Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:22:40 GMT

بهترین سرخطی بورس را بزنید + یک راه حل حرفه ای

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۴۲۳۸

بهترین سرخطی بورس را بزنید + یک راه حل حرفه ای

برای ارسال و ثبت سفارش خود در اولین لحظه آغاز ساعت کار در بازار بورس برای کسب جایگاه خوب در صف های خرید و فروش شما به ابزاری نیاز دارید که بتواند شما را از بقیه رقبا متمایز کند و جایگاه خوبی برای شما رقم بزند.

به گزارش ایسنا بنابر اعلام وب داده، سرور بورس همان ابزاری است که در کنار دیگر قوانین شما را یاری می‌کند که در میان هزاران سهام‌ داری که در ساعات اولیه به دنبال خرید و یا فروش سهام خود هستند، در صف اول معامله قرار بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر واقعا قصد موفقیت در بازار بورس و زدن سرخطی را  دارید تا انتهای این مقاله با ما باشید تا شما را با این ابزار مورد نیاز آشنا کنیم.

سرور مجازی بورس چیست ؟

سرور بورس یک کامپیوتر با منابع سخت افزاری قدرتمند می باشد که در بهترین دیتا سنتر کشور در برج میلاد شهر تهران قرار گرفته است  به علت  متصل بودن به بستر اینترنت اصلی کشور از سرعت بسیار بالاتری نسبت به اینترنت خانگی و اینترنت موبایل برخوردار است. قدرت بالای این سرورها در اجرای نرم‌افزارهای مرتبط با تحلیل بازار سهام، در کنار دسترسی پرسرعت به کارگزاری ‌های بورس، این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا به نحو موثرتری به مبادلات در این بازار پرداخته و از سایرین در مواردی مانند سرخط‌زنی، که نیاز به سرعت بالا دارد، جلوتر باشید. با داشتن یک سرور بورس شما دیگر نگرانی و دغدغه ای بابت سرعت ارسال و ثبت سفارش خود ندارید و با خیال راحت تنها به تحلیل بازار می پردازید. در واقع سرور مجازی مخصوص بورس به علت قرار گیری در بهترین دیتاسنتر های ایران از پرسرعت ترین اینترنت ایران با پینگ ۱ میلی ثانیه به کارگزاری های بورس برخوردار است.

چگونه از سرور مجازی بورس استفاده کنیم ؟

برای استفاده از سرور مجازی بورس باید از طریق گوشی و یا لپ‌تاپ و کامپیوتر خود به سرور متصل شوید. در واقع پس از خرید و سفارش سرور مجازی بورس آی پی و نام کاربری و رمز عبور سرور مجازی به همراه بسته آموزشی برای شما ایمیل خواهد شد. برای اتصال به سرور به نرم افزار ریموت دسکتاپ کانکشن نیاز دارید. اگر قصد اتصال به سرور از طریق لپ تاپ یا کامپیوتر را دارید برنامه ریموت دسکتاپ جزء برنامه های پیش فرض سیستم عامل ویندوز می باشد فقط کافی است اسم برنامه Remote Desktop Connection  را در قسمت سرچ ویندوز تایپ کنید پس از باز کردن برنامه آی پی سرور به همراه نام کاربری و رمز عبور سرور مجازی بورس را که برای شما از طریق ایمیل ارسال شده است وارد برنامه می کنید پس از وارد کردن اطلاعات صفحه دسکتاپ سرور مجازی بورس را بر روی کامپیوتر و لپ‌تاپ خود خواهید داشت که از داخل سرور با اینترنت بالا و منابع قدرتمند می توانید به فعالیت خود در بازار بورس بپردازید. اما اگر قصد استفاده از سرور را بر روی گوشی موبایل خود دارید باید برنامه ریموت دسکتاپ کانکشن را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود و بر روی گوشی خود نصب کنید سپس اطلاعات را وارد و صفحه دسکتاپ سرور را بر روی گوشی موبایل خود پیاده کنید.

در تمامی نسخه های لینوکس، تمامی نسخه های ویندوز و تمامی نسخه های macOS شما امکان اتصال به سرور ویژه بورس را دارید و هیچ فرقی ندارد از کدام سیستم عامل اقدام به اتصال به سرور مجازی بورس کنید.

آیا ویژگی سخت افزاری کامپیوتر و یا گوشی موبایل برای اتصال به سرور اهمیت دارد؟

برای اتصال به سرور بورس به هیچ عنوان مدل گوشی یا لپ‌تاپ و سخت افزار دستگاه شما اهمیتی ندارد و شما قادرید از هر نوع دستگاه با هر نوع سیستم عامل به سرور مجازی بورس متصل شوید.

حتی برای استفاده از سرورهای بورس احتیاجی به اینترنت پر سرعت خانگی ندارید و با یک اینترنت معمولی نیز می‌توانید به سرور بورس دسترسی داشته باشید و با استفاده از سرعت بالای سرور بدون نگرانی بابت سرعت، معاملات خود را انجام دهید. تنها یک نکته مهم وجود دارد که اینترنتی که برای اتصال به سرور بورس استفاده می کنید به هیچ عنوان نباید  قطعی داشته باشد چون باعث از دست رفتن اتصال شما به سرور می شود.

چگونه بهترین سرور مجازی بورس را تهیه کنیم ؟

سرور مجازی بورس را باید از شرکت های معتبری که تجربه کافی در این زمینه دارند تهیه کنید. شرکت وب داده با چندین سال تجربه در ارائه سرورهای اختصاصی و مجازی می تواند بهترین سرور مجازی بورس با کیفیت و سرعت بالا و منابع قدرتمند در اختیار شما قرار دهد برای آشنایی بیشتر و تهیه سرورهای بورس می توانید به  آدرس سایت وب داده که در پایین مقاله آورده شده است مراجعه کنید.

با ورود به سایت وب داده  به صفحه سرور مجازی بورس از طریق آدرس webdade.com/bourse-vps رفته و یکی از پلان ها را که بر اساس منابع سخت افزاری و سرعت اینترنت دسته بندی شده اند انتخاب و بر روی دکمه سفارش دهید کلیک کنید. پس از ثبت سفارش و پرداخت از طریق درگاه بانکی ایمیلی حاوی اطلاعات سرور و بسته آموزشی به همراه لینک  نرم افزار اتو کلیکر پیشرفته و ربات سرخطی زن برای شما از طریق ایمیل ارسال می شود که می توانید بر روی سرور نصب و از آن برای ارسال دقیق‌تر سفارش کمک بگیرید. اگر علاقمند به فعالیت در سایت صرافی های خارجی می باشید می توانید از طریق لینک سرورهای ترید وب داده آی پی ثابت برای بایننس و اختصاصی کشور مورد نیاز خود را تهیه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سرخطی بورس راه حل حرفه ای سرور مجازی بورس سرور مجازی سایت وب داده برای اتصال به سرور سرور مجازی بورس سرور بورس برای شما وب داده لپ تاپ بر روی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان نقطه اتصال منطقه است

مولوی عبدالکبیر، معاون سیاسی رییس‌الوزرای طالبان گفته است افغانستان نقطه اتصال منطقه است و این موضوع بدون این کشور ممکن نیست.

مولوی عبدالکبیر در مراسم فراغت دانشجویان دانشگاه پولی‌تخنیک در کابل گفت پروژه‌های بزرگ اقتصادی کاسا یک هزار، تاپی و ترانزیت منطقه‌ای بدون حضور افغانستان ناممکن است و طالبان خواستار عملی شدن این پروژه‌ها هستند.

او همچنان از کشورها و شرکت‌های بزرگ دعوت کرد تا به افغانستان آمده و سرمایه‌گذاری کنند.

طالبان پیش از این نیز خواستار سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در بخش‌های مختلف در افغانستان شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • سرور ابری و آشنایی با ویژگی های آن
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • راهنمای جامع انتخاب و خرید دزدگیر منزل
  • اتصال استان به راه آهن از مطالبات مردم است/ لب تشنه در کنار آب
  • اتصال فاضلاب منزل به قنات جرم است
  • ایجاد حفره ۸ متری در بافت تاریخی یزد/ اتصال فاضلاب به قنات ممنوع
  • انواع اتصالات لوله داربستی و نکاتی که باید بدانید
  • لبخند ساختگی ما را شادتر می‌کند؟