Web Analytics Made Easy - Statcounter

جعفر راستی در گفت و گو با خبرنگار  فارس در تبریز در خصوص اظهارات اخیر حسن روحانی در مورد بی ثمر ماندن برجام و مرتبط دانستن آن با عدم اجرای اصل ۶۰ قانون اساسی اظهار داشت: اخلاق سیاسی حکم می‌کرد که دولت دوازدهم و در رأس آن رئیس‌جمهور در روزهای پایانی مسئولیت خود بجای فرار رو به جلو و عدم پاسخگویی در مورد برجام و معطل کردن همه امور کشور به بهانه این توافق بی‌حاصل، به سمت هم افزایی و ایجاد وحدت و همدلی در کشور حرکت کند اما متاسفانه گام به گام برنامه‌های مختلفی را برای ایجاد نارضایتی در جامعه و دلسردی مردم اجرا کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین خصوص به موضوع انتخابات اشاره و تصریح کرد: در یکی از این برنامه‌ها بر روی میزان مشارکت در انتخابات ۲۸ خرداد تمرکز و سعی شد با پایین آوردن میزان حضور مردم از طریق حواشی و شیطنت‌های مختلف، برای نظام هزینه تراشی شود که با تدابیر مقام معظم رهبری همه این تلاش‌ها و شیطنت‌ها بی‌نتیجه ماند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه قطعی‌های اخیر برق و بوجود آمدن نارضایتی‌های متعدد در کشور را نیز باید در همین راستا دید، گفت: در این زمینه با وجود اینکه دولت اقدامات لازم در مورد افزایش تولید برق را انجام نداده، موضوعاتی مانند افزایش تعداد دستگاه‌های تولید رمزارزها و خشکسالی را دلیل خاموشی‌های اخیر عنوان می کند.

وی به تاثیر مخرب تعطیلی های تحمیلی به صنایع به بهانه تأمین برق مشترکان خانگی نیز اشاره و تاکید کرد: شواهد نشان می دهد که در روزهای باقیمانده از عمر دولت فعلی و تا زمان استقرار رئیس جمهور منتخب، از هیچ تلاش و برنامه‌ای برای نارضایتی‌های عمومی اجتناب نمی‌کند.

انتهای پیام/60015

منبع: فارس

کلیدواژه: عملکرد نماینده مجلس نماینده مردم شبستر در مجلس قطعی برق خبرگزاری فارس تحریم فارس تبریز رمز ارزها خشکسالی تولید برق میزان مشارکت در انتخابات مشارکت اصل ۶۰ قانون اساسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۲۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم

حسن روحانی اظهار داشت: آن‌ها مدعی بودند همه با هم و یکدست هستند، به همدیگر کمک می‌کنند تا مشکلات حل شود. گفتند این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم.

به گزارش سایت حسن روحانی، حسن روحانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونان رئیس‌جمهور در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، با یادآوری وعده‌های مسئولان فعلی به مردم برای حل مشکلات اقتصادی و مقابله با فساد و راه‌اندازی سریع همه کارگاه‌های تعطیل‌شده اظهار داشت: امروز حتماً آن شرایط ویژه وجود ندارد؛ شرایط فروش نفت هم خیلی فرق کرده است. آن‌ها مدعی بودند همه با هم و یکدست هستند، به همدیگر کمک می‌کنند تا مشکلات حل شود. گفتند این‌ها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم.

وی گفت: «در این ۳۰ ماه دولت سیزدهم، ارزش بورس ۴۶ میلیارد دلار تنزل پیدا کرده در حالیکه در ۳۰ ماهه اول دولت یازدهم، ۸٫۵ میلیارد دلار رشد داشت. در ۳۲ ماه دولت یازدهم، قیمت سکه ۱۱ درصد تنزل کرد، نرخ دلار هم در طول ۳ سال اول دولت یازدهم فقط ۹٫۸ درصد افزایش پیدا کرد. در سه سال اول دولت یازدهم رشد پایه پولی ۵۲ درصد بود، اما در این ۳۰ ماه اخیر، ۱۰۰ درصد شده است. تورم ۴۳ درصدی در مرداد ۹۲، در انتهای سال ۹۴ به ۸ درصد رسید و تا فصل اول سال ۹۷ هم تک‌رقمی ماند. بدانید که در تاریخ ایران فقط یک بار تورم ۴۰ درصدی در سه سال پشت سر هم را تجربه کردیم؛ آن هم زمان جنگ جهانی دوم از سال ۱۳۲۰ تا ۱۳۲۲ بود. شاید سال‌هایی تورم ۴۰ تا ۴۹ درصد هم تجربه کردیم، اما اینکه سه سال متوالی از ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ تورم بالای ۴۰ درصدی باشد را هرگز در ۸۰ سال اخیر تجربه نکرده بودیم.»

دیگر خبرها

  • عملکرد دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر خوب بوده است
  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ
  • کنایه روحانی به رئیسی: گفتند اینها بلد نیستند بورس را اداره کنند، ما می‌آییم اداره می‌کنیم
  • حمیدی‌فر: در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • چالش‌های حوزه تعلیم و تربیت چبست؟/ در نسل چهارم دانشگاه‌ها دنبال تمدن‌سازی هستیم
  • لزوم شفاف سازی در منابع و مصارف بودجه
  • روحانی: برجام بازدارندگی‌مان را افزایش داد | امروز دعوا بر سر ساخت مسجد است | ساکت ننشینیم، مردم را به پشتیبانی از نظام تشویق کنیم | مگر در انقلاب با زور مردم را باحجاب کردیم؟
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • پیشنهادات مهم «دیوان محاسبات» برای اصلاح نظام بودجه‌ریزی کشور
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!