Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت دفاع روسیه در خصوص احتمال حمله شیمیایی و استفاده تروریست‌ها از مواد سمی در روز مراسم تحلیف بشار اسد هشدار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که تروریست‌ها ممکن است در روز مراسم تحلیف بشار اسد با استفاده از مواد سمی و شیمیایی یک اقدام تحریک‌آمیز در سوریه انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وزارت خارجه روسیه پیشتر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سوریه هشدار داده بود که تروریست‌های «جبهه النصره» با همکاری گروه موسوم به «کلاه سفیدها» در حال انجام تحرکاتی برای استفاده از مواد شیمیایی علیه غیرنظامیان در «ادلب» در آستانه انتخابات هستند.

بشار اسد رئیس جمهور فعلی سوریه در انتخابات ریاست جمهوری ماه گذشته با کسب اکثریت مطلق آرا به عنوان رئیس جمهور جدید این کشور برای یک دوره هفت ساله انتخاب شد.

انتخابات ریاست جمهوری سوریه پنجم خردادماه گذشته با مشارکت گسترده شهروندان سوری و با رقابت بشار اسد رئیس جمهوری سوریه و محمود احمد مرعی از چهره‌های معارض داخلی  و عبدالله سلوم عبدالله عضو حزب اتحاد سوسیالیست در آرامش کامل و بدون نقص امنیتی برگزار شد.

انتهای پیام

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بشار اسد اخبار روسیه سوریه بشار اسد اخبار روسیه سوریه بشار اسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد

نهاد اطلاع‌رسانی امنیتی عراق امروز اعلام کرد که در یک عملیات اطلاعاتی بی‌سابقه و بر اساس اطلاعات دقیق، یک تروریست داعشی تحت تعقیب دستگیر شد.

در بیانیه این نهاد آمده است که فرد مذکور معروف به (ابو صکر) در موصل دستگیر شد. وی تحت تعقیب دستگاه قضایی عراق و مسوول آنچه «پلیس اسلامی داعش» خوانده می‌شد، بود و با مدارک جعلی در عراق تردد می‌کرد.

از سوی دیگر رسانه‌های خبری گزارش دادند که ۱۹۱ خانواده عراقی متشکل از ۷۱۴ نفر اردوگاه الهول در سوریه را ترک کردند؛ بنابراین گزارش، این خانواده‌ها پس از بازدید هیأت عراقی از این اردوگاه که با هدف تسریع در روند انتقال کامل عراقی‌ها از سوریه طی سال آینده انجام شد، اردوگاه را ترک کردند.

اردوگاه الهول که جمعیت زیادی از اعضا و خانواده‌های گروه تروریستی داعش را در خود جای داده است، در شمال شرقی سوریه و در ۱۰ کیلومتری مرز عراق قرار دارد و تروریست‌های آمریکایی هر از چند گاهی اقدام به جابجایی همقطاران داعشی خود از سوریه به عراق و بالعکس می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه | ویدئو
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • پنج سناریوی عجیب انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا
  • پسکوف: روسیه پیروز جنگ است