Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-01@05:10:49 GMT

فیلم قمه کشی زن ابهری به یک تاکسی

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۲۷۴۷

فیلم قمه کشی زن ابهری به یک تاکسی

قمه‌کشی این بار توسط یک زن در ابهر رخ داد و ماجرای هلیا در ابهر تکرار شد.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی شهرستان ابهر گفت: اختلاف خانوادگی علت وارد کردن خسارت به یک دستگاه خودروی سواری تاکسی در ابهر بود.

محمد مهدی‌خانی امروز در زنجان اظهار کرد: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی از خانمی که با قمه اقدام به وارد کردن خسارت به یک دستگاه خودروی سواری تاکسی در شهرستان ابهر کرده بود موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با هماهنگی قضایی عامل این اقدام شناسایی، احضار و در بررسی‌های اولیه صورت گرفته مشخص شد که موضوع اختلاف خانوادگی بوده است.

ماجرای قمه کشی یک زن در ابهر

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اعلام اینکه اقدامات قانونی در این خصوص در حال انجام است گفت: هرگونه رفتار هنجار شکنانه که منجر به کاهش احساس امنیت در جامعه شود، توسط پلیس رصد و با عوامل مربوطه برخورد قانونی صورت می گیرد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی قمه کشی قمه اخبار حوادث قمه کشی قمه کشی هلیا قمه کشی دختران اصفهان قمه کشی در ابهر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا وعده های انتخاباتی مهدی طارمی و سحر قریشی سحر قریشی قیمت مهناز افشار هلیا قمه کش قیمت دلار ریحانه پارسا ریحانه پارسا اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۲۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد

سرهنگ عباسی فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد گفت: ماموران نظارت بر اماکن عمومی پلیس، ضمن انجام اقدامات قانونی اقدام به بازرسی از یک واحد صنفی در شهرستان بهاباد کردند. 

وی ادامه داد: در بازرسی صورت گرفته ۷۲ هزار نخ انواع سیگار قاچاق کشف شد. 

فرمانده انتظامی بهاباد خاطر نشان کرد: در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و در دست اقدام است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • مالکان خودروهای توقیف شده در پارکینگ برای ترخیص ماشین اقدام کنند
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • دستگیری سارقان باغ ویلاها و کابل‌های برق در طرقبه شاندیز
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • موتورسیکلت های دوربین دار راهور وارد معابر می شود!
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • از آغاز عملیات احداث خط ۱۱ تا نوسازی ۱۴۵۷ تاکسی