Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی به ۱۹۱ آسیب دیده ناشی از ۹۳ حادثه به وسیله ۱۰۵ تیم عملیاتی این جمعیت در هفته سوم تیرماه خبر داد.

داریوش کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت امداد رسانی جمعیت هلال احمر استان اصفهان در حوادث هفته گذشته، اظهار کرد: پوشش امدادی ۹۳ حادثه در هفته قبل انجام شد و ۱۹۱ آسیب دیده ناشی حادثه در این مدت از خدمات امدادی هلال احمر استان اصفهان بهره‌مند شدند و حوادث جاده‌ای با ۵۳ حادثه همچنان بیشترین آمار را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر حوادث تحت پوشش این جمعیت در هفته گذشته، تصریح کرد: در این بازه زمانی ۵۳ حادثه جاده‌ای، ۱۵ حادثه شهری، ۱۱ خدمات حضوری، شش حادثه صنعتی و کارگاهی، هفت حادثه کوهستان و یک حادثه ساحلی به وسیله نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر استان پوشش داده شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اصفهان، خاطرنشان کرد: در امدادرسانی به حوادث رخ داده تعداد نجات یافتگان ۹۳ نفر بودند که از این تعداد ۳۳ نفر به بیمارستان‌ها منتقل شدند و ۶۰ نفر خدمات درمانی سرپایی دریافت کردند.

کریمی افزود: ۲۷۷ نیروی عملیاتی نجاتگر و امدادگر این جمعیت در قالب ۱۰۵ تیم عملیاتی با به کارگیری ۸۷ دستگاه خودروی امدادی و همراه داشتن تجهیزات لازم امدادی در عملیات‌های یاد شده فعالیت داشته‌اند، در این مدت دو عملیات رهاسازی توسط نیروهای این جمعیت انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: از مردم به ویژه شهروندان تقاضا می‌شود با رعایت نکات ایمنی در صورت بروز هرگونه حوادث احتمالی، بلافاصله با تلفن ۱۱۲ ندای امداد جمعیت هلال احمر تماس بگیرند.

کد خبر 507686

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هلال احمر اصفهان امداد رسانی حوادث جاده ای مصدومان ماموریت های امدادی خدمات درماني آمبولانس امداد ونجات امداد کوهستان کار داوطلبانه امار مصدومان حادثه تصادف امداد گران حادثه تصادفات رانندگی مشارکت شهروندان رعایت نکات ایمنی امدادرسانی در حوادث شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هلال احمر استان اصفهان جمعیت هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان

رضا حاجیلری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی اعلام سطح نارنجی هواشناسی، تغییرات جوی و بارندگی‌های شدید روز گذشته و صبح امروز، در برخی شهرستان‌ها موجب آبگرفتگی و آسیب شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گلستان گفت: در آزادشهر و رامیان روستای مرزبان، رضا آباد، پل سیاه چو و سنگستان، در علی آباد کتول روستای مهدی آبادی، در بندر گز روستای محمد آباد و در آق قلا روستای یانپی و در گنبدکاووس بلوار دانشجو سطح شهر و روستای سپاهی تحت تأثیر آبگرفتگی قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال گزارش‌های مردمی ۱۰ تیم شامل ۳۵ نیروی عملیاتی از هلال‌احمر شهرستان‌های تحت تأثیر برای ارزیابی به مناطق آسیب دیده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه با دریافت گزارشات جدید آبگرفتگی نیروها برای ارزیابی اعزام می‌شوند، افزود: امدادگران تا کنون به ۲۸ خانواده شامل ۱۱۲ حادثه دیده امدادرسانی کردند.

حاجیلری اظهار کرد: در این امداد رسانی عمده ترین خدمات تخلیه آب خانه‌ها بوده و در برخی مناطق مورد نیاز بسته غذایی ۷۲ ساعته و پتو توزیع شده است و امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر گلستان(EOC) با شماره تلفن ۱۱۲ به صورت شبانه روزی آماده دریافت تماس‌های اضطراری هموطنان است

کد خبر 6087993

دیگر خبرها

  • امداد رسانی به بیش از ۵۷ هزار آسیب دیده سیلاب سیستان و بلوچستان
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ️کشف جسد غرق شده فنوجی توسط هلال احمر
  • نجات ۱۸ نفر از سیل در روستای شادکام بافق در استان یزد
  • امدادرسانی به حادثه دیدگان آبگرفتگی گلستان به ۱۹۶ نفر رسید
  • امدادرسانی هلال احمر به ۱۳۰۰ نفر در۴۸ ساعت گذشته در۱۱ استان
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • امدادرسانی به۱۱۲نفردرمناطق تحت تاثیرآبگرفتگی توسط هلال احمرگلستان
  • امدادرسانی هلال احمر یزد در سیل و آبگرفتگی استان با تمام قوا
  • امداد رسانی به سیل زدگان ۷ استان