Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه‌های انگلیس گزارش کردند، یک بازیکن بازی کامپیوتری War Thunder به منظور ارتقای مدل تانک انگلیسی Challenger 2 در این بازی، اطلاعاتی طبقه بندی شده درباره این تانک را در تالار گفتگوی مربوط به این بازی بارگذاری کرده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، پرتال UK Defense Journal گزارش داد این کاربر با نام مستعار Challenger 2 commander، به انتشار بخشهایی از یک سند طبقه بندی شده تحت عنوان Army Equipment Support Publication (AESP) در بخش تالار پشتیبانی مربوط به بازی War Thunder پرداخته تا به تولید کننده‌های این بازی نشان دهد که طراحی این تانک در بازی دقیق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس گزارشها در این بخشهای منتشر شده این سند از سوی این کاربر برچسبهای نشان دهنده ماهیت محرمانه این سند خط زده شده‌اند و روی آنها مهر "از طبقه بندی خارج شده" اضافه شده است.

تولید کننده‌های ابن بازی از اظهار نظر درباره این حادثه خودداری کردند و مدیر تالار گفتگوی مذکور نیز گفت، تاییدیه کتبی از سوی وزارت دفاع انگلیس دریافت کرده‌اند مبنی بر این که "این سند طبقه بندی شده باقی مانده است".

بازی War Thunder یک بازی کامپیوتری خودروهای جنگی و چند نفره است که از سوی شرکت Gaijin Entertainment مستقر در مجارستان و تاسیس شده در روسیه، طراحی شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: وزارت دفاع انگلیس انگلیس طبقه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه فلسطین الیوم دقایقی قبل یک ویدئو مربوط به لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح منتشر کرد.

پیشتر نیز شبکه الجزیره گزارش داده بود که نظامیان صهیونیست به گذرگاه رفح در جنوب نوار غزه حمله کرده اند.

در همین خصوص «وائل ابوعمر» مسئول رسانه‌ای گذرگاه رفح در گفتگو با شبکه المیادین تاکید کرد: رفت و آمد مسافران در گذرگاه رفح و ورود کمک‌های بشردوستانه از طریق این گذرگاه به نوار غزه کاملاً متوقف شده است.

وی اضافه کرد: این روند بعد از ورود تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح متوقف شده است.

شب گذشته منابع عبری از تأیید مرحله اول حمله رژیم صهیونیستی علیه رفح از سوی کابینه جنگی این رژیم خبر دادند.

کد خبر 6098953

دیگر خبرها

  • انتشار تصاویری از تانک‌ اسرائیلی در خیابان‌های رفح
  • لحظه تجاوز تانک‌های رژیم صهیونیستی به گذرگاه رفح+فیلم
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • هوش مصنوعی iOS ۱۸ را زیر و رو می‌کند
  • درز اطلاعات محرمانه ارتش آلمان در اینترنت
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج
  • قرارگیری ۳۴۶ کارگاه در طرح طبقه‌بندی مشاغل در کرمانشاه
  • فرار کانون سردفتران از شفاف‌سازی عملکرد مالی
  • رشد ۵۰ درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی
  • رشد ۵۰درصدی اجرای طرح طبقه بندی مشاغل برای عدالت مزدی