Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@11:05:19 GMT

کار اخلاقی یحیی؛ تبریک به سیدحسین(عکس)

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۳۹۱۴

سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت پس از پایان شهرآورد و شکست در ضربات پنالتی، به بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال تبریک گفت.

به گزارش "ورزش سه" یحیی گل‌محمدی در رویای رسیدن به اولین دوگانه قهرمانی خود با پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی، تیمش را وارد میدان شهرآورد کرد تا بتوانند سرخ‌پوشان با عبور از استقلال، گامی بلندی در مسیر رسیدن به جام قهرمانی بردارند و در فاصله دو قدمی جام قرار گیرند؛ اما اصلا پرسپولیس در داربی، طراوت همیشگی‌اش را نداشت و شاید نمایش خوب بازیکنان استقلال مضاف بر علت شد تا آن‌ها شب خوبی را سپری نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نکته جالب‌توجه در طول 120 دقیقه آن بود که بازیکنان پرسپولیس هیچ شوت در چارچوبی نداشتند تا حسین حسینی شب آرامی را در درون دروازه استقلال سپری کند و برخلاف همتای خود در پرسپولیس که چند موقعیت آبی‌ها را مهار کرد، بدون هیچ مهار در طول مسابقه مهیای حضور در ضیافت پنالتی‌ها شود.

 

اما در پنالتی‌ها، حسینی مرد اول میدان شد و توانست حساس‌ترین پنالتی مسابقه را از مهدی عبدی بگیرد و مسیر توپ مهاجم پرسپولیس را درست تشخیص داد تا استقلال برنده این مسابقه حساس و حیثیتی شود.

 

جالب آن‌که پس از پایان مسابقه و در حالی‌که بازیکنان استقلال مشغول جشن پیروزی بودند، یحیی گل‌محمدی خوش و بش ویژه‌ای با حسین حسینی داشت و به او بابت نمایش خوبی داشت، خداقوت و خسته نباشید گفت.

 

سید حسین حسینی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سید حسین حسینی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جمعی از مدیران، اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم صبح امروز دوشنبه در «موسسه خیریه حامی‌یار» در شهر اراک حضور یافتند و لحظات شادی را برای کودکان مبتلا به سرطان رقم زدند.

کودکان «موسسه خیریه حامی‌یار» که هواداران تیم فوتبال آلومینیوم اراک هم هستند و شناخت خوبی از سرمربی و بازیکنان تیم دارند، پیروزی ارزشمند مقابل پرسپولیس در جام حذفی را تبریک گفتند و برای شاگردان سیدمجتبی حسینی در راه رسیدن به قهرمانی در این رقابت‌های حذفی آرزوی موفقیت داشتند.

بازیکنان آلومینیوم اراک ضمن اهدای لباس تیم به کودکان این موسسه، به آنها قول دادند که همواره در کنارشان خواهند بود و مجددا با آنها دیدار می‌کنند.

همچنین محمد رجائیان، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم به کودکان «موسسه حامی‌یار» اعلام کرد در آینده این کودکان در محل تمرین تیم حضور پیدا خواهند کرد و در کنار بازیکنان، به انجام بازی بپردازند.

دیگر خبرها

  • در بازی تراکتور - استقلال همه ضرر کردند؛ به جز رقیب سرسخت حسین حسینی!
  • نکونام: مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • کارشناس داوری: پنالتی و اخراج علیه استقلال اعلام نشد
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • استقلال به جانشین حسینی روحیه داد (عکس)
  • حمایت استقلال از جانشین حسینی در پوستر بازی با تراکتور + عکس
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • سفر حسین حسینی به تبریز با وجود محرومیت