Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین اباذر عمرانی فر رییس اداره سنجش و پذیرش جامعه الزهرا علیهاالسلام با بیان اینکه آزمون ورودی سطح چهار و دوره عالی فقه برای سال تحصیلی ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ صبح امروز به صورت متمرکز در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار شد، گفت: در مجموع ۲۰۳ نفر برای ورود به پنج رشته سطح چهار و دوره عالی فقه از سراسر کشور ثبت نام کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این آزمون با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و متمرکز در جامعه الزهرا علیهاالسلام برگزار و داوطلبان در مدت ۱۵۰ دقیقه به سوالات کتبی آزمون پاسخ دادند.

حجت الاسلام عمرانی فر ادامه داد: نتایج اولیه آزمون سطح چهار و دوره عالی فقه اواخر مردادماه اعلام می شود و پذیرفته شدگان به مصاحبه علمی که در شهریور ماه برگزار خواهد شد دعوت می‌شوند.
تفسیر تطبیقی، تفسیر علوم و معارف قرآن، حکمت اسلامی، کلام اسلامی و فقه خانواده از رشته های سطح چهار جامعه الزهرا علیهاالسلام است.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: فقه آزمون قم بانوان جامعه الزهرا علیهاالسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۱۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است.

به گزارش ایسنا، عبدالحسین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می‌توان به جرات گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی‌تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

دیگر خبرها

  • بانوان طلبه سنگربانان عرصه تربیت هستند
  • اولین نشست رسالت اندیشی دفتر بانوان جبهه فرهنگی گیلان برگزار شد
  • برگزاری خاکریز امنیت ۸ در گیلان
  • برگزاری «خاکریز امنیت ۸» در گیلان
  • تاثیر ۶۰ درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری سال آینده
  • آزمون دانشگاه فرهنگیان مجزا برگزار می‌شود
  • مجزا برگزار شدن آزمون دانشگاه فرهنگیان از سال آینده
  • خسروپناه: تقلب در کنکور سراسری صفر است
  • بازداشت چهار کنکوری متخلف
  • دوره آموزشی نقد جریان‌های دین‌گریز ایران برگزار می شود