Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@08:13:47 GMT

اردبیل از قطب‌های مهم  اسب‌سواری کشور است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۲۵۴۰

اردبیل از قطب‌های مهم  اسب‌سواری کشور است

بهاالدین ایلخانی جمعه شب در حاشیه دومین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب جام به خبرنگاران اظهار کرد: برگزاری جشنواره زیبایی اسب بر توسعه ورزش و توریسم استان اردبیل موثر بوده و تلاش براین است این جشنواره هرسال بصورت منطقه‌ای ،ملی و بین المللی برگزار شود.

وی با بیان اینکه دومین جشنواره ملی زیبایی اسب اصیل عرب جام«ای جی داریج» زیرنظر فدراسیون جهانی در رده C در اردبیل برگزار شد، افزود: در این جشنواره ۱۲۰ اسب از سراسر کشور حضور داشت که از این تعداد ۳۶ اسب متعلق به استان اردبیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایلخانی افزود: از سال آینده  در استان اردبیل  طبق تقویم فدراسیون جهانی در هر رده‌ای جشنواره اسب برگزار می‌شود.

رئیس هیات سوارکاری استان اردبیل بیان کرد: در این جشنواره 2 داور خارجی از کشور روسیه و بلژیک به همراه کنترل‌کنندگان فدراسیون سوارکاری کشورمان در چهار رده آیندگان، زیر یک سال‌، رده نریان و مادیان ارزیابی قضاوت کردند.

ایلخانی با بیان اینکه  در این جشنواره  ۱۰۰ مهمان از خارج استان حضور داشتند، افزود: ۸۵ درصد استان‌های کشور در این جشنواره شرکت کرده‌اند و تعداد بیشتری خواهان شرکت در این جشنواره بودند ولی برای ایجاد فرصت و میدان دادن به سایر شرکت‌کنندگان از حضور آنها در این مسابقه خودداری شد.

 رئیس هیات سوارکاری استان اردبیل گفت: این جشنواره علاوه بر تقویم سالانه فدراسیون سوارکاری ایران در تقویم سالانه فدراسیون سوارکاری جهان نیز ثبت شده و در واقع یک مسابقه جهانی است.

بر اساس تقویم سالانه فدراسیون سوارکاری کشور این جشنواره از روز سه‌شنبه ۲۲ تیرماه تا روز جمعه ۲۴ تیرماه به مدت سه روز در مجموعه ورزشی جهان پهلوان تختی اردبیل در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار شد.

برچسب‌ها سوارکاری اردبیل فدراسیون سوارکاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سوارکاری اردبیل فدراسیون سوارکاری سوارکاری اردبیل فدراسیون سوارکاری فدراسیون سوارکاری استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۲۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دست سازه ها در بجنورد

به گزارش گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی بجنورد گفت:این جشنواره به مدت یک روز برای حمایت از دست سازه‌های دانشجویان و همچنین معرفی ورزش‌های بومی و محلی برگزار شد.
عبدی با اشاره به اینکه این جشنواره در ۱۰غرفه و دو سیاه چادر برگزار شد افزود:بازی‌های بومی همچون هفت سنگ، دوز، لی لی، لنگ و دال پلان با حضور دانش آموزان و دانشجویان بود.
حمایت از کسب و کار‌های دانشجویان و کاهش آسیب‌های اجتماعی از اهداف این جشنواره بود.

{$sepehr_media_11062038_600_350 }

دیگر خبرها

  • تقویم رویدادهای گردشگری کشور بوی گل و گلاب گرفت
  • شرایط برای حضور دانشجویان توانمند ورزشکار در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود
  • ثبت جشنواره «گل محمدی و گلاب» شهابیه خمین در تقویم ملی
  • افزایش ۲۰ درصدی اعضای کتابخانه‌های فعال در استان اردبیل
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • جشنواره دست سازه ها در بجنورد
  • آیا فردا چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت برای کارگران تعطیل است؟
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • اردوی جهادی دانشجومعلمان پردیس های اردبیل برگزار شد
  • زخم عمیقی به دوچرخه سواری زدند که به راحتی درست نمی‌شود