Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-09@01:18:42 GMT

کدام بانک ها وام فوری 4 درصد می‌دهند؟

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۳۱۵۶

کدام بانک ها وام فوری 4 درصد می‌دهند؟

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ این روزها دریافت وام به یکی از معضلات جدی تبدیل شده است. ریشه این موضوع را می‌توان در طولانی بودن روند دریافت وام هم جست‌وجو کرد. وام فوری راه مناسبی برای افرادی است که زمان زیادی ندارند و نیاز فوری به پول دارند. بانک‌هایی که این نوع وام را پرداخت می‌کنند، در 48 تا 72 ساعت، مبلغ تسهیلات (در اصطلاح به آن می‌گویند: وام فوری یک ساعته) را به حساب  درخواست‌کنندگان واریز می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متقاضیان در صورت داشتن سپرده یا حتی بدون سپرده‌گذاری اما با داشتن ضامن یا سند ملک می‌توانند این وام را دریافت کنند.

شرایط دریافت وام فوری سال 1400


۲ راه برای دریافت فوری وام وجود دارد: وام فوری آنی بانک‌ها و وام خریدن یا همان وام فروشی. شرایط دریافت وام فوری داشتن ضامن معتبر یا سند یا سپرده است. متقاضی وام فوری می‌تواند سپرده‌گذاری کند و پول بیشتری به‌عنوان وام فوری دریافت کند. وام فوری می‌تواند وام خرید کالا، وام ازدواج، وام مسکن، وام قرض‌الحسنه و… باشد با این تفاوت که بانک آن را سریع‌تر به متقاضی تحویل می‌دهد و غالباً دوره بازپرداخت کوتاه‌تری دارند.
راه دیگر دریافت فوری وام، خرید وام است که در باور عامه به این روش نیز وام فوری گفته می‌شود. افرادی وجود دارند که باوجود سپرده‌گذاری در بانک و داشتن معدل مناسب حساب قصد دریافت وام ندارند و برای استفاده از امتیاز وام خود و کسب سود، وام خود را به فروش می‌گذارند. این روش چون به نوعی دور زدن قانون محسوب می‌شود، خطرهایی دارد و درخواست‌کننده باید حسابی احتیاط کند تا در دام کلاهبرداران نیافتد.
توصیه اینکه؛ اگر می‌خواهید با استفاده از تبلیغات وام فوری با سفته یا وام فوری بدون ضامن یا وام فوری فرهنگیان وام بگیرید، حتماً با فروشنده وام قرارداد محضری تنظیم کنید که فروشنده پس از دریافت وام و برداشتن مبلغ مورد توافق، بقیه مبلغ وام را به شما تحویل دهد. گرفتن چک یا سفته از فروشنده به‌عنوان ضمانت در زمان عقد قرارداد نیز ضروری و اطمینان‌بخش است.
 
بانک هایی که وام کم بهره میدهند؟


وام سودمند بانک رفاه کارگران

سقف وام 50 میلیون تومان و رقم قسط برای وام با سود ۷ درصد ۱.۵۴۳.۸۵۵ تومان است. مدت زمان مسدودی سپرده 36 ماه بوده که  متقاضیان می‌توانند بین 80 تا 100 درصد میزان سپرده خود تسهیلات دریافت کنند که بر اساس مدت‌زمان بازپرداخت متغیر خواهد بود.
نرخ سود تسهیلات بر اساس میزان تسهیلات (80 تا 100 درصد سپرده) و مدت‌زمان بازپرداخت تعیین می‌شود که حداقل آن 2 و حداکثر 7 درصد خواهد بود.
بر اساس ضوابط و قوانین این طرح، سپرده متقاضی دریافت وام به‌عنوان وثیقه بلوکه خواهد شد و امکان برداشت تا قبل از تسویه وام وجود ندارد.


تسهیلات با پشتوانه سپرده بانک اقتصاد نوین | طرح کوشان

سقف این  وام 1 میلیارد است و نیاز به سپرده بلند مدت به مدت 80 ماه دارد که بدون نیاز به ضامن تا 80 درصد سپرده تان را میتوانید وام دریافت کنید در واقع سپرده شما، ضامن محسوب میشود. سودی که به سپرده شما تعلق میگیرد 15 درصد و سود وامی که به شما میدهند با نرخ 4 درصدی محاسبه میشود. حداکثر زمان بازپرداخت 36 ماه است و تا زمانی که تسویه کامل نکردید سپرده تان نزد بانک میماند. اقساط ماهیانه برای 1 میلیارد تومان حدودا 30میلیون تومان است که در کل سود وام حدودا 63 میلیون تومان محاسبه میشود. یعنی برای 1 میلیارد باید در بازه زمانی تعیین شده رقمی حدود 1 میلیون و 63 میلیون تومان پرداخت کنید.

وام با سپرده بانک توسعه تعاون
سقف این وام 50 میلیون تومان است که با سود 2 درصد با  بازپرداخت24 یا 36 ماهه داده میشود. این وام نیاز به سپرده اولیه دارد. سپرده تا زمان تسویه کامل در نزد بانک می ماند و ماهیانه بستگی به مقدار سپرده دارد ولی با بازپرداخت 36 ماهه حدودا مبلغ  1450000تومان باید بپردازید. 

طرح ۲۴ بانک دی

طرح ۲۴ بانک دی در واقع وام فوری‌ای است که در ازای سپرده‌گذاری، ظرف ۲۴ ساعت به افراد ارائه می‌شود. سود آن ۲ تا ۴ درصد است. حداکثر زمان بازپرداخت 60 ماه بوده که البته نیاز به سپرده دارد که تا پایان تسویه کامل سپرده مسدود میشود و علاوه بر آن باید یک فقره چک نیز تحویل بانک دهید.
شرط دریافت این وام این است که نباید بدهکاربانکی و چک برگشتی داشته باشید.
قسط وام
برای وام با سود ۳ درصد رقم قسط ۸۹۸.۴۳۵ است
برای وام با سود ۴ درصد رقم قسط ۹۲۰.۸۲۶ است
 کل سود وام حدودا 2میلیون و 500 هزار  تومان میشود. 
.

وام با سپرده بلندمدت بانک‌ مسکن (طرح ۲و۱)

این وام نیاز به سپرده بلند مدت دارد. سقف وام 200 میلیون تومان بوده که با سود2-1 درصدی محاسبه شده و حداکثر زمان بازپرداخت آن نیز 60 ماه است.
اقساط ماهیانه حدود 3 میلیون و 400 هزارتومان است و البته وام گیرنده نباید بدهکار بانکی و یا چک برگشتی داشته باشد..

طرح آنی طلائی بانک تجارت

طرح آنی طلائی بانک تجارت وام فوری‌ای است که با سود کم و سپرده‌گذاری ارائه می‌شود. سقف این وام 60میلیون تومان است که با سود 2 درصد  با مدت زمان پرداخت 12 تا 36 ماه داده میشود. کل سود دریافتی  حدودا 1میلیون و 800  هزار تومان است که ماهیانه حدود 1میلیون و 700 هزار تومان باید پرداخت کنید. سپرده تا زمان تسویه کامل وام مسدود میشود که البته سودی که برای سپرده شما درنظر گرفته شده 6 درصد است..

کالا کارت بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

کالا کارت بانک مهر ایران با کارمزد ۴ درصد امکان خرید کالا را فراهم می‌آورد..
این وام تا سقف 20 میلیون تومان بوده که نیاز به سپرده ندارد و حداکثر زمان بازپرداخت آن 12 ماه بود که البته با ضامن رسمی ارائه میشود. همانند سایر بانک ها این بانک نیز شرایطی مانند نداشتن چک برگشتی و بدهکار بانکی نبودن را اولویت قرار داده و مهم تر از همه اینه وام گیرنده فقط میتواند  از فروشگاه های طرف قرارداد با بانک خرید کند. اقساط ماهیانه حدودا 1میلیون و 700هزار تومان است که در نهایت حدود 435هزار تومان سود کلی محاسبه میشود..

تسهیلات با پشتوانه سپرده ویژه بانوان بانک سینا
نام این وام طرح آذین است که تا سقف 200 میلیون تومان با سود 5 درصد با حدکثر زمان 36 ماهه پرداخت میشود. این وام نیاز به سپرده دارد که در واقع سپرده شما ضامن حساب میشود و تا زمان تسویه کامل وام، سپرده تان مسدود می ماند. این طرح سپرده شما را با سود 6 درصد محاسبه میکند که لازم به ذکر است که سپرده تان تا 80 ماه نزد بانک باید بماند. اقساط ماهیانه حدود 6 میلیون تومان است و کل سود دریفتی از شما حدودا 16 میلیون تومان می باشد.

وام با سپرده بانک صادرات (طرح تبسم)

این وام قرض الحسنه بوده و بدون دریافت هیچ سود بانکی تا سقف 200 میلیون تومان با حداکثر زمان بازپرداخت 60 ماهه ارائه میشود. اقساط ماهیانه حدودا 3میلیون و 300هزار تومان بوده که تا زمان تسویه کامل سپرده شما در نزد بانک مسدود میماند.

پایان پیام/

صفورا طالب زاده کد خبر: 1103339 برچسب‌ها وام کم بهره اخبار روز

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: وام کم بهره اخبار روز حداکثر زمان بازپرداخت تا زمان تسویه کامل میلیون تومان نیاز به سپرده سپرده گذاری دریافت وام سپرده تان سپرده شما نزد بانک مدت زمان وام فوری بانک ها کل سود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، قیمت طلا در روز دوشنبه به دنبال انتشار اطلاعات اقتصادی آمریکا و افزایش خوشبینی نسبت به آسان شدن سیاست‌های پولی فدرال رزرو آمریکا افزایش یافته است.

براساس گزارش رویترز، قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۴۵ درصد افزایش به ۲۳۱۲ دلار و ۱۹ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک افزایش ۰.۵۱ درصدی به ۲۳۲۰ دلار و ۳۰ سنت رسیده است.

قیمت طلا در اولین ساعات تجارت در روز دوشنبه ۰.۴ درصد کاهش یافت. سرمایه‌گذاران در حال بررسی اطلاعات اشتغال آمریکا هستند که حاکی از آرام شدن رشد اقتصاد این کشور است.

آستان گولسبی، رئیس فدرال رزرو شیکاگو در روز جمعه گفت سیاست‌های پولی بانک مرکزی در سال جاری میلادی آسان‌تر خواهد شد. نرخ بالای بهره به ضرر فلزات گرانبها از جمله طلاست، چون هزینه نگهداری آن به عنوان یک سرمایه غیرسودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

از طرف دیگر، آرام شدن تنش‌ها در خاورمیانه و امید به جلوگیری از یک جنگ تمام عیار تمایل به خرید طلا به عنوان یک پشتوانه ایمن پایین آورده است.

تسنیم در گزارشی نوشت: قیمت طلا از ابتدای سال جاری میلادی علی رغم تورم بالا و بی‌ثباتی نسبت به زمان کاهش نرخ بهره بانک مرکزی آمریکا، ۱۲ درصد افزایش یافته است. قیمت طلا در ماه آوریل به یک رکورد جدید رسید که از دلایل اصلی آن می‌توان خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازارهای آسیا و درگیری‌های ژئوپلیتیکی در اوکراین و خاورمیانه دانست.

در میان سایر فلزات گران، قیمت نقره با ۱.۷۶ درصد افزایش به ۲۷ دلار و ۱۶ سنت رسید. پلاتین هم با یک کاهش ۰.۷ درصدی ۹۵۵ دلار و ۸۰ سنت معامله می‌شود.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903330

دیگر خبرها

  • ناگفته‌هایی از اعتراضات کف خیابان‌های لس‌آنجلس/ واقعیت کدام است؟
  • کمک فوری برای زنده ماندن پدر سرطانی و کمک به دختر یتیم
  • سپرده بلندمدت دارایی‌های پرسپولیس در بانک شهر
  • هزینه‌ ساخت برج ایفل را مردم کدام کشور پرداختند؟
  • اوضاع آب کدام استان‌ها خوب نیست؟ 
  • افزایش ۱۵۸ درصدی میانگین قیمت یک متر خانه در تهران/ گران‌ترین و ارزان‌ترین خانه‌ها در کدام مناطق پایتخت معامله می‌شود؟
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • قیمت طلا افزایش یافت
  • طلا باز هم اوج گرفت/ قیمت جدید طلا ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم