Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبرپور یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایران در رشته جوجیتسو برزیلی و از کشتی گیران کهنه کار پایتخت و قهرمان کشور در این رشته است.

به گزراش برنا، علی اکبرپور (سهیل) یکی از پرافتخارترین ورزشکاران ایران در رشته جوجیتسو برزیلی و از کشتی گیران کهنه کار پایتخت و قهرمان کشور در این رشته می‌باشد. او با ۱۵ مدال طلا از مسابقات حرفه ای جهانی، گرند اسلم و تورنمنت های بین المللی جوجیتسو برزیلی، حالا با کوله باری از تجربه، در حال آماده سازی برای مسابقات هنرهای رزمی ترکیبی (MMA) در قفس سازمان SLFC افغانستان می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اولین تجربه اکبرپور در رشته هنرهای رزمی ترکیبی، سال ۲۰۱۹ در مسابقات حرفه ای هندوستان در شهر بمبئی بود، که او در مقابل آیزک دال برزیلی (دارنده دان ۳ کمربند مشکی جوجیتسو برزیلی) قرار گرفت و توانست با اقتدار، این حریف قلدر و قدرتمند برزیلی و با رای متحد داوران شکست دهد.  مبارزه در سازمان اس ال اف سی، دومین تجربه علی اکبرپور در ام ام ای حرفه ای محسوب می‌شود.

اکبرپور قرار است در جریان مسابقات شب نبرد ۱۳ در مقابل حریف جوان افغان خود قرار بگیرد که به دلیل شیوع دوباره کرونا و مشکلات داخلی کشور افغانستان این رویداد به پایان تابستان موکول شده است.

قهرمان مسابقات جهانی روسیه در این ارتباط گفت: slfc یکی از سازمان های بزرگ برگزار کننده مسابقات ام ام ای در آسیا میب اشد که پیشرفت چشم گیری در این چند سال داشته و فایترهای قدرتمند و با انگیزه ای در آن به مبارزه می‌پردازند. من از طریق عرفان ابراهیمیان، منیجر و نماینده این سازمان در ایران، برای یک بازی با slfc قرارداد خواهم داشت و بعد از این مبارزه تصمیم خواهم گرفت که با این سازمان ادامه بدهم و یا با سازمان دیگری مذاکره کنم.

پرافتخارترین جوجیتسوکار ایران تاکید کرد: فعلا تمام تمرکزم را روی این بازی گذاشتم و فقط به پیروزی در این مسابقه فکر می کنم، با وجود تمام سختی ها و مشکلاتی که برای تمرین در شرایط کرونا و حریف تمرینی و حفظ پروتکل ها وجود دارد، خداراشکر در کمپ تمرینی تیمم (LIFE GYM) توانستیم تمرینات منظمی را در بخش های استرایک، کشتی و جوجیتسو دنبال کنیم.  امیدوارم بتونم به لطف خدا و دعای خیر مردم، پرچم کشورم ایران را به اهتزاز درآورم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جوجیتسو جوجیتسو برزیلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد

مربی برزیلی تیم ملی والیبال به ایران آمد تا به اردوی تیم ملحق شود.

به گزارش ایسنا، تمرینات تیم ملی والیبال ایران از نیمه فروردین امسال با حضور کادر فنی ایرانی و با هدایت پیمان اکبری زیر نظر پائز و لئوناردو آغاز شد و موتا پائز سرمربی برزیلی- فرانسوی از پنجم اردیهبشت با حضور در تهران هدایت تمرینات را به دست گرفت و مارسلو مربی بدنساز تیم ملی والیبال ایران نیز روز دوشنبه با ورود به تهران به کادر فنی تیم ملی پیوست.

 لئوناردو دیگر مربی برزیلی تیم ملی والیبال نیز صبح امروز وارد تهران شد و از امروز به جمع کادر فنی تیم ملی والیبال ایران برای شرکت در مسابقات لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پیوست.

بدین ترتیب ترکیب کادر فنی تیم ملی ملی والیبال ایران در تهران کامل شد و تمرینات تیم ملی با جدیت و تمرکز بیشتری در سالن والیبال مجموعه ورزشی آزادی پیگیری خواهد شد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کادر فنی تیم ملی والیبال تکمیل شد/ لئونادرو هم به ایران آمد
  • جوجیتسو کاران زنجانی در قهرمانی آسیا
  • خوشبین: امیدوار به ارتقای مدال‌های آسیایی هستیم
  • حضور سه ورزشکار و یک مربی از چهارمحال و بختیاری در ترکیب تیم ملی جوجیتسو
  • ضرورت مبارزه ایران و افغانستان با داعش به عنوان تهدید مشترک
  • نوجوان دشتستانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات ترکیه را کسب کرد
  • مبارزه کاراته‌کاران خراسان رضوی در مسابقات آسیای مرکزی
  • مسابقات بوکس قهرمانی جوانان آسیا/ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • بوکس امید‌ها و جوانان آسیا؛ محشری دومین نشان ایران را قطعی کرد
  • مدال محشری با صعود به نیمه‌نهایی قطعی شد / ۵ بوکسور فردا به میدان می‌روند