Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی –

مهدی عبدی که جوانترین پنالتی زن پرسپولیس در دربی بود، با ماموریتی عجیب این وظیفه را به عنوان نفر پنجم برعهده داشت که البته از پس آن برنیامد و مقابل سیدحسین حسینی ناکام ماند.

پرسپولیس همانند فصل گذشته در دربی جام حذفی، بازی را به رقیب دیرینه واگذار کرد و از دور رقابت‌ها حذف شد. مهدی عبدی با گذشت ساعاتی از این بازی و حذف مقابل استقلال با انتشار پیامی از هواداران تیمش بابت از دست دادن پنالتی‌اش عذرخواهی کرد و البته قول جبران آن را به بهترین شکل داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدی که سابقه دو بار گلزنی در دربی را در کارنامه دارد در این باره نوشت: «بابت دیشب (پنج شنبه) از همتون عذرخواهی می‌کنم و قول میدم این حرکت رو جبران کنم. دم همتون گرم که انرژی مثبت دادید.»

بیشتر بخوانید: تصاویری از شب تلخ یک ستاره/ از تیر دروازه تا پنالتی به سبک باجو! پشت پرده پنالتی پنجم پرسپولیس/ بازیکن باتجربه قایم شد تا عبدی بزند! اتفاق عجیب برای حامد لک در ضربات‌پنالتی استقلال/ ماجرای برگه مهمی که گم شد! وقتی پرسپولیس به دردسر افتاد/ تعویض اجباری یک پنالتی‌زن رقصی که خراب شد!/ ستاره پرسپولیس عجله کرد علامت سؤال بزرگ در دربی حذفی/ بازیکن خوش‌سابقه‌ای که پنالتی‌زن نشد دو ناکامی بزرگ گل‌محمدی پس از شکست در دربی ۲۴ ساعت جهنمی برای آل‌کثیر و عبدی/ یحیی، ساوتگیت شد

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی عبدی پرسپولیس خبر ویژه دربی شهرآورد مهدی عبدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی

سرمربی تیم فوتبال اینترمیلان گفت که بابت جذب مهدی طارمی مهاجم تیم ملی کشورمان خوشحال است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سیمئونه اینزاگی سرمربی اینترمیلان در بخشی از نشست خبری خود بعد از شکست یک بر صفر تیمش برابر ساسالو با اشاره به جذب مهدی طارمی و زیلینسکی برای فصل آینده گفت: طارمی به صورت بازیکن آزاد از پورتو به تیم ما می‌آید. او بازیکنی مهم در سطح بین‌المللی به شمار می‌رود و گل‌های زیادی زده است. از جذب طارمی خوشحالیم.

وی ادامه داد: زیلینسکی نیز بازیکن خیلی خوبی است و می‌تواند به تیم ما کمک کند. از حضور این بازیکن نیز خوشحال هستم. باشگاه از بابت جذب این دو بازیکن شایسته قدردانی است.

پیروزی پورتو با گل و پاس گل طارمی

 

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی
  • خوشحالی اینزاگی از جذب طارمی
  • گل مهدی طارمی به چاوز از روی نقطه پنالتی (چاوز 0-3 پورتو)
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی / دفعه بعد هر دو اخراجید!
  • روایت تازه از پنالتی جنجالی رضاییان - طارمی
  • شادی ممنوع برای باقری در دربی خانوادگی
  • ۱۰ نکته از دربی دیده نشده هفته ۲۵ لیگ برتر
  • واکنش عباس عبدی به سخنان مهدی نصیری: اصلاح‌طلبی و براندازی دو راهبرد غیر قابل جمع است
  • واکنش‌ها به درخشش رونالدو؛ او تا ۷۰ سالگی ادامه می‌دهد!
  • رونالدو، همچنان سوژه جذاب رسانه‌های بزرگ