Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:58:16 GMT

جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ 1400

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۴۵۳۳

جدیدترین مدل های ماشین لباسشویی سامسونگ 1400

شاید شما هم بخواهید اطلاعات کافی در مورد جدیدترین ماشین لباسشویی سامسونگ کسب کرده و در میان آنها یکی را برای خرید انتخاب کنید، بنابراین پیشنهاد می کنم تا آخر این مقاله همراه ما بمانید.

سامسونگ از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی

سامسونگ که از بزرگترین تولید کنندگان لوازم خانگی است همواره در پی ارائه محصولاتی است تا از جدیدترین نوآوریها برخوردار بوده و بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد ماشین لباسشویی نیز هیمن موضوع صدق می کند و سامسونگ همیشه سعی کرده تا با به کارگیری فناوری های جدید در شستشوی البسه عملکردی بهبود یافته و بهینه ای ارائه دهد و همچنین سلامت لباسها را نیز حفظ کند.

از جمله امکانات و قابلیت های جدیدی که سامسونگ به این سری اضافه کرده شامل فناوری اکوبابل، Smart Check، فناوری Bubble Soak، شستشوی سریع، تایمر، نمایشگر لمسی بزرگ با برنامه های متعدد شستشو می باشند که قابلیت شستشوی انواع مختلف پارچه با الیاژهای مختلف را دارد. مدل های ادواش نیز دارای یک درب اضافی می باشند که یک ویژگی مثبت به شمار میاد و قابلیت اضافه کردن تکه های جا مانده به چرخه شستشو را فراهم می کند.

لباسشویی های سامسونگ دارای 14 برنامه شستشو می باشند که این امکان را برای مخاطبان ایجاد می کند تا بتوانند برای هر نوع البسه ای برنامه مخصوص را فعال سازی کنند. لباسشویی سامسونگ دارای فناوری VRT Pluse می باشد که سبب می شود دستگاه در هنگام کار اصلا نویز و سر و صدای نا مطلوبی نداشته باشد و محیطی کاملاً آرام را برای مخاطبان به دنبال داشته باشد.

تکنولوژی Eco Bable از فناوری های خاص دیگری می باشد که تنها بر روی لباسشویی های سامسونگ می توان این قابلیت را مشاهده کرد، نحوه عملکرد این فناوری به این گونه می باشد که با ترکیب آب، هوا و مواد شوینده حباب هایی ایجاد می شود که به عمق پارچه نفوذ کرده و لباس هایی کاملا تمیز و پاکیزه را برای مخاطبان به ارمغان می آورد البته این فناوری 70% انرژی مصرفی را بهینه سازی می کند و یک چرخه شستشوی بی عیب و نقص را به وجود می آورد.

فناوری SuperSpeed از قابلیت های مهم دیگری است که سبب شستشوی لباس ها در کم ترین زمان می شود به طوری که به شما کمک می کند تا بتوانید در عرض 15 الی 60 دقیقه لباس هایی کاملا تمیز و پاکیزه را داشته باشید. لباس شویی های سامسونگ از لحاظ طراحی و برنامه ریزی بسیار منحصر به فرد و شگفت انگیز می باشند که نمی توان همه آنها در یک سطر گنجاند.

معرفی جدیدترین مدل ماشین لباسشویی سامسونگ

سری W از لباسشویی های سامسونگ دارای طراحی زیبا، کارکرد بهینه با سر و صدای کم می باشند که با بهره گیری از برنامه های مختلف شستشو، شستشویی متناسب با نوع پارچه را ارائه می دهد و همچنین به جدیدترین فناوری ها مجهز شده و از امکاناتی نظیر قابلیت اتصال بی سیم، عیب یابی هوشمند، کنترل از راه دور نیز برخوردار هستند. مدل های سری W لباسشویی سامسونگ شامل W70، W80، W90 و مدل های ادواش WW70، WW80، WW90 و WW10H9600ew می باشد که در ادامه لیستی از جدیدترین ماشین های لباسشویی سامسونگ را به شما معرفی خواهیم کرد، برای مشاهده لیست کامل جدیدترین ماشین لباسشویی سامسونگ و قیمت ماشین لباسشویی سامسونگ می توانید به فروشگاه اینترنتی آگرین شاپ (https://agrinshop.com) مراجعه کنید.

ماشین لباسشویی سامسونگ WW10H9600EW

ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش WW10H9600EW از جدیدترین ماشین لباسشویی سامسونگ است که با ظرفیت 10 کیلوگرم و قابلیت ادواش عرضه شده و دارای 14 برنامه شستشو، برچسب انرژی A+++ است و به موتور  Direct Driver مجهز شده است. این مدل همچنین از سیستم عیب یابی هوشمند Smart Things نیز پشتیبانی می کند و دارای قابلیت های دیگری همچون شستشوی سریع، شستشو با بخار و شستشوی بهینه نیز می باشد.

ظرفیت : 10 کیلوگرم
برچسب انرژی : +++A
نوع موتور : Direct Driver
دور موتور : 1600 دور در دقیقه
تعداد برنامه شستشو : 14  برنامه
ادواش
نمایشگر LED
دارای قفل کودک
هوشمند
شستشوی بهینه و بهداشتی

ماشین لباسشویی سامسونگ WW90

لباسشویی سامسونگ ادواش WW90 یکی دیگر از مدل های ادواش سامسونگ است که با ظرفیت 9 کیلوگرم تولید و در دو رنگ سفید و نقره ای عرضه می شود. سامسونگ در این لباسشویی از موتور دیجیتال اینورتر استفاده کرده که سرعت چرخش آن 1400 دور در دقیقه است و کارکردی بدون سر و صدا، کم مصرف و در عین حال قدرمندی دارد. این لباسشویی از نظر مصرف انرژی دارای ستاره انرژی می باشد و از رتبه A+++ برخوردار است. WW90 با برخورداری از 14 برنامه شستشو امکان انتخاب شستشو بسته به نوع پارچه و بافت را فراهم می کند و عملکرد قابل قبولی را در کمترین زمان ارائه می دهد. ار ویژگیهای منحصر به فرد و قابل ذکر در این لباسشویی می توان به طراحی زیبا، بدنه ای مستحکم و پشتیبانی از فناوریEco Bubble  و قابلیت Smart Check و همچنین قابلیت شستشو سریع، شستشو بهینه و اقتصادی اشاره کرد.

ظرفیت : 9 کیلوگرم
برچسب انرژی : +++A
نوع موتور : دیجیتال اینورتر
دور موتور : 1400 دور در دقیقه
تعداد برنامه شستشو : 14  برنامه
ادواش
نمایشگر LED
میزان نویز : 55db
دارای قفل کودک
هوشمند
شستشوی بهینه و بهداشتی

ماشین لباسشویی سامسونگ WW80

ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش WW80 با ظرفیت 8 کیلوگرم از پرطرفدار ترین مدل های موجود در بازار است که دلیل محبوبیت بالای آن می تواند ظرفیت مناسب، طراحی منحصر به فرد و زیبا و همچنین بهره گیری از موتور قدرتمند و فناوری های جدید باشد. WW80 به موتور اینورتر مجهز شده که در دو مدل 1200 دور و 1400 دور و در دو رنگ سفید و نقره ای عرضه می شود. قابلیت ادواش از ویژگیهای منحصر به فرد در این ماشین لباسشویی است که با بهره گیر ی از یک درب کوچک امکان اضافه کردن تکه های جامانده به چرخه شستشو را فراهم می کند. لباسشویی سامسونگ WW80 به سیستم اکوبابل نیز مجهز شده و دارای 14 برنامه شستشو است، همچنین قابلیت هوشمند بودن و قابلیت کنترل از راه دور، نمایشگر لمسی LED، قفل کودک، شستشوی بهینه، کارکرد ساکت و آرام، طراحی زیبا و مستحکم از دیگر قابلیت های این ماشین لباسشویی است.

ظرفیت : 8 کیلوگرم
برچسب انرژی : +++A
نوع موتور : دیجیتال اینورتر
دور موتور : 1400 دور در دقیقه
تعداد برنامه شستشو : 14  برنامه
ادواش
نمایشگر LED
میزان نویز : 53db
دارای قفل کودک
هوشمند
شستشوی بهینه و بهداشتی

ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش WW70

ادواش از  قابلیت های جدید ساموسنگ برای لباسشویی های جدید است که در مدلهایی همچون ماشین لباسشویی سامسونگ WW70 از آن استفاده کرده. این مدل با بهره گیری از یک درب اضافه در قسمت بالای درب اصلی در هنگام فعالیت شستشو امکان اضافه کردن لباس های فراموش شده را فراهم می کند. WW70 دارای ظرفیت 7 کیلوگرم می باشد و همچنین دارای نمایشگر لمسی، قفل کودک، 16 برنامه شستشو، فناوری Bubble Soak، فناوری Smart Check و شستشوی سریع و بهداشتی نیز می باشد. علاوه براین WW70 به موتور اینورتر با سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه مجهز شده که عملکردی قدرتمند و در عین حال بدون سر و صدایی را ارائه می دهد.

ظرفیت : 7 کیلوگرم
برچسب انرژی : +++A
نوع موتور : اینورتر
دور موتور : 1400 دور در دقیقه
تعداد برنامه شستشو : 16  برنامه
ادواش
نمایشگر LED
میزان نویز : 54db
دارای قفل کودک، هوشمند و شستشوی اقتصادی

ماشین لباسشویی سامسونگ ادواشW90

ماشین لباسشویی سامسونگ 9 کیلویی W90 از مدلهای جدید و ظرفیت بالای سامسونگ است که برای خانواده های با جمعیت متوسط به بالا تولید شده و دارای رده انرژی A+++، نوع موتور دیجیتال اینورتر، میزان نویز 50 دسی بل می باشد و در دو رنگ سفید و نقره ای در بازار موجود است. لباسشویی 9 کیلو سامسونگ W90 یک مدل هوشمند است که با بهره گیری از اتصال بی سیم wifi قابلیت اتصال به گوشی هوشمند و عیب یابی با استفاده از سیستم کنترل خودکار خطای Smart Check را فراهم می کند. W90 همچنین دارای نمایشگر LED، قفل کودک، سیستم اکوبابل، شستشوی سریع و اقتصادی و شستشوی انواع پارچه می باشد.

ظرفیت : 9 کیلوگرم
نوع موتور : دیجیتال اینورتر
دور موتور : 1400 دور در دقیقه
برچسب انرژی : +++A
تعداد برنامه شستشو : 14 برنامه
میزان نویز : 50dB
فناوری Smart Check
نمایشگر لمسی LED

ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش W80

ماشین لباسشویی سامسونگ W80 نیز یکی دیگر از مدلهای با کیفیت این شرکت کره ای است که با ظرفیت 8 کیلوگرم، 14 برنامه شستشو، رتبه انرژی A+++ در  رده بهترین ماشین لباسشویی های موجود در بازار قرار گرفته. W80 همچنین در دو رنگ سفید و نقره ای تولید و عرضه می شود که بسته به دکوراسیون می توانید مدل مورد نظر را انتخاب کنید. از دیگر ویژگیهای این ماشین لباسشویی 8 کیلوی سامسونگ می توان به مواردی همچون طراحی محکم و زیبا، نمایشگر بزرگ با دکمه های لمسی، شستشوی انواع لباس و پارچه و همچنین عملکرد بدون سر و صدای آن اشاره کرد.

ظرفیت : 8 کیلوگرم
نوع موتور : دیجیتال اینورتر
دور موتور : 1200 دور در دقیقه
برچسب انرژی : +++A
تعداد برنامه شستشو : 14 برنامه
میزان نویز : 53dB
دارای قفل کودک و سیستم عیب یابی هوشمند

ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش W70

ماشین لباسشویی سامسونگ W70 با ظرفیت 7 کیلوگرم و در دو مدل 1200 دور و 1400 دور عرضه می شود. این مدل دارای 12 برنامه شستشو است و از فناوری اکوبابل پشتیبانی می کند و همچنین دارای ویژگیهای دیگری همچون شستشوی سریع، شستشوی اقتصادی و شستشوی انواع لباس با الیاف های مختلف نیز می باشد. موتور اینورتر از ویژگی های منحصر به فرد در این لباسشویی است که موجب عملکرد ساکت و آرام و همچنین بهینه دستگاه می شود و در نتیجه شستشوی بهترین را انجام می دهد.

ظرفیت : 7 کیلوگرم
نوع موتور : اینورتر
دور موتور : 1200 و 1400 دور در دقیقه
برچسب انرژی : +++A
تعداد برنامه شستشو : 12 برنامه
میزان نویز : 61db
دارای قفل کودک
عیب یابی هوشمند

کلام آخر

در این مقاله نکات مهمی که در هنگام خرید ماشین لباسشویی که لازم است به آن توجه شود را بیان کردیم و سعی کردیم تا شما را برای یک خرید مطمئن راهنمایی کنیم. همچنین 6 مدل از بهترین مدل ماشین لباسشویی سامسونگ که از پرطرفدارترین مدلهای موجود در بازار هستند را معرفی کردیم. کاربران عزیز می توانید تجربه خود را از خرید و یا استفاده از مدلهای ذکر شده در بالا، در قسمت کامنت با ما در میان بگذارید و یا اگر موردی از قلم جامونده خوشحال می شیم آن را ذکر کنید.

منبع: فارس

کلیدواژه: سامسونگ ماشین لباسشویی فناوری عملکرد عیب یابی هوشمند جدیدترین ماشین 1400 دور در دقیقه 14 برنامه شستشو شستشوی انواع نمایشگر لمسی منحصر به فرد بهره گیری شستشوی سریع عرضه می شود A نوع موتور 7 کیلوگرم 8 کیلوگرم مجهز شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی

به گزارش همشهری آنلاین، اخبار اقتصادی جهان در روز گذشته معطوف به ارایه گزارش مالی سامسونگ بود. آن طور که داده های آماری این شرکت نشان می دهد استفاده از هوش مصنوعی منجر به رشد ۱۰ برابری سود این شرکت شده است. مروری بر سایر اخبار اقتصادی جهان نیز نشان می دهد که اقتصاد جهان در حال گذار از سوخت های فسیلی است و همین عامل منجر به کاهش سرمایه گذاری در پروژه های نفت و گاز شده است.

مروری بر اخبار اقتصاد جهان در ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

- سود سامسونگ به لطف استفاده از هوش مصنوعی با جهش خیره کننده مواجه شد. سامسونگ گزارش مالی فصل اول سال ۲۰۲۴ خود را منتشر کرد و از افزایش ۱۰ برابری سود عملیاتی خبر داد. غول فناوری کره جنوبی می‌گوید فروش تراشه‌های حافظه نسبت به سال قبل دو برابر شده و این رشد تحت‌ تأثیر رونق هوش مصنوعی در بازار بوده است.

- داده‌های شاخص میلیاردرهای بلومبرگ نشان داد در پنج روز گذشته، ۳۷.۳ میلیارد دلار به ثروت ایلان ماسک که سومین فرد ثروتمند جهان است، افزوده شده که بزرگترین رشد هفتگی ثروت او از مارس سال ۲۰۲۲ است. در آن زمان قرارداد ایلان ماسک برای خرید ۴۴ میلیارد دلاری توییتر هنوز نهایی نشده بود.

- بانک های اروپایی گزارش دادند: طی سال گذشته ۸۰۰ میلیون یورو به دولت روسیه مالیات داده اند که نسبت به پیش از آغاز درگیری مسکو و کی یف ۴ برابر شده است.دلیل افزایش پرداخت مالیات از سوی بانک های اروپایی در روسیه بالا رفتن درآمد آنها در این کشور اعلام شده است. افزایش نرخ بهره بانکی و تحریم های اعمال شده علیه روسیه از جمله عوامل موثر بر افزایش درآمد بانک های خارجی در این کشور بوده است.

- اتحادیه اروپا قرار است تحقیقاتی را درباره عملکرد شرکت متا در مقابله با نشر اطلاعات غلط در پلتفرم‌های شبکه اجتماعی آغاز کنند. روزنامه فایننشیال تایمز نوشت: رگولاتورهای اروپایی گمان می‌کنند که مدیریت محتوای شرکت آمریکایی متا، برای متوقف کردن نشر تبلیغات سیاسی که فرآیندهای انتخاباتی را در معرض خطر قرار می‌دهد، کافی نبوده است.

- ماساهیرو اینوئه مدی عامل شرکت دایهاتسو، از شرکت های تابعه تویوتا از عزم این شرکت برای ورود به بازار آفریقا خبر داد و گفت :بازارهای نوظهور برای ما مناسب هستند و مانند پرتاب یک توپ سریع و مستقیم به وسط خط حمله است. او گفت: آمریکای جنوبی و آفریقا، بازارهایی هستند که باید در ۱۰سال آینده کانون توسعه باشند.

- وزیران انرژی گروه هفت برای تعطیلی نیروگاه‌های زغال سوز تا در نیمه اول دهه ۲۰۳۰ به توافق رسیدند.گیلبرتو پیچتو فراتین، وزیر انرژی ایتالیا گفت: ما قرارداد سیاسی را روز سه شنبه امضا خواهیم کرد. این قرارداد شامل مفادی است که گروه هفت را متعهد می کند در جهت کربن زدایی از اقتصاد هایشان گام های اساسی بردارند.

- اکتشافات جهانی نفت و گاز در سال میلادی گذشته، معادل ۵ میلیارد بشکه کاهش یافت. گزارش مجمع کشورهای صادرکننده گاز ، نشان می‌دهد استدلال اوپک در مورد اینکه اقتصاد جهان به سمت دوران گذار انرژی از سوخت های فسیلی حرکت می کند و سرمایه گذاران انگیزه کافی برای سرمایه گذاری در حوزه نفت و گاز ندارند، درست بوده است.

کد خبر 848482 منبع: روزنامه همشهری برچسب‌ها درآمد شرکت سامسونگ هوش‌ مصنوعی تکنولوژی (فناوری)

دیگر خبرها

  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه
  • رندرهای گوشی سامسونگ گلکسی F55 5G منتشر شد
  • ترامپ: دانشجویان را «شستشوی مغزی» دادند
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • زبان برنامه نویسی پایتون چیست و چگونه می‌توان آن را یاد گرفت؟
  • ابداع صفحات خورشیدی خم شونده و قابل شستشو 
  • گشتی در اقتصاد جهان | افزایش سود سامسونگ با هوش مصنوعی
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی