Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس هیات ورزش ناشنوایان خراسان رضوی ۱۹ تیر ماه گفت: سه ورزشکار این استان در مسابقات قهرمانی کشتی ناشنوایان جوانان جهان نشان نقره، برنز و یک مقام چهارمی کسب کردند.

محمدرضا شیخ‌زاده افزود: ابوالفضل جامه داری در کشتی آزاد ناشنوایان نشان نقره مسابقات قهرمانی جوانان جهان در ترکیه را به دست آورد. مصطفی یحیایی در کشتی فرنگی موفق به کسب نشان برنز شد و فردین توکلی نیز در کشتی آزاد مقام چهارم این رقابتهای جهانی را از آن خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این مسابقات تیم ملی کشتی ناشنوایان کشور پس از روسیه و ترکیه به مقام سومی جهان دست یافت.

برگزاری مسابقات کوراش قهرمانی کشور در مشهد

رییس انجمن کوراش خراسان رضوی گفت: تیم این استان در مسابقات قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی جام امام رضا (ع) و یادواره استاد فقید کوراش ایران محمود روحانی به مقام نخست دست یافت.

محمد زندروحانی روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: بعد از تیم خراسان رضوی، تیم خراسان شمالی بر سکوی دوم قرار گرفت و تیم اصفهان مقام سوم را کسب کرد.

وی ادامه داد: این مسابقات امروز با حضور ۱۷۳ ورزشکار از ۲۳ استان در هفت وزن در مجموعه ورزشی آستان قدس رضوی در مشهد برگزار شد.

برگزاری مسابقات ورزش زورخانه‌ای زندانهای استان

مسابقات ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی مددجویان زندانهای خراسان رضوی هفته گذشته به میزبانی زندان مرکزی مشهد برگزار و برترین باستانی کاران شناخته شدند.

این مسابقات در رشته های چرخ چمنی و تیز، کباده، میل و سنگ و در راستای سالم سازی محیط زندان ها و با هدف ایجاد شور و نشاط بین زندانیان و گرایش آنان به ورزش برگزار شد و در پایان رقابتها باستانی کاران زندان مرکزی مشهد، زندان نیشابور و زندان تربت‌حیدیه به ترتیب اول تا سوم شدند.

برگزاری مسابقات پرس سینه

رییس هیات بدنسازی و پرورش اندام خراسان رضوی گفت: رقابت‌های پرس سینه قهرمانی باشگاه‌های استان هجدهم تیرماه به میزبانی درگز برگزار شد.

سروش پورآزاد افزود: در این مسابقات ۱۲ تیم در رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان با ۱۱۳ ورزشکار با هم رقابت کردند.

برگزاری مسابقات کوراش خراسان رضوی

رییس انجمن کوراش خراسان رضوی گفت: مسابقات قهرمانی بزرگسالان این رشته ورزشی، گرامیداشت استاد فقید کوراش ایران زنده‌یاد "محمود روحانی" هجدهم تیر ماه در مشهد برگزار شد.

محمد زندروحانی افزود: در این مسابقات ۱۷۰ ورزشکار از ۹ شهرستان خراسان رضوی در سالن کشتی مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد با هم رقابت کردند.

برچسب‌ها مشهد تیم ملی ایران فدراسیون های ورزشی درگز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد تیم ملی ایران فدراسیون های ورزشی مشهد تیم ملی ایران فدراسیون های ورزشی درگز مسابقات قهرمانی برگزاری مسابقات خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۲۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است

مهدی اله پور مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی گفت: بر این اساس، هوای مناطق سرافرازان، سمرقند، امامیه، الهیه، خیام جنوبی، ویلا، نخریسی و طرق مشهد پاک است.

وی اضافه کرد: میانگین شاخص کیفیت هوا در ۲۴ ساعت گذشته با عدد ۵۵ نشانگر هوای سالم است و شاخص‌های یک تا ۲ ساعت گذشته نیز با عدد ۷۴ از شرایط سالم هوای این کلانشهر خبر می‌دهد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی گفت: هم اکنون کیفیت هوای ۱۵ منطقه دیگر دارای ایستگاه سنجش در مشهد در شرایط پاک تنفسی است.

اله پور افزود: به شهروندان توصیه می‌شود در روز‌های دارای هوای سالم و پاک، پیاده‌روی را با هدف حفظ سلامت خود ترک نکنند.

وی ادامه داد: شایسته است شهروندان مشهدی با کاهش رفت و آمد‌های غیر ضروری، نقش موثر خود را در بهبود کیفیت هوای این شهر ایفا کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • کشتی گیران نونهال کرمانی فاتح مسابقات قهرمانی کشور
  • نفرات برتر شش وزن نخست رقابت‌های کشتی آزاد نونهالان قهرمانی کشور
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • انتصاب رییس جدید هیات کوراش مشهد
  • احتمال انصراف ریاض از میزبانی مسابقات کشتی
  • چه کسانی می‌توانند در دور دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات شرکت کنند؟
  • ۴ مدال خوش‌رنگ سهم کشتی‌گیران نونهال کهگیلویه و بویراحمدی در مسابقات قهرمانی کشور
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • قهرمانی کشتی گیر سیرجانی در مسابقات کشوری