Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس،کرونا و به ویژه نوع دلتا یا هندی آن اکنون در همه مناطق کشور حضور دارد و  خیز پنجم کرونا با سویه هندی در حال اوج‌گیری در تمام مناطق کشور است و  بی محابا افراد مختلف را در گیر می‌کند.

بر اساس آخرین وضعیت اعلامی وزارت بهداشت اکنون ۱۶۹ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند،۱۶۶ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۱۱۳ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند؛ضمن اینکه هیچ شهری در کشور در وضعیت آبی قرار ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس وضعیت کرونایی اعلامی در نرم افزار ماسک علاوه بر شهرستانهای قرمز قبلی، شهرستان‌های زیر در وضعیت قرمز قرار گرفته‌اند.

میانه (استان آذربایجان شرقی)، شهرضا، لنجان، نائین (استان اصفهان)، فردیس، نظرآباد (استان البرز)، قدس، ملارد، پیشوا (استان تهران)، بیرجند، طبس (استان خراسان جنوبی)، درگز، سبزوار، سرخس، کاشمر، گناباد (استان خراسان رضوی)، شوش (استان خوزستان)، سمنان (استان سمنان)، ایرانشهر (استان سیستان و بلوچستان)، خنج (استان فارس)، البرز، بوئین زهرا، تاکستان، قزوین (استان قزوین)، قم (استان قم)، بروجرد (استان لرستان)، بابلسر، تنکابن (استان مازندران)، ساوه (استان مرکزی)، ملایر، نهاوند، کبودرآهنگ (استان همدان)، زرند (استان کرمان)، کنگاور (استان کرمانشاه)، کهگیلویه (استان کهگیلویه و بویر احمد)، بندرگز، ترکمن، رامیان، مراوه تپه، کلاله (استان گلستان)، ابرکوه (استان یزد)

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آخرین وضعیت کرونایی ایران رنگ بندی کرونایی شهرها وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نارنجی برای ۵ استان | کاهش دمای محسوس در شمال شرق

به گزارش همشهری ‌آنلاین کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر به همشهری گفت: «در شمال غرب و غرب کشور، سواحل خزر، شمال شرق کشور، استان‌های واقع در دامنه جنوبی البرز، دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی، بخش‌هایی از جنوب و مرکز کشور به شکل رگبار باران همراه با وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) در نیمه شرقی و استان‌هایی که در دامنه جنوبی البرز واقع شدند از جمله تهران، البرز، قزوین و سمنان کاهش دمای محسوس را نیز داریم.»
کبری رفیعی افزود: «روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) هشدار نارنجی برای ارتفاعات سمنان، ارتفاعات و دامنه‌های مازندران، گلستان، خراسان رضوی، شرق خراسان شمالی و شمال خراسان جنوبی است که شدت بارش‌ها را در پی دارد.»
رفیعی درباره مخاطرات هشدار نارنجی به آبگرفتگی معابر، جاری شدن روان آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، طغیان رودخانه‌های فصلی، صاعقه و تگرگ اشاره کرد.
کارشناس سازمان هواشناسی کشور ادامه داد: «روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) برای سواحل خزر، شمال شرق و ارتفاعات البرز بارش‌های رگباری رخ می‌دهد که با وزش باد نیز همراه است. شدت بارش‌ها به استان‌های مازندران و خراسان رضوی مربوط می‌شود. این مناطق و به ویژه در شمال شرق کشور کاهش محسوس دما را نیز دارند.»
به گفته رفیعی، در روزهای جمعه (۲۱ اردیبهشت) و شنبه (۲۲ اردیبهشت) در شرق و جنوب شرق وزش باد شدید خواهد بود.
امروز آب‌های خلیج فارس مواج و متلاطم است. از عصر امروز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) تا جمعه (۲۱ اردیبهشت) مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز و دریای عمان مواج و متلاطم است و افزایش ارتفاع موج اتفاق می‌افتد.
تهران نیز برخی ساعات بارش رگباری را دارد. نوسانات دمایی پایتخت هم بین ۲۱ و ۱۲ درجه سانتی‌گراد است.

بیشتر بخوانید:
باران تا پایان هفته ادامه دارد | فعالیت سامانه بارشی جدید در کدام استان‌هاست؟
تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری

کد خبر 850100 برچسب‌ها خبر مهم آب و هوا - ایران استان آذربایجان شرقی سازمان هواشناسي

دیگر خبرها

  • مسئولیت تغییر رنگ چراغ های راهنمایی و رانندگی با شهرداری است​!
  • هشدار نارنجی برای ۵ استان | کاهش دمای محسوس در شمال شرق
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش باران در جاده‌های چالوس و فیروزکوه
  • شهر بدون چراغ قرمز در ایران کجاست؟
  • طبیعت چشم‌نواز دورود لرستان + فیلم
  • استان سمنان در فهرست شهرهای پر تنش آبی کشور
  • وضعیت جاده‌ها / ترافیک سنگین در آزادراه‌های البرز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده هراز
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • هواشناسی ایران / هشدار زرد در پی فعالیت سامانه بارشی در کشور