمان و سرمربی فعلی ذوب آهن بود. عده ای در تفسیر حرف های فکری بحث شرط بندی را پیش کشیدند. نفت مسجدسلیمان سه گل در نیمه اول بازی خورد و فکری می گوید این گل ها مشکوک است. او چند بازیکن تیمش را به تبانی متهم کرد و دو روز بعد سه بازیکن نفت از تمرینات این تیم کنار گذاشته شدند و هر سه بازیکن از سوی افراد ناشناس مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و جالب اینجا بود که ضاربان موقع کتک زدن سه بازیکن اخراجی نفت مسجدسلیمان از آنها فیلم می گرفتند!

به گزارش طرفداری، کمیته اخلاق حالا محمود فکری را بابت ارائه توضیح احضار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمیته اخلاق می خواهد بداند سرمربی نفت بر اساس چه مدرکی حرف از تبانی زده است و اگر مدرکی وجود دارد، مدارکی که فکری با آن به بازیکنان تیمش اتهام زده را بررسی کند. بازیکنان مغضوب نفت: نامه اخراج ما را بزنید

اما سه بازیکن مغضوب و مضروب نفت مسجدسلیمان که هم اخراج شدند و هم کتک خوردند، از باشگاه خواسته اند نامه اخراج شان را صادر کند. آنها می گویند نمی شود که شفاهی از حضور در تمرین منع شوند. یک نفر از طرف باشگاه با آنها تماس گرفته و گفته فعلا تا پایان بازی با استقلال به تمرین نیایند. میثم تهی دست، مدافع تیم هم به گیلان سفر کرده تا از این هیاهو دور باشد اما نیما انتظاری و مصطفی ناییج پور امروز در تمرین نفت مسجدسلیمان حاضر شدند و حضورشان عصبانیت محمود فکری را در پی داشت.

این دو بازیکن به تمرین رفتند و به همبازیان خود گفتند شما شاهد باشید ما سر تمرین حاضر شدیم که فردا نگویند این بازیکنان بدون مجوز غیبت کردند. خوش و بش آنها با همبازیانشان اما دلخوری محمود فکری را به دنبال داشت و بعد از این که ناییج پور و انتظاری با تماس یکی از مسئولان باشگاه محل تمرین را ترک کردند، محمود فکری در جمع شاگردانش گفت آنها می خواهند تمرکز شما را به هم بزنند. روایت بازیکن نفت از جنجال بزرگ

یکی از بازیکنان نفت مسجدسلیمان با تایید این خبر به طرفداری گفت:

نیما و مصطفی آمده بودند سر تمرین که اگر روزی باشگاه مدعی شد آنها بدون هماهنگی در تمرین شرکت نکردند، سند داشته باشند که آنها حاضر به شرکت در تمرین بودند. آنها می گویند اگر باشگاه ما را اخراج کرده، نامه اخراج مان را بزند ولی من تصور می کنم مشکل با یک جلسه حل می شود. محمود فکری فعلا عصبانی است او امروز قبل از شروع تمرین و بعد از آن که این دو نفر رفتند، درباره تمرکز با بچه ها حرف زد.

این بازیکن از قضاوت درباره آنچه در جریان بازی تیم مقابل ذوب آهن رخ داد، خودداری کرد و گفت:

واقعا نمی دانم چه باید بگویم. میثم تهی دست بهترین بازیکن تیم ماست، چه زمان فکری و چه زمان یزدی یا حسینی بهترین بازی ها را برای نفت انجام داد، نیما انتظاری همین بازی قبل مقابل پدیده، در حالی که دفاع جا مانده بود، ۷۰ متر دوید و دروازه را نجات داد، او واقعا می جنگد. مصطفی ناییج پور هم همین طور، دو دقیقه قبل از گل سوم، مصطفی یک پاس گل داد که با بدشانسی توپ گل نشد… اما محمود فکری از اول هفته به این بازی با ذوب آهن بدبین بود. او در اولین تمرین بعد از بازی با پدیده به ما گفت اگر از جانب کادر قبلی تیم با شما تماس گرفته شده و از شما خواسته اند کاری کنید به ما بگویید و اگر فشاری روی شماست، به من یا دستیارانم منتقل کنید و اگر هر حرف و تماسی بوده توی دل خودتان نگه ندارید.  شایعه وویس های مشکوک!

 برخی بازیکنان نفت معتقدند همین موضوع فشار مضاعفی به آنها وارد کرد و باعث بروز برخی اشتباه ها در جریان نیمه اول بازی ذوب آهن و نفت شد اما یکی از نزدیکان محمود فکری امروز به خبرنگاران گفت وویس هایی باعث شک و تردید سرمربی نفت شده بود.

این که ماجرای وویس ها چیست و فکری روی چه مدرکی بحث تبانی را مطرح کرده، در کمیته اخلاق روشن می شود. منتقدان فکری می گویند او در استقلال، نساجی و آلومینیوم اراک هم مشابه همین بدبینی را داشت. در نساجی عباس زاده و کفشگری را به خاطر بدبینی کنار گذاشت، در استقلال بعد از شکست مقابل سپاهان و همچنین بعد از مساوی مقابل مس رفسنجان، تلویحا به کم کاری چند بازیکن اشاره کرد و در اراک هم همین بحث ها را پیش کشید اما عده ای در نقطه مقابل معتقدند وویس هایی به فکری رسیده که باعث شده او به ارتباط چند بازیکن تیمش با کادرفنی قبلی نفت مسجدسلیمان که حالا در ذوب آهن هستند، مشکوک شود. آنها می گویند با تماشای فیلم بازی شک و تردید فکری بیشتر هم شده است!

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نفت مسجدسلیمان محمود فکری سه بازیکن ذوب آهن وویس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، شاگردان اوسمار ویرا امروز از ساعت ۱۱:۴۵  امروز در ورزشگاه کاظمی تمرین کردند. پیش از شروع تمرین و در جلسه فنی نکاتی به بازیکنان گوشزد شد. سپس بازیکنان در سالن وزنه حاضر شده و به حرکات کششی و نرمشی پرداختند.

در قسمت بعد سرخپوشان به زمین آمدند و در یک چالش جذاب بازی گلف که از سوی مربیان طراحی شده بود شرکت کردند. بازیکنان باید در گروه‌های ۴ نفره توپ را از فاصله‌ای مشخص به گونه‌ای هدایت می‌کردند که در کنار پرچم قرار بگیرد.  این تمرین در فضایی شاداب و همراه با کری‌خوانی انجام شد. 

 

پرسپولیس امروز بدون مصدوم تمرین کرد. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تلاش ستاره قرمزها برای رسیدن به پرسپولیس
  • یامگا با چشم بانداژ و لب خندان در تمرین امروز استقلال
  • در تمرین امروز؛ پرسپولیسی‌ها گلف بازی کردند+عکس
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • محمود احمدی‌نژاد استعفا می‌دهد؟ جنجال بزرگ آقای سیاست‌مدار
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • ستاره رئال لنگ‌لنگان تمرین را ترک کرد
  • جنجال دوباره ستاره استقلالی سپاهان علیه پرسپولیس
  • اوسمار هدیه نکونام را پس فرستاد | جنجال برای هیچ ؛ فرصت برای سبقت بزرگ سرخ ها از دست رفت | پرسپولیس صفر - سپاهان صفر