Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-27@15:38:46 GMT

دستگیری سارقی که با جان مسافران بازی می‌کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۴۲۱۲

دستگیری سارقی که با جان مسافران بازی می‌کرد

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که اقدام به سرقت پیچ‌های ریل راه‌آهن کرده بود خبر داد و گفت: در صورت عبور قطار امکان خروج قطار از ریل و وقوع حادثه‌ای جبران ناپذیر وجود داشت.

قدس آنلاین: سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در گفت‌وگو با ایسنا، دراین باره گفت: در ساعات پایانی شب گذشته ماموران گشت انتظامی کلانتری خلیج فارس در حال گشت‌زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که در محدوده حاشیه خط راه آهن در بزرگراه متوسلیان به مردی با یک گونی سفید رنگ بزرگ بر دوشش مشکوک شده و برای بررسی موضوع، وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به بررسی ماموران گفت: ماموران پس از بررسی و تفتیش محتویات گونی همراه این مرد مشاهده کردند که او بیش از ۵۰ قطعه پیج فولادی ریل راه آهن خط تهران - تبریز را به سرقت برده و در حال ترک محل است.

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه موضوع سریعا به شرکت راه‌آهن اطلاع داده شد، گفت: در شرایطی چند دقیقه تا عبور قطار از روی ریل باقی مانده و عملا امکان نصب دوباره پیچ‌ها وجود نداشت، قطار با اعلام پلیس با سرعت بسیار پایین از ریل عبور کرده و خوشبختانه از بروز حادثه‌ای جبران ناپذیر جلوگیری شد.

موقوفه‌ای اضافه کرد: متهم دستگیر شده نیز به کلانتری منتقل شده و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین عملیات نصب دوباره پیچ‌های سرقت شده به روی ریل با همکاری تیم تعمیر و نگهداری شرکت راه‌آهن و پلیس انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دستگیری سارق پلیس رئیس پلیس پیشگیری ناجا راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، جانشین فرمانده انتظامی شیراز گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر فحاشی، درگیری و تخریب خودرو شهروندان توسط ۲ نفر از اراذل و اوباش در یکی از محلات شهرستان شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل مذکور اعزام شدند.
سرهنگ عبدالرضا ضربت افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که یک خودرو وانت پراید پلاک مخدوش با ۲ سرنشین ضمن قدرت نمایی، یک سواری پراید را نیز تخریب کرده‌اند.
وی تصریح کرد: اراذل که هنوز در صحنه حضور داشتند، با مشاهده پلیس، به سمت ماموران حمله‌ور و با پرتاپ شیء سخت، خودو پاسگاه را تخریب کردند.
سرهنگ ضربت با بیان اینکه ماموران انتظامی آنان را به آرامش دعوت کردند ولی هیچ توجهی نکردند، گفت: متهمان اقدام به فرار کردند و پس از حدود ۲۰ دقیقه تعقیب و گریز، ماموران انتظامی آنان را دستگیر و یک قبضه قمه را آنان کشف کنند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در سوابق متهمان جرائمی از قبیل کیف قاپی، نزاع و درگیری، حمل مواد مخدر و سرقت موتورسیکلت به چشم می‌خورد، تصریح کرد: این افراد شرور برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری ۹ خرده فروش مواد مخدر در شهرستان بهارستان
  • این بار کسی جیمی‌جامپ را بغل نکرد | دستگیری جیمی جامپ در بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک
  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • از توقیف خودرو ۱۷ میلیارد ریالی قاچاق تا دستگیری عامل آتش سوزی عمدی منزل در فارس
  • چایی‌های قاچاق به مقصد نرسید
  • انتقال چای قاچاق با قطار
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد