Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدالله فارسی، معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان گفت: همزمان با هفته بهزیستی، ۲ هزار و ۷۵ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش این سازمان در سطح کشور واگذار شد که سهم مددجویان استان ۱۶ واحد با هزینه ساخت سه میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: اعتبار این واحد‌ها از محل بودجه دستگاه‌های همکار اعم از بنیاد مستضعفان، سازمان برنامه و بودجه با مبلغ یک میلیارد و ۸۵۶ میلیون تومان، تسهیلات بانکی ۵۵۰ میلیون تومان و سهم آورده مددجویان ۸۸۰ میلیون تومان، تامین شده است.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان ادامه داد: واگذاری ۱۶ مسکن مددجویی در ۹ شهرستان استان همدان به غیر از شهرستان اسدآباد و به خانواده‌های دارای ۲ معلول، تک معلول و زنان سرپرست خانوار صورت گرفته است.

فارسی عنوان کرد: هم اکنون ۲۲۵ واحد مسکونی مددجویی در سطح استان در حال ساخت است که به جامعه هدف بهزیستی اعم از خانواده‌های دارای ۲ معلول و تک معلول واگذار خواهد شد.

معاون اشتغال و مشارکت‌های مردمی اداره کل بهزیستی استان همدان با اشاره به اینکه از سال ۹۲ تا پایان ۹۹ تعداد ۲ هزار و ۲۰۱ واحد مسکن مددجویی از طریق بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های متعدد به مددجویان استان همدان تحویل داده شده ادامه داد: اعتبار پرداختی سهم سازمان بهزیستی استان سه میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان، دستگاه‌های همکار اعم از بنیاد مستضعفان، سازمان برنامه و بودجه ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، بانک‌های عامل ۴۴ میلیارد تومان و آورده مددجو ۱۱۰ میلیارد تومان بوده است.

فارسی با بیان اینکه ساخت مسکن مددجویی با ظرافت و دقت انجام می‌شود یادآور شد: تنها هدف سازمان بهزیستی تأمین سرپناه نیست بلکه با ساخت مسکن مناسب منزلت اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی مددجویان نیز در نظر گرفته می‌شود.

بر اساس آخرین آمار منتشر شده نزدیک به یک سوم جمعیت همدان به صورت مستقیم و غیرمستقیم از خدمات بهزیستی بهره می‌برند.

استان همدان حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.
انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واحد مسکونی بهزیستی استان بهزیستی استان میلیون تومان استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم

فرماندار شفت گفت: در آتش‌سوزی گسترده در شهرک امامزاده ابراهیم(ع) شهرستان، بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی نقدی امروز _پنج‌شنبه سیزدهم فروردین_ اظهار کرد: آتش‌سوزی گسترده شامگاه چهارشنبه در شهرک چوبی امامزاده ابراهیم (ع) شفت سبب شد تا قسمتی از بازار به طور کامل در آتش بسوزد.

وی افزود: آتش‌نشانان شفت، احمدسرگوراب، نصیرمحله، شهرک صنعتی، فومن و رشت برای اطفای حریق به محل حادثه اعزام شدند، اما به دلیل چوبی بودن واحدهای تجاری و مسکونی مهار کردن آتش غیرممکن بود و در حادثه بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری به صورت کامل در آتش سوخت.

فرماندار شفت خاطرنشان کرد: این حریق تلفات جانی نداشته است و علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است و جزئیات آن به زودی اعلام خواهد شد.

کد خبر 749983

دیگر خبرها

  • رفع خطر از منازل مسکونی فرسوده منطقه ۴ یزد
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • حریق بیش از ۱۰۰ واحد مسکونی و تجاری امامزاده ابراهیم (ع) شفت + فیلم
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان
  • ۱۳۰ ساختمان مسکونی و تجاری امام زاده ابراهیم شفت در آتش سوخت
  • آتش سوزی ۱۳۰ واحد مسکونی و تجاری شهرک امام زاده ابراهیم شفت
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌وبختیاری