Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@13:39:15 GMT

ساسالو پیشنهاد یوونتوس برای لوکاتلی را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۳۱۸۸

ساسالو پیشنهاد یوونتوس برای لوکاتلی را رد کرد

اولین پیشنهاد رسمی باشگاه یوونتوس به ساسولو برای جذب مانوئل لوکاتلی رد شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه یوونتوس که با بازگرداندن ماسیمیلیانو آلگری به روی نیمکت سرمربیگری این تیم، حالا به دنبال تقویت ترکیب بانوی پیر برای فصل پیش‌رو است و یکی از اهدافش در این راستا جذب مانوئل لوکاتلی هافبک ملی‌پوش ساسولو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «گل» حالا خبر می‌دهد که باشگاه یوونتوس پیشنهادی 30 میلیون یورویی به ساسالو برای جذب این هافبک ایتالیایی داده که ساسولو به اولین پیشنهاد این باشگاه تورینی پاسخ رد داده است. مذاکرات اما بین طرفین همچنان ادامه دارد و یوونتوسی‌ها به عملی شدن این انتقال خوشبین هستند.

پیشنهاد اول یوونتوس به ساسولو برای جذب لوکاتلی، قرارداد قرضی دوساله با بند خرید اجباری بوده که مورد موافقت قرار نگرفته است. مدیران باشگاه ساسولو به دنبال فروش لوکاتلی 23 ساله هستند و روی او قیمتی در حدود 40 میلیون یورو گذاشته‌اند، بازیکنی که می‌خواهد فصل پیش‌رو در لیگ قهرمانان بازی کند.

مانوئل لوکاتلی که یکی از بهترین‌های تیم ملی ایتالیا در یورو 2020 بود، در جریان این تورنمنت به شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» ایتالیا گفته بود: تمایل یوونتوس به جذب من بسیار لذت‌بخش است. یووه تیم فوق‌العاده‌ای است و من هم این را بارها گفته‌ام.

رونالدو تصمیم خود برای آینده‌اش را به یوونتوس اعلام کرد

لوکاتلی که محصول آکادمی باشگاه میلان است، در سال 2018 بود که در ازای 14 میلیون یورو از میلان جدا و به ساسولو پیوست. او که تا سال 2023 تحت قرارداد باشگاه ساسولوست، ارزش تقریبی‌اش حالا در بازار نقل‌وانتقالات 35 میلیون یوروست.

این هافبک ایتالیایی فصل اخیر در 34 بازی برای ساسولو به میدان رفت و آمار چهار گل زده و سه پاس گل را از خود برجای گذاشت.

گفته می‌شود باشگاه‌هایی همچون آرسنال، رئال مادرید و منچسترسیتی هم وضعیت این بازیکن را زیرنظر دارند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساسولو یوونتوس ساسولو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل ماتیاس سوله به ماندن در یوونتوس و فعالیت زیر نظر تیاگو موتا

پدیده آرژانتینی یوونتوس شاید در تورین ماندنی شود.

ماتیاس سوله وینگر 21 ساله و آرژانتینی یوونتوس که به صورت قرضی در فروزینونه به میدان می رود، یکی از پدیده های درخشان سری آ در فصل جاری بوده است. او تیم های زیادی را علاقه مند به خود می بیند اما ظاهرا تمایل دارد در یوونتوس بماند.

به نقل از توتو اسپورت؛ یوونتوس در صورت دریافت پیشنهادی شگفت انگیز از فروش ماتیاس سوله استقبال می کند تا بودجه لازم برای انجام خریدهای جدید تامین شود. با این حال با توجه به احتمال بالای جدایی مکس الگری و ورود تیاگو موتا، سوله تمایل دارد شانس خود را در ترکیب یوونتوس امتحان کند. او می تواند به مهره ای ایده آل در پست وینگر در چارچوب ایده های تاکتیکی موتا تبدیل شود.

سوله در ۳۲ بازی‌ فصل جاری سری آ موفق به ثبت ۱۱ گل و ۳ پاس گل برای فروزینونه شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با ساسولو؛ احتمال استراحت فرانسوی‌ها مقابل گربه سیاه
  • تمایل ماتیاس سوله به ماندن در یوونتوس و فعالیت زیر نظر تیاگو موتا
  • بازدید ادگار داویدز از محل تمرین تیم زیر 19 ساله های یوونتوس / فیلم
  • دلیل پنهان جدایی رونالدو از رئال مادرید فاش شد!
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • انتقال به یوونتوس، تنها خواسته ریکاردو کالافیوری
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند
  • جنوا و فعال کردن بند خرید 8 میلیون یورویی کُنی دی وینتر از یوونتوس