Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به شرایط فنی خوب پرسپولیس اصلاً فکر نمی‌کردم بازی به پنالتی بکشد.

نبی‌الله باقری‌ها در گفت‌وگو با میزان، با ارزیابی فنی بازی پرسپولیس مقابل استقلال در جام حذفی اظهار داشت:  از نظر فنی پرسپولیس نیمه اول اصلاً خوب نبود و هر دو تیم در نیمه اول بازی کسل کننده‌ای به نمایش گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در نیمه اول نتوانست بازی همیشگی خودش را انجام دهد. سرخ‌پوشان در حمله کم تعداد بودند. اما با شروع نیمه دوم کم کم بازی بهتر شد و دو تیم با تعویض‌هایی که انجام دادند توانستند موقعیت‌هایی روی دروازه یکدیگر خلق کنند. پرسپولیس هم چند تا موقعیت خوب داشت که متاسفانه نتوانستند خوب استفاده کنند.

وی افزود: به نظرم اگر هر کدام از موقعیت‌هایی که از طرف دو تا تیم رو دروازه‌ها خلق شد تبدیل به گل می‌شد بازی در۹۰ دقیقه تمام و ممکن بود به نفع استقلال یا پرسپولیس بازی به اتمام برسد. ما پرسپولیس شاداب و تیمی که در بازی‌های قبل متنوع حمله می‌کرد را ندیدیم. به نظرم حساسیت بالا بازی و حذفی بودن بازی روی کیفیت بازی تاثیرگذار بود.

پیشکسوت پرسپولیس گفت: به استقلالی‌ها تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند. باشگاه و کادر فنی پرسپولیس باید سریعاً روی ریکاوری بازیکنان کار کنند و آنها را آماده بازی‌های باقی مانده لیگ کنند چرا که تیم هنوز در لیگ شانس اول قهرمانی هست.

باقری‌ها پیرامون ضیافت پنالتی‌ها تصریح کرد: با توجه به شرایط فنی خوب پرسپولیس اصلاً فکر نمی‌کردم بازی به پنالتی بکشد. اما یادمان نرود دربی همیشه شرایط خاص خودش را دارد.

بیشتر بخوانید: تاریک و سرد مثل دربی پایتخت؛ جولان ستاره‌های حاشیه در فوتبال ایران

انتهای پیام/

برچسب ها: پرسپولیس استقلال نبی الله باقریها دربی 96 دربی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال پرسپولیس استقلال دربی 96 دربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!

در اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا بایرن‌مونیخ در ورزشگاه آلیانز آره‌نا میزبان رئال مادرید بود و جدال دو تیم در نهایت با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، بایرن‌مونیخ مقابل دیدگان هوادارانش نمایش بهتری در این بازی نسبت به مادریدی‌ها داشت اما اولین بازی از دور رفت مرحله نیمه‌نهایی با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

شاگردان توخل بازی را خوب شروع کردند اما برخلاف جریان بازی وینیسیوس روی پاس خط‌شکن کروس دروازه نویر را گشود و آلیانز آره‌نا را غرق در سکوت کرد و نیمه اول با پیروزی شاگردان آنچلوتی به پایان رسید.

اما در نیمه دوم توخل با تغییرات تاکتیکی خودش ورق بازی را برگرداند ابتدا با شلیک بی‌نقص سانه گل تساوی را به ثمر رساندند و چند دقیقه بعد موسیالا از واسکز پنالتی گرفت و هری‌ کین، شاهزاده انگلیسی مونیخی‌ها گل برتری را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

این پایان کار نبود و پس از تعویض‌های کارلتو جریان بازی به نفع کهکشانی‌ها برگشت و رودریگو شب فاجعه‌بار کیم مین جائه را تکمیل کرد و از او پنالتی گرفت. وینیسیوس جونیور پشت ضربه پنالتی ایستاد و با تسلیم کردن نویر گل تساوی‌بخش تیمش را به ثمر رساند تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد و سرنوشت صعود به سانتیاگو برنابئو کشیده شود.

وینیسیوس جونیور با بریس مقابل نویر عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد.

دیگر خبرها

  • امشب ساعت ۲۲:۳۰؛ سلاطین کامبک در دومین جدال نیمه نهایی
  • رئال مادرید اجازه نداد آب خوش از گلوی بایرن مونیخ پایین برود
  • توخل: باید گل سوم را می‌زدیم و می‌بردیم!
  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • رئال مادرید کامبک بایرن مونیخ را نافرجام گذاشت
  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • انتقاد تند حمید درخشان از اوسمار ویرا
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • آرسنال دربی لندن را برد و در صدر ماند/ کامبک تاتنهام کامل نشد!