Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-01@18:38:38 GMT

تخریب کامل یک شهر آلمان بر اثر سیل + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۶ تیر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۵۴۴۷۷۵

‍‍‍‍‍‍

در پی بارش باران شدید و طغیان رودخانه‌ها، سیل یک شهر آلمان را بطور کامل تخریب کرد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  در پی بارش باران شدید و طغیان رودخانه‌ها در غرب اروپا صد‌ها نفر از ساکنان این منطقه همچنان مفقود هستند.  بارندگی شدید و طغیان رودخانه‌ها در غرب اروپا باعث شده که این منطقه شاهد بدترین سیل در طول چند دهه گذشته باشد و تاکنون ۱۲۰ نفر به علت طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل جان شان را از دست داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صدر اعظم آلمان جاری شدن سیل در این کشور را در روز‌های اخیر یک فاجعه توصیف کرد. بارش باران‌های فصلی همچنین تخریب‌هایی را در بخش‌هایی از بلژیک، هلند و لوکزامبورگ ایجاد کرده است. طغیان رودخانه‌های "راین"، "موز" و "آر" بسیاری از شهر‌ها و روستا‌های غرب اروپا را تحت تاثیر قرار داده و منازل مسکونی زیادی را تخریب کرده و بسیاری از ساکنان این مناطق را گرفتار کرده است.  طغیان رودخانه‌ها و جاری شدن سیل در آلمان به تخریب کامل شهر "اِرفتشتات" در ایالت "نوردراین-وستفالن" منجر شد. بسیاری از منازل شهروندان بطور کامل تخریب شده و رانش زمین هم باعث شده که بخش‌هایی از این شهر بطور کامل محو شود.  از نیمه شب که آب وارد این شهر شد خانه‌های مسکونی بطور کامل تخریب شد.   این حادثه چنان سریع به وقوع پیوسته است که یکی از مسئولان گفته زمانی برای هشدار وجود نداشته است. بعد از جاری شدن سیل در این شهر نیرو‌های امداد و نجات به سرعت به محل اعزام شده اند. مسئولان شهری می‌گویند افرادی در خانه‌ها گیر افتاده و درخواست کمک می‌کنند، اما نیرو‌های امداد و نجات در بسیاری از موارد نمی‌توانند به همه شهروندان گرفتار شده کمک کنند. کسانی که با کمک نیرو‌های امداد و نجات از میان آب نجات یافته اند خود را به محل‌های اسکان اضطراری می‌رسانند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: سیل ، آلمان ، باران ، طغیان رودخانه ، تخریب ، شهر

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: سیل آلمان باران طغیان رودخانه تخریب شهر طغیان رودخانه ها جاری شدن سیل بطور کامل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۵۴۴۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل امور عشایر استان  از خسارت ۲ میلیارد و 500 میلیون تومانی سیل و بارندگی‌های اخیر به زیر ساخت‌های عشایری شهرستان سربیشه خبر داد.

ابراهیمی افزود: : تردد عشایر در طول بیش از پانصد کیلومتر از ایل راه‌ها که بر اثر سیل تخریب شده است امکان پذیر نیست. 

وی گفت: منابع ذخیره آبی، جایگاه‌های نگهداری دام و همچنین انبار‌های ذخیره علوفه از دیگر زیر ساخت‌هایی هستند که بر اثر جاری شدن سیل و بارش باران تخریب شده است.

دیگر خبرها

  • هشدار جدی آبگرفتگی و وقوع سیلاب در رودخانه‌های کردستان
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • خسارت بیش از ۲ میلیارد تومانی سیل به زیر ساخت‌های عشایری سربیشه
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان ها
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در غرب، جنوب‌غرب، فلات مرکزی و شرق کشور
  • طوفان و بارش سنگین در راه ۱۴ استان ؛ از طغیان رودخانه‌ها و تگرگ تا صاعقه و رعد و برق
  • احتمال وقوع سیل و طغیان رودخانه‌ها در کرمان
  • اینجا غزه نیست؛ بمباران هم نشده است! | اینجا اوکلاهما است که خانه ها بر اثر گردباد تخریب شده اند ... + فیلم
  • (ویدئو) طغیان شدید رودخانه‌های فصلی در امارات بعد از بارش سنگین امروز صبح
  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد