Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی کاراته گفت: امیدوارم حمیده عباسعلی مدال المپیک توکیو را هم به کارنامه خود اضافه کند.

فاطمه بغلانی، مربی کاراته، درباره آخرین شرایط تیم ملی کاراته بانوان برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: خوشبختانه همانطور که مدت‌هاست اعلام شده کاراته قرار است برای نخستین بار در بازی‌های المپیک شرکت کند و قطعا این مسئله برای کشورمان که استعدادهای خوبی هم دارد می تواند نتایج خوبی را در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ایران در بخش بانوان تا به امروز دو سهمیه قطعی دارد. حمیده عباسعلی که نیازی به تعریف ندارد در جهان رنک‌دار است و یک کاراته‌کای با تجربه به شمار می‌رود. او خوشبختانه دوران مصدومیت خود را هم به خوبی سپری کرد و حالا در کنار تیم تمرین می‌کند. امیدوارم در این رویداد مهم جهانی هم بتواند از تجربیات خود و مربی‌اش به خوبی بهره ببرد و مدال خوش رنگ المپیک را هم به کارنامه خود اضافه کند.

او با اشاره به توانایی بالای سارا بهمنیار ادامه داد: سارا کاراته‌کای جوان اما بسیار باهوش و با استعداد است. هم در کنار تیم تمرین می‌کند و هم زیر نظر مربی خصوصی خود خانم قاسمی روند آماده‌سازی خود را به خوبی پشت سر می گذارد. کاراته بانوان واقعا پتانسیل بالایی دارد آرزو می کنم نتایج خوبی را هم مانند همیشه به دست بیاورند.

بغلانی گفت: متاسفانه اتفاق که برای بهمن عسگری در بخش کاراته مردان رخ داد بسیار تلخ بود. همه مطمئن هستیم عمدی در کار نبوده اما به هر حال اتفاقی است که افتاده است. از دست رفتن یک سهمیه برای خانواده کاراته ناراحت کننده بود و طبیعی است هم تیمی هایش را تحت تاثیر بگذارد اما امیدوارم سایر نمایندگان ما در توکیو بتوانند عملکرد قابل دفاعی را ارائه دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: حمیده عباسعلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو توتی، اسطوره رم، پیشرفت دانیله ده‌روسی به عنوان سرمربی این تیم را ارزیابی کرده است.

توتی در مصاحبه با کوریره دلو اسپورت در مورد دوست نزدیک و هم تیمی سابق خود صحبت کرد. ده‌روسی از زمستان گذشته به عنوان جانشین ژوزه مورینیو انتخاب شده و رم با حضور این مربی جوان نتایج قابل توجهی کسب کرده است.

ده‌روسی رم را به رده پنجم جدول رده بندی سری A رسانده و آن‌ها با حذف میلان از لیگ اروپا به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کرده‌اند تا با بایرلورکوزن مصاف بدهند.

اگر آن‌ها بازی امشب مقابل ناپولی را با با نتیجه موفقیت آمیزی به پایان برسانند با روحیه بالا به سراغ بازی روز پنج شنبه در خانه لورکوزن خواهند رفت که به تازگی قهرمان بوندس‌لیگا شده و طی 46 بازی قبلی شکست نخورده است.

توتی درمورد ده روسی گفت:"امیدوارم دانیله برای مدت طولانی در رم بماند. اول به این دلیل که او لیاقتش را دارد و دوم به این دلیل که او خوب کار خواهد کرد."

آینده رم؟

من همراه او آینده خوبی برای باشگاه متصور هستم، امیدوارم رم به مسابقات مهم مانند لیگ قهرمانان اروپا بازگردد چون شهر و هواداران شایسته آن هستند. دانیله مربی بزرگی است.

دیگر خبرها

  • آرزوی توتی برای ده‌روسی: سال‌ها در رم بمانی
  • جنجال مدال اهدایی و عکس یادگاری یک دختر با علی دایی +تصویر
  • ماجرای عکس یک ورزشکار زن با شهریار؛ او اصلا مدالی نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • جنجال مدال اهدایی یک دختر به علی دایی
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • مازندران قهرمان دو رده سنی کاراته کشور
  • کسب مدال طلا تیراندازی با تپانچه برای ورزشکار خراسان رضوی
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • دختر کاراته کا قمی بر سکوی قهرمانی کشور قرار گرفت
  • دولت سیزدهم در مبارزه با فساد کارنامه خوبی ارائه دهد