Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد رضا رفیعی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات شبانه روز گذشته به ۳۹ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین ساعات به ۲۵ درجه سانتیگراد رسید.

وی ادامه داد: دمای صبح امروز شهر اصفهان هم ۲۸ درجه سانتیگراد است که نسبت به روز گذشته ۲ درجه گرم‌تر شده است.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی اصفهان اظهار داشت: جوی به نسبت پایدار تا سه روز آینده بر روی استان استقرار خواهد داشت و آسمان صاف تا قسمتی ابری گاهی وزش باد برای بیشتر مناطق استان پیش پیش بینی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: وقوع وزش باد به نسبت شدید همراه با گرد و خاک محلی، موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در مناطق شمال و شرق و تا حدودی مناطق مرکزی استان خواهد شد و در شرقی ترین مناطق استان از جمله خورو بیابانک و جندق احتمال بارش پراکنده و فصلی دور از انتظار نیست.

رفیعی خاطرنشان کرد: دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت.

اما از سوی دیگر افزایش آلاینده های زیست محیطی و ریزگردها سبب شده است تا امروز و چند روز گذشته هوای اصفهان در وضعیت نارنجی  و ناسالم برای گروه‌های حساس باشد.

برچسب‌ها تغییرات آب و هوا اصفهان سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تغییرات آب و هوا اصفهان سازمان هواشناسی تغییرات آب و هوا اصفهان سازمان هواشناسی درجه سانتیگراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۴۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری

مؤسسه تحقیقات آب اعلام کرد: در هفته جاری بارش‌ها در غرب، شمال‌غرب، شمال و شمال‌شرق کشور پیش‌بینی شده است.

 به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از از مؤسسه تحقیقات آب، برای هفته جاری (۱۶ تا ۲۱ اردیبهشت) وقوع بارش‌ها در غرب، شمال‌غرب، شمال و شمال‌شرق کشور پرخ خواهد داد که در این مناطق مقادیر تجمعی بارش ۷۵ تا ۱۰۰ میلیمتر بارش پیش‌بینی شده است.

بر اساس تقسیمات حوضه‌های درجه یک کشور، حوضه آبریز دریای خزر با مقدار میانگین ۲۹.۳ میلیمتر و بیشینه نقطه‌ای ۱۰۰ میلیمتر پرباران‌ترین حوضه در هفته جاری خواهد بود.

همچنین حوضه آبریز مرزی شرق با مقدار میانگین ۰.۴ میلیمتر و بیشینه نقطه‌ای ۹ میلیمتر کم‌باران‌ترین حوضه درجه یک کشور است.

بر اساس این گزارش، از میان حوضه‌های درجه ۲ کشور، حوضه تالش، مرداب انزلی با متوسط بارش ۵۳.۴ میلیمتر و بیشینه بارش ۱۰۰ میلی‌متر و هراز و قره‌سو با مقدار میانگین ۲۷.۲ میلیمتر و بیشینه نقطه‌ای ۹۵.۷ میلیمتر پرباران‌ترین حوضه‌های درجه دو هستند.

استان‌های شمال‌غربی و حاشیه دریای خزر با بارش تجمعی معادل ۷۵ تا ۱۰۰ میلیمتر در هفته جاری پربارش‌ترین استان‌های کشور خواهند بود.

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌ها و کاهش دما در اصفهان/ ورود سامانه بارشی به استان جدید از امروز
  • بارشهای رگباری مناطقی از اصفهان را فرامی گیرد/ کاهش ۳ درجه ای دما
  • پیش بینی جوی نسبتا آرام و پایدار بر آسمان کرمان
  • کاهش بیش از ۱۰۰ میلیمتری بارش در تهران
  • کاهش ۱۰۰ میلیمتری بارش برف و باران در تهران/ لزوم صرفه‌جویی در مصرف آب
  • بارش باران از امشب در لرستان
  • پیش‌بینی بارش در برخی مناطق کشور طی هفته جاری
  • آسمان کرمان دوباره آبی شد
  • وزش باد نسبتا شدید زنجان را فرا می‌گیرد
  • سامانه بارشی جدید در راه خوزستان