Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-08@17:45:51 GMT

بازاریابی دیجیتالی هنر در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۴۲۷۱

بازاریابی دیجیتالی هنر در آلمان

مقامات شلسویگ-هولشتاین، شمالی‌ترین ایالت آلمان، خدمات آنلاین جدیدی در اختیار اهالی هنر قرار داده‌اند که در آن ، هنرمندان می‌توانند آثار خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند و از این طریق کسب درآمد کنند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در پی شیوع بیماری کووید -۱۹ اغلب مشاغل سراسر جهان رکودی جبران ناپذیر را تجربه کردند که در این بین، هنرمندان بیشترین زیان را متحمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقامات در گوشه و کنار دنیا تلاش کردند زمینه‌های لازم را برای فعالیت این قشر آسیب‌پذیر فراهم آورند تا از این طریق، نه تنها کسب درآمد را برای آنان امکان‌پذیر کنند بلکه از طریق پیوند دوباره مردم با هنر، از آسیب‌های روحی و روانی تحمیل شده بر اثر کرونا روی آنان بکاهند.

در این راستا، مدیران ایالت شلسویگ-هولشتاین نیز هنرمندان را از خدمات اینترنتی خود برای فعالیت دوباره بهره‌مند کرده‌اند به طوری که افراد اهل هنر از این پس می‌توانند به پخش زنده تئاتر، تور سه بعدی گالری‌های هنر و پادکست‌هایی در این زمینه بپردازند.

برای این منظور، کانالی اینترنتی به وجود آمده است تا تمام اهل هنر، آثار خود را در یک محیطی اختصاصی و به دور از هر گونه خبر دیگری به معرض نمایش دوستداران هنر بگذارند و از این طریق، زیان‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا بر معیشت را به حداقل برسانند.

اگرچه پاندمی کرونا چالش‌های زیادی بر سر راه هنرمندان قرار داد با این حال، زمینه را برای فعالیت بیشتر و البته پرانرژی‌تر هنرمندان فراهم آورد. کانال جدید اینترنتی ایالت شلسویگ-هولشتاین قرار است برای همیشه دایر باشد تا پیوند بین مردم و هنر همچنان حفظ شود. یکی از مهم‌ترین مزایای کانال آنلاین هنر این است که علاقمندان از سایر کشورهای جهان نیز می‌توانند با پرداخت مبلغی مشخص، به هنرهای روز آلمان دسترسی پیدا کنند و هنرمندان نیز آثار خود را از طریق همین سایت به فروش بگذارند.

کد خبر 507623

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهای جهان کلانشهرهای جهان آلمان فرهنگ آثارهنری هنر ویروس کرونا رکود اقتصادی کرونا و رکود اقتصادی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ام ماه می) و برندگان می‌توانند از طریق آن گرین کارت دریافت کنند.

به گزارش جماران، لاتاری یکی از راه‌هایی است که افراد می‌توانند از طریق آن گرین کارت آمریکا را برای ورود به ایالات متحده بدست آورند.

زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۵ در تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ ام ماه می) است.

دیگر خبرها

  • حمایت از معلمان مدارس غیردولتی در قانون جدید این مدارس، مد نظر است
  • چرا ترانزیت جاده ای ۹ برابر ترانزیت ریلی است؟
  • واکسن های کرونا آسترازنکا از بازار جهانی جمع شد
  • هنرمندان اردکان در فرهنگسرای خاتمی گردهم آمدند
  • سقف روزانه تراکنش های بانکی در سال ۱۴۰۳ اعلام شد
  • افزایش تولید نیمه هادی‌ها با استفاده از دوقلو‌های دیجیتال
  • صادرات نفت عراق کاهش یافت
  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • از ایمپلنت دندان چه می‌دانید؟ افرادی که دندان کشیده شده دارند بخوانند!
  • نتایج لاتاری ۲۰۲۵ اعلام شد