Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار شهرستان دنا از مهار و خاموش شدن آتش سوزی در جنگل‌های منطقه حفاظت شده دنا خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو،عبدالحمید پناهی فرماندار شهرستان دنا از مهار و خاموش شدن آتش سوزی در جنگل‌های منطقه حفاظت شده دنا خبر داد.


پناهی مطرح کرد: در عصر روز پنجشنبه، آتش در مناطق «بنستان» و «میمند» دنا شروع شد و با کمک نیرو‌های محیط زیست، منابع طبیعی، بسیج، هلال احمر، دهیاری و شورا، هلال احمر و نیرو‌های مردمی پنجشنبه شب آتش مهار و خاموش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بیشتر بخوانید:

خسارت جبران‌ناپذیر آتش بر جنگل‌های گچساران / گرمای ۵۰ درجه کنترل آتش را با کُندی مواجه کرد ۴۰۰۰ هکتار جنگل گچساران سوخت مهار آتش سوزی جنگل‌های «نارک» گچساران


فرماندار شهرستان دنا اظهارکرد: به دلیل وزش باد شدید جمعه دوباره آتش شعله ور شد که بلافاصله از استان درخواست کمک کردیم، اما به دلیل گستردگی آتش سوزی در گچساران نیرو‌های استانی به این منطقه اعزام شده بودند.


وی خاطرنشان کرد: ساعتی پیش با استفاده از ظرفیت نیرو‌های شهرستان آتش در منطقه حفاظت شده دنا مهار شد، اما همچنان برخی از نیرو‌ها در منطقه حضور دارند و در حال رصد و پایش منطقه هستیم تا آتش دوباره شعله ور نشود.


پناهی درباره حجم خسارت آتش به منطقه حفاظت شده دنا تصریح کرد: برآورد دقیق خسارت ۴۸ ساعت بعد و پس از اطمینان از خاموشی قطعی آتش انجام می‌شود.


وی در موردعلت آتش‌سوزی بیان کرد: علت آتش سوزی معلوم نیست.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: آتش سوزی جنگل های دنا جنگل های زاگرس جنگل های گچساران آتش سوزی منطقه حفاظت شده دنا آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد

 منصوری معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به به سیلاب‌های اخیر و ضرورت حفظ و حراست از بستر رودخانه‌ها گفت: در حال حاضر، در ۳۷ کیلومتر از رودخانه‌های استان یزد، حد حریم و بستر انجام شده است.

وی افزود: همچنین ۳۴ کیلومتر از رودخانه‌ها لایروبی و در ۲/۳ رودخانه‌ها دیواره ساحلی کشیده شده است.

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به رفع تصرف اخیر در رودخانه ارزانک از توابع بخش خضرآباد اشاره کرد و گفت: ۴ مورد تصرف شامل ساخت استخر، درختکاری و ساخت منزل مسکونی در این رودخانه انجام شده بود که با دستور مقام قضایی رفع تصرف شد.

مردم می‌توانند در صورت مشاهد تصرف در حریم و بستر رودخانه‌ها با سامانه شکایات مردمی شرکت آب منطقه‌ای استان یزد به شماره تلفن ۳۱۰۷۷ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز مهار شد
  • مهار آتش‌سوزی در مغازه شارژ سیلندر گاز
  • فیلم/ گشت و گذار پلنگ در جنگل‌ ساری
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • قاچاق چوب با پراید در تالش
  • امکانات اطفای حریق در مراتع و جنگل‌ها به خصوص در سمیرم تقویت شود
  • آتش سوزی خودروی پراید حین سوخت گیری در آستارا/ حریق مهار شد
  • بازدید جمعی از مسئولان قضایی استان قم از منطقه حفاظت شده پلنگ دره
  • رفع تصرف ۲ هکتار از رودخانه‌های استان یزد
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی