Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی خضری روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: کادرفنی این تیم به جای اینکه نگاه اصلی خود را بر بار فنی متمرکز کند،  روی نواقص و اشکالاتی که در مجموعه ورزشی  قبل از آغاز رقابت‌ها وجود داشت معطوف کرد و حتی به رغم تلاش و همت این باشگاه ، اداره ورزش و جوانان، شهرداری و شورای اسلامی شهر این مجموعه ساحلی به موقع آماده نشد و همین امر سبب شد تا خسارت فنی و مالی بر تیم پاس وارد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: این تیم به علت تکمیل نشدن زیرساخت ها در موعد مقرر ، امتیاز یک بازی خانگی را از دست داد و به ناچار به بوشهر عزیمت کرد که هزینه های زیادی متحمل شد.

خضری گفت: در نتایج بازی‌های این تیم بحثی وجود ندارد اما همین که از یک بازی خانگی محروم شد،  به لحاظ فنی و  مالی اثر نامطلوبی برجای گذاشت.

نماینده تیم فوتبال ساحلی پاس گناوه بیان کرد: یکی از اشکالات زمین ساحلی گناوه، استاندارنبودن سیستم روشنایی است که در حال برطرف شدن است، دیرک دروازه تغییر و بهبود یافته و خاک زمین نیز با کیفیت تر و نواقص رختکن نیز توسط اداره ورزش و جوانان برطرف شده است.

وی گفت: مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان با برطرف شدن نواقص به یکی از بهترین ورزشگاه‌های ایران تبدیل خواهد شد و به احتمال زیاد برای میزبانی دیدارهای آینده آماده می‌شود.

خضری یادآورشد: تیم پاس گناوه با ترکیبی از بازیکنان بومی که سابقه حضور در لیگ برتر و دسته اول فوتبال ساحلی کشور دارند در این دوره از رقابت‌های مهم کشوری حضور یافته است و همه توان و تلاش خودرا بکار خواهیم برد تا نماینده‌ای شایسته برای این شهرستان و استان بوشهر باشیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: باپیگیری های به عمل آمده ، نواقص مجموعه ورزشی ساحلی شهدای خلیج فارس این شهرستان درحال برطرف شدن است و برای دیدار آینده تیم پاس آماده می‌شود.

رحمان عمادی افزود: پایه‌های سیستم روشنایی ورزشگاه درحال نصب شدن است، نیمکت‌های ذخیره  رفع نقص شده و رختکن و سرویس‌های بهداشتی نیز مشکلی ندارند.

تیم فوتبال ساحلی پاس گناوه از ۲ بازی برگزار شده خود  یک باخت و یک پیروزی کسب کرده است.

این تیم در دیدار اول خود مقابل پارس جنوبی بوشهر با نتیجه ۵ بر یک شکست خورد و در دیدار بعدی مقابل سپاهان شهرداری سمنان در ضربات پنالتی به پیروزی رسید.

فصل جدید لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور با حضور ۱۰ تیم در ۲ گروه پنج تیمی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر گناوه لیگ برتر فوتبال فوتبال ساحلی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر گناوه فوتبال بوشهر گناوه لیگ برتر فوتبال فوتبال ساحلی فوتبال ساحلی تیم پاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهر انگیزظهر سه شنبه در بازدید از مرکز نگهداری معلولان بهزیستی بوشهر گفت: یکی از مواردی که این مجموعه دچار مشکل بود نیاز به احداث آشپزخانه جدید با امکانات کامل بود که در این خصوص تقاضا می شود مسئولان و خیرین در صدد حل این مشکل باشند و این را مد نظر قرار دهند

رئیس کل دادگستری استان بوشهر افزود: یکی از مواردی که این مجموعه دچار کمبود است نداشتن گاز لوله کشی است که از مدیر عامل شرکت گاز استان تقاضا می شود این مسأله را مورد بررسی قرار دهد و در صدد حل این مشکل نیز برآیند و به این مجموعه کمک کند.

وی افزود: در بازدید قبل این مجموعه بلحاظ آب مصرفی دچار مشکل بودند که این مشکل حل شده و از کسانی که در این راستا کمک کردند تقدیر میکنم.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: این مجموعه در تهیه اقلامی مثل پوشاک و مایحتاج غذایی دچار کمبود هایی است که نیاز است از ظرفیت مردم و خیرین در جهت یاری رساندن به این مجموعه کمک گرفت

. مهر انگیز خطاب به مسئولین این مجموعه گفت: هر مشکل و کمبودی در این مجموعه باشد به دادستانی اعلام شود تا در این خصوص حمایت های لازم صورت گیرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این بازدید پیرامون موارد دیگری نیز که مطرح شد توصیه های لازم به مسئولان این مجموعه ارایه کرد.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از قسمت های مختلف مرکز نگهداری معلولان بوشهر ضمن تشکراز زحمات و تلاش های مسئولان و کارکنان این مجموعه از نزدیک در جریان کمبود ها و مشکلات این مجموعه قرار گرفت.

مهر انگیز از تک تک افراد معلول این مجموعه دیدار و با آنها گفتگو کرد و از مسئولان در جریان وضعیت آنها قرار گرفت.

کد خبر 6093075

دیگر خبرها

  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • تدارک تمام زیرساخت های گردشگری سرعین
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • زیرساخت استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی موجود نیست
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه می‌شود
  • تقویت مرزبانی سبب گستردگی توسعه جامعه می‌شود
  • خیرین و مسؤولان در رفع مشکلات مراکز نگهداری معولان کمک کنند
  • امنیت خلیج فارس با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس فقط با مشارکت کشورهای ساحلی تامین می‌شود
  • امیرعبداللهیان: امنیت خلیج فارس با مشارکت تمامی کشورهای ساحلی تامین می‌شود