Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:24:43 GMT

آبشستگی برخی محورهای سوادکوه/ تردد برقرار است

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۳۳۲۸

آبشستگی برخی محورهای سوادکوه/ تردد برقرار است

علی اصغر احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه بارندگی‌های سیل آسا در ولوپی و راستوپی سوادکوه منجر به آبگرفتگی جاده اصلی شده است، افزود: بارندگی شدید در زال دره در مقطعی سبب اختلال در تردد شده بود و با توجه به اینکه نیروهای راهداری پای کار بودند، مشکل در اسرع وقت حل شد.

وی با اشاره به آبشستگی جاده‌ها براثر بارندگی دیشب در منطقه سوادکوه اظهار داشت: محورهای منطقه باز بوده و امروز نیز نیروهای برای پاکسازی مسیرها در حال فعالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچین سرهنگ هادی عبادی سرپرست پلیس راه مازندران نیز با اظهار اینکه جاری شدن سیلات در بالادست محور سوادکوه در منطقه خطیرکوه را به صورت موقتی بسته بود، افزود: در حال حاضر مسیرها باز است و تردد در آن جریان دارد.

عین الله طالبی فرماندار سوادکوه نیز در گفتگو با خبرنگار مهر با اظهار اینکه بارندگی شدید سبب مسدود شدن برخی راه‌های روستایی از جمله شش رودبار و اثند چرات شده بود، اظهار داشت: خسارت‌های احتمالی در دست بررسی است.

کد خبر 5259367

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری مازندران علی اصغر احمدی سیلاب ویروس کرونا کرمانشاه بوشهر واکسن کرونا آمار کرونا ایلام حجاب و عفاف اردبیل خطبه های نماز جمعه عکس استانها شیوع کرونا گرگان قوه قضاییه غلامحسین محسنی اژه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد حسین کریمی معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲ با اعلام این خبر اظهار کرد: میدان کتاب به لحاظ وجود ایستگاه مترو و همچنین مراکز تجاری و اداری یکی از میادین پر تردد منطقه محسوب می‌شود در همین راستا طرح ساماندهی ترافیکی مسیرهای منتهی به میدان و همچنین خطوط حمل و نقل عمومی به منظور خدمات رسانی مناسب به مسافرین ساماندهی می‌شود.

وی افزود: به منظور ایمنی و آرام سازی معابر و احترام به قوانین و مقررات و حقوق عابرین پیاده در مسیرهای منتهی به میدان کتاب اقدامات ترافیکی در خیابان شهید منفرد نیاکی، اجرا شد.

معاون شهردار منطقه ۲ تهران گفت: خط کشی و احیا بلوک عابر پیاده خیابان شهید منفرد نیاکی حد فاصل بزرگراه یادگار امام (ره) و میدان کتاب به صورت کف نویسی با عناوین آهسته و احتیاط، رنگ آمیزی سرعتگاه و.. از جمله اقدامات ترافیکی است.

کد خبر 6097230

دیگر خبرها

  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • ادامه بارندگی‌ها در منطقه تا روز چهارشنبه
  • تردد در معابر منتهی به میدان کتاب ساماندهی و کانالیزه شد
  • ثبت زندگی سلاطین کوهستان در ارتفاعات برفی سوادکوه + فیلم
  • ثبت بیش از ۵۴۰ هزار تردد بین استانی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در هراز و چالوس/ ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • بازگشایی محورهای مواصلاتی روستاهای بخش کن
  • آیا آتش‌بس در غزه از کانال مصر برقرار می شود؟
  • تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال یکطرفه شد